Winterlicious Tag

13:45

Pre par dana ovaj tag sam videla kod moje drage Jane sa bloga Geekly Chic.Inače,ona ceo decembar piše svaki dan,tako da bacite pogled.Nije što mi je bff,,već su i tekstovi i fotke jako inspirativni,pa se nećete pokajati!
No,da pređemo mi na tag.Moram da priznam da sam veoma nestrpljiva da sa Vama podelim odgovore :)!

1.Omiljeni lak za nokte u zimskom periodu?


 Da budem iskrena,sve nijanse bordo i tamnijih boja dolaze u obzir.No,relativno skoro poslala sam kupon i osvojila Essie lak preko časopisa HEJ!.U pitanju je nijansa maki me happy.Zaista sam jako zadovoljna!

2.Omiljeni proizvod za usne u zimskom periodu?

Zavisi od prilike,svakodnevno nanosim razna labela,a ako je nešto svečanije karmine tamnijih nijansi.

3.Najčešće nošena stvar u zimskom periodu?

Džemperi,džemperi,džemperi!!!

4.Najčešće nošen aksesoar u zimskom periodu?


Jedno vreme sam skroz zapostavila ovu ogrlicu,a od prošle nedelje se ne odvajam od nje.U pitanju je lančić sa priveskom Ajfelove kule zajedno sa mačnicom i srcem.Jako mi se dopada kako je sve ukomponovano,a pogotovo to što se uz dosta kombinacija slaže.

5.Omiljeno piće?

Jesenji period mi je vezan za čaj,dok se u zimskom radije opredeljujem za šolju tople čokolade.Još ako su odzgore posute i mrvice..Mmmm...

6.Najomiljeniji praznični film?

Svakako Sam u kući i to prva dva dela posebno.Pored toga volim da pogledam i Barbie filmove koji su jako lepo urađeni.

7.Omiljena praznična pesma?


Ova pesma,kao i sam spot koje je takođe fenomenalan u meni svaki put probude veliku sreću,tako da je ovo zasigurno pesma koje je na vrhu moje praznične liste :)!

8.Omiljena praznična poslastica?

Hmm,verovatno svakakvi kolačići koje svake godine pripremam zajedno sa sestrom i mamom :)!

9.Šta se nalazi na vrhu tvoje liste želja?

Svakako zdravlje i sreća svih dragih ljudi...A pored toga želim da mi sledeća godina bude posebna,sa svim što ona nosi,tako da želim da se iznenadim.

10.Kakvi su ti lanovi za prolavu ovogodišnjih praznika?

Novu godinu proslavljam sa najboljim prijateljicama,dok ću Božić proslaviti u krugu porodice.
Nadam se da Vam se dopada post i da ste se zabavili dok ste ga čitali!Mislim da je ovo jako sladkak tag,tako da jedva čekam da pročitam postove svih koji ga odrade.Ljubim Vas!!!

Ukoliko mi još niste postavili pitanja za Q/A,to možete učiniti klikom OVDE na koja ću odgovoriti u                                                                                petak!!!

You Might Also Like

22 коментара

  1. Dobar post! Imam isto lance kao ti :)

    http://marinaaastyle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitka za decembar https://twitter.com/GlenRose83/status/804257411167035392
    follow me on blogspot

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! :) <3
    I meni je za vreme novogodišnjih praznika nezaobilazan film "Sam u kući". :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Jako je zanimljiv tag, i super si odgovorila na pitanja! Ja obožavam "Sam u kući" i vjerujem da ne postoji netko tko nije barem jednom pogledao taj film *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post draga! Lančić ti je predivan, a takođe i tvoja omiljena prazična pesma :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Koje je ovo savršenstvo od posta, prosto neverovatno! <33 Fotkice su genijalne, ovaj Essie lak izgleda predivno. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Divni odgovori Anđela! Baš mi je drago što si i ti uradila ovaj tag<33 Slike su odlične, essie lak izgleda sjajno<333

    Geekly Chic

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajni odgovori! I ja također obožavam bordo boju za lak i kolačiće! :)
    powerful daydreamer

    ОдговориИзбриши
  9. Ovaj tag je predivan, iako ne volim tagove, ovaj mi se baš dopao, valjda što je u prazničnom i zimskom fazonu, lakić je predivan :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajno si odgovorila na pitanja ovog taga, a slikama sam naprosto odusevljena, najozbiljnije to mislim *_*
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши