Proglašenje pobednika giveawaya + novostii!!!

12:02


Iii,evo posta koji ste verovatno svi čekali!Prvo ću proglasiti pobednika,a zatim preći na kratko obaveštenje!

 Iiiii,pobednica je ANJA MINIĆ!!!Čestitam ti draga,javi mi se na mejl ;)!Ako se ne javiš u roku od 24h,onda biram drugu pobednicu!



A sada drugi deo ovog posta!Pošto je sledeća nedelja sva u znaku poslednjih priprema za praznike,odlučila sam da Vam svaki dan pišem po jedan praznični post koji će Vam biti od koristi!
To bi bilo to,sviima koji danas proslavljaju Božić želim sve najjjlepše! :)

Ljubim vas,vidimo se sutra!

You Might Also Like

12 коментара

  1. Čestitam pobjednici i radujem se prestojećiim postovima. Jedva čekam!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. I ja zelim da cestitam Anjici, i da pozelim svina srecne predstojece praznike. Jedva cekam naredne postove ❤❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Joj, draga, hvala ti puno! Baš si me obradovala! ♥♥ Javljam ti se na mejl! :**

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam Anji, žao mi što i ja nisam učestvovala u giveaway-u, izleda da sam ga propustila dok sam bila neaktivna. No, tu je sledeći..:)
    Jedva čekam sledeću sedmicuu! <33

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitam Anjici, a takođe sam i jako radosna zbog sledeće sedmice. Jedva čekam da vidim šta si nam pripremila <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitke pobjednici, baš je sretnica :D jedva čekam da iduće sedmice počneš postavljati nove postove :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши