U prazničnoj kupovini...

06:44


Kao prvo,želim da Vam se izvinim što nisam pisala u ponedeljak ali nisam imala snage,jer sam bila bolesna,a i sada sam.Ali,sledeće nedelje Vas očekuje još jedno iznenađenje na mom blogu!

Nema onog ko ne voli šoping,a pogotovo praznični.Prodavci se prosto takmiče čiji će izlog više da sija,ko će imati originalnije proizvode...


Najviše volim da kombinujem i biram poklone za najbliže i najdraže osobe.Trudim se da uklopim sve što vole i što če im izmamiti osmeh na lice!
Volim da se izgubim između visokih rafova i nalazim razne sitnice.Moj Vam je savet da uvek gledate u najzavučenijim delovima prodavnica,tamo se nalaze najslađe stvarčice.


Ako ste iz Beograda preporučujem Vam da svratite do Jumba,Tempa..Imaju zaista svakakve sitice što za poklon što za dekoraciju vašeg doma.Pored toga jako su jeftini,a kvalitet je odličan.

Ii to je to,nadam se da vam se post dopada ;)!Uskoro idu neki zanimljiviji,samo da ozdravim. ;)
Ljubim Vas!

You Might Also Like

24 коментара

  1. Divan post!Slike su divneee💖!I ja obozavam da kupujem pogotovo ako je u pitanju bas praznicna kupovina!💖

    ОдговориИзбриши
  2. Odlične slike! Obožavam blagdanski šoping, uvijek me raspoloži!☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam prodavnice za vreme ovih praznika! Ukrasi su svuda, i onih za prodaju i onih koji samo ukrašavaju objekte. Nažalost nisam iz Beograda, ali me živo zanima kakve ukrase oni imaju. Slike su predivne! <33

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Takođe obožavam da kupujem u ovom dobu godine, opušta me nekako.
    Super slike kao i post!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post Anđela! Meni je jumbo od kada sam ga posetila vrh!

    ОдговориИзбриши
  6. Ja obožavam kupovati razne stvari, a pogotovo poklone za Božić, jednostavno uživam u tome :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://slsk04.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Joooj, kako divan i sladak post, oduševljena sam. Mislim da je najbolji dio praznika upravo kupovina i gledanje savršenih jelki i okićenog grada, btw fotografifije su savršene

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hjoooj, ovo je preedivno! Baš si me obradovala ovim postom i probudila prazničnu atmosferu u meni <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  10. Predivne slike! Obozavam kupovati ukrase. Nazalost soba mi je mala pa nemam puno mjesta na koja mogu staviti ukrase.

    beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajno! Ja uglavnom kupujem kod Kineza, jer i tako ima igroman izbor. Inace, imam ukrase od prosle godine, pa sam ive sami dokupila neke sitnice
    Inace, obizavam tematske kupovi e, recimi za skolu, praznik, kupovinu poklona... :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши