Q&A (odgovori na pitanja)

02:24


Kao prvo moram da Vam se zahvalim na velikom broju divnih pitanja koja ste mi postavili. :) Ne bih da dužim,no da mi pređemo na odgovore.


Jana Milivojević


1.Šta voliš kod blogovanja?
Kada sam tek počela sa blogom nisam ni slutila koliko će mi lepih stvari doneti i koliko će mi pogleda na svet otvoriti.Kod njega prvenstveno volim to što mi je otkrilo koliko volim  fotografiju i upoznalo me sa dosta online divnih ljudi!
2.Novogodišnji planovi su ti...?
Novu godinu slavim sa drugaricama i planiramo ludo veče,ako si na to mislila,a o ostalim stvarima nisam ni razmišljala.
3.Omiljena pesma trenutno?
Trenutno mi po kući sviraju samo praznične pesme,tako da nemam neku određenu.A dosta slušam i radio.


Milica Sarcevic


1.Koji ti je omiljeni praznik?
Obožavam sve praznike,ali ako bih baš morala da biram to bi sigurno bili ovi novogodišnji i Božični,jer sve nekako sija i ne znam sreća je u vazduhu!
2.Šta novo pripremaš za čitaoce?
Hmm,to će već sutra osvanuti na blogu!hihi... :)
3.Da li će biti neki specijal povodom 200 čitalaca?
Pa koliko ste mogli da primetite tokom decembra pišem svaki drugi dan,a kao što rekoh u prethodnom odgovoru videćete sutra! :)
4.Šta voliš da jedeš u zimskim danima?
Zaista sve,samo što pijem više tople čokolade i češće pravim kolačiće.




Petra Bajs


1.Jedna velika želja koju si imala,ali nikada nisi ispunila?
Hmm,pa ne mogu reći da se nešto nije ispunilo pre svega što nisam imala neke preevelike želje.Nadam se da će mi se ove godine ispuniti želja da više putujem,eto možda to.
2.Da li veruješ u muško-ženska prijateljstva?
Da,to mi je predivno zaista!
3.Najlepši blog koji pratiš?
Svaki blog koji pratim je poseban za sebe i ima divne postove,tako da stvarno ne bih mogla da se odlučim za jedan.   


David


1.Šta misliš o snimanju na jutjubu i da li bi pre krenula sa snimanjem ili ostala na blogu?
Kada sam kretala sa blogom i dalje nisam poznavala nešto puno jutjubera,ali ako bi sada mogla da biram verovatno da bi ostala na blogu.Nemam ništa protiv jutjuba,šta više jako mi je zanimljivo seve to,ali blog je blog. :)
2.Koliko dugo se baviš fotografijom?
Od kada sam počela da pišem postove,ubacivala sam svoje slike tako da od tada.Naravno,za to vreme dosta toga se promenilo,prosto kvalitet se povećao.


Sonja Stojiljkovic


1.Omiljena knjiga?
Ovo je možda najteže pitanje koje sam imala...Zaista teška odluka.Svakako Mali princ,Divergentni,Krive su zvezde,Onlajn devojka...Ima ih podosta...
2.Da li trenutno gledaš neku seriju i koju?
Da,trenutno gledam Gossip Girl po ko zna koji put.To je serija koja mi nikad neče dosaditi.
3.Koju novogodišnju odluku planiraš da stvarno ispuniš u 2017.?
Nisam još sastavila spisak odluka,a kad budem o tome će svakako ići poseban post.Na meni je da se potrudim da ih što više bude štiklirano,a sad kako ispadne videćemo.
4.Omiljena hrana?
Plazma šejk i palačinke,a što se slanog dela tiče paste.
5.Omiljeni blogovi koje pratiš?
Na ovo pitanje sam već odgovorila i ponović da zaista ne mogu da izdvojim samo jedan blog,svaki je poseban i divan na svoj način.


J&S


1.Omiljena serija?
Gossip Girl.
2.Kako ti se zove najbolja drugarica?
Imam ih pet i svaku mnogo volim.
3.Omiljeni film?
Kao i knjiga i njih ima dosta,i tek tu je nemogućr odlučiti se za samo jedan.


Ana Duracovic


1.Kako zamišljaš perfektnu spavaću sobu?
Draga moja,mislim da lepše pitanje nisi mogla da mi postaviš!Ja sam od onih večitih sanjara koji uvek zamišljaju kako bi to bilo kada bi mogli da imaju samo svoju sobu uređenu baš po njihovim željama.Naravno,ne žalim se na svoju sadašnju,ali svakako ona prava je u glavi.
Soba srednje veličine,ni premala ni prevelika.U njoj krevet,pisaći sto,lampa,polica sa knjigama...Svakako bih je upotpunila sa diy projektima i učinila da bude pretumblr...
2.Putovanje iz snova...?
Destinacija je nebitna,samo da su sa mnom dragi ljudi i kamera haha :)!
3.Uporedi društvo iz osnovne škole sa srednjoškolskim.
Ne znam stvarno...U srednjoj mi je super društvo je divno,baš se zabavljamo svaki dan.A mnogo lepo mi je bilo i u osnovnoj gde sam provela dugih i divnih osam godina.Svakako je sve posebno na svoj način.
4.Možda je rano,ali kako zamišljaš savršenu velikomatursku toaletu?
Kao što si i sama rekla,rano je i zaista nisam razmišljala o tome iako če tako reči jako brzo da dođe.
5.Kako planiraš da provedeš novogodišnje veče?
Sa najboljim drugaricama uz muziku i hranu,a posle toga sleepover.Ima li šta lepše?


Nera Misic


1.S kim i gde ćeš slaviti Novu godinu?
Sa bff kod nje u stanu.
2.Da li kupuješ roditeljima poklone za Novu godinu i ako da šta ćeš im kupiti?
Naravno,svake godine je to neko iznenađenje,sitnice koje će im staviti posmeh na lice.Bitna je ideja i to da sam ih iznenadila. ;)
3.Jel vodiš računa o tome da se hraniš zdravo?
Da.Nije to ništa striktno ,ali svakako ne dozvoljavam sebi da mi brza hrana bude svakodnevnica.
4.Da li se možda sećaš kako i kada si prestala da veruješ u Deda Mraza?
I sada negde potajno verujem da sedi dekica koji raznosi poklone zaista postoji.
5.Da li pišeš tajni dnevnik?
Da,već dugi niz godina.
6.Jel ti bilo lepše u osnovnoj ili u srednjoj?
Kao što sam i malo pre rekla ne znam,u sednjoj još sve otkrivam...
7.Možeš li nam pokazati neku tvoju sliku iz detinjstva?
Zaista ih nemam na kompjuteru,a zbog tehničkih problema ne mogu da je pronađem.


Višnja

 
1.Kako organizuješ svoje obaveze?
Mogu reći da mi dosta pomaže planer,ali i kako bih rekla u glavi ispalniram neke delove.
2.Da li veruješ u horoskop?
U dnevni manje više,ali u odlike znakova da,verujem.
3.Da li imaš neke male rituale sa svojim najboljim drugaricama?
Imam ih više,i ne znam osobu koja ih nema haha :)!


Hvala vam još jednom na postavljenim pitanjima,nadam se da ste saznali nešto više o meni.Izvinite što ovaj post izlazi tek sada,a trebao je sinoć,ali juče nisam mogla nikako da nađem vremena.Sutra ide jedno iznenađenje tako da se vidimo uskoro!!!
 

You Might Also Like

22 коментара

  1. Hvala ti što si odgovorila na sva pitanja, odgovori su jako zanimljivi! Jedva čekam da vidim šta nam to pripremaš!<3333

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiva pitanja i odgovori! ☺ Pomenula si da svoje obaveze organizuješ pomoću planera, nadam se da će i meni 2017. godine pomoći jer sam jako neorganizovana osoba! odličan post. ♥

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Jako mi je drago što si odgovorila na moja pitanja! Ja također jako volim Gossip Girl *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Jaaaoooj, bas si mi probudila znatizelju kada si pomenula to iznenadjenje ahaha :D Sto se posta tice, ja sam odusevljena kao i svaki put :) Ti umes da na svako pitanje odgovoris jaaaako zanimljivim odgovorom i to je ono sto svaki tvoj Q&A post cini specijalnim i mnooogo, mnogo zabavnim <3 <3

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!
    Svrati :https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Jako zanimljiv post, poistovecujem se sa dosta stvari, na primer ovo za horoskop. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan tag, draga Andjela, uzivala sam citajuci. Jako zanimljiva pitanja i odgovori.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  8. Jako zanimljiv tag! I da, baš me zanima kakav će biti sutrašnji post. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti što si odgovorila na moja pitanja :). Svi odgovori su zanimljivi, baš sam uživala u čitanju<3.

    ОдговориИзбриши
  10. Procitala sam sve i jos bolje te upoznaka, hvaka sro si odgovorila i na moja pitanja! ♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши