Winter Fashion 2016.

13:37

Znamo da za svako doba godine postoji određena moda,pa tako i za zimu!Danas vam tu da vam predstavim ono što ja smatram popularnim ove godine!Pa krenimo!


Prva i sigurno najpopularnija stvar,jesu sigurno ove kampice sa pufnicom na kraju ;)!Iskreno,meni se dopadaju jer su slatke i uklopljive.


Nešto za šta nemam određeno mišljenje jesu duboke čizme do kolena.Mislim da to više stoji viskom devojkama,jer im tada dužina nogu lepo dolazi do izražaja.Sladak su deo kombinacije svakako,a i jako lepo izgledaju na slici.


Možda i moja omiljena stvar,svakako jesu džemperi.Njih nosim u jesenjem i zimskom periodu i jako mi se dopadaju!Tako su mekani i topli,osećam se jako prijatno kad sam u njima!Da li vi volite džempere?


I za kraj to su šalovi i kaputi.I sama posedujem jedan i jako ga volim iako izbegavam da ga nosim kada se jako hladno,jer ipak jakna je jakna.

Nadam se da Vam se post dopao,jeste malo kraći i izlazi kasnije :)!Ljubim Vas :)!

Prijavite se za giveaway OVDE!!!

You Might Also Like

18 коментара

  1. Divan post Ađikaa! Ja sam baš juče kupila sličnu kapu, prosto nisam mogla da odolim. I moja omiljena stvar u toku zime su džemperi, ali obožavam i da umesto šalova nosim marame. Izabrala si super fotke!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Džemperi su lj u b a v. Kape mi ne stoje lepo, ali izgledaju slatko, a od dubokih čizama volim samo martinke i slične njima. Lep post, Anđđ.<33

    ОдговориИзбриши
  4. Demperi su S A V R Š E N S T V O, hehe. :) Stvarno obožavam da ih nosim i definitivno mi izgledaju predivno. :) Što se tiče dubokih čizama, stvarno sam opsednuta. Imam nekoliko pari i zaista mislim da su savršen dodatak svakom outfitu. Sjajan post!

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post draga! Jako mi se sviđa tema posta i totalno se slažem sa svim tvojim mišljenjima i ja obožavam kapute *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  6. Koliko se meni sviđaju čizme preko kolena, znači prelepo! Divan post. ☺

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post i složila bih se sa svim tvoojim stavovima, meni su duboke čizme pravi hit ove zime :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. U toku zime najviše volim džempere i kapice, a ove zime mi posebnu pažnju privlače ove čizmice, tako su divne. Post je odličan, svaka čast♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Ja obozavam ovakve kape. Slazem se da ovakve cizmice stoje samo visokim djevojkama, bez uvrede niske djevojke ;)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши