Anđela's kitchen : easy healthy snack

05:06

Ne mogu da vam opišem koliko mi je drago što sam konačno našla vremena da se posvetim i ovoj rubrici! Jeste da sam imala jedan post iz nje za vreme praznika, ali hmh to me i nije toliko zadovoljilo.
Danas vam donosim jedan lak recept, ali takođe i jedan od mojih omiljenih ;)! Neću da vas gnjavim, mislim da treba da počnem ;)!


Ono što vam je potrebno :
- blender
- šumsko voće ili bilo koja mešavina
- mleveni keks
- mleko
- banana

Kada ste nabavili sve sastojke, možemo da počnemo sa pripremom.


Ubacite šumsko voće i dve do tri kašičice mlevenog keksa u blender. Bilo bi dobro da voće izvadite malo ranije kako se ne bi zalepilo za posudu i kako bi sam smuti lepše ispao.


Kada ste to ubacili, vreme je da iseckate bananu. Savetujem vam da je seckate na manje kolutiće.
Nju sam uopšte ubacila u recept kako bi sve bilo gušće. Kada ste i nju iseckali, prelite sve to mlekom u količini koju sami određujete. :)


Kada sve to izblendate, vreme je za ukrašavanje. Ja sam smuti servirala u veću čašu i preko toga posula malo mlevenog keksa, a za malo arome dodala sam i čokoladne kuglice iz muslija.


Sve što sada treba da uradite je da se zavalite na kauč ili u fotelju i da uživate u svojoj užini. Nadam se da vam se svideo recept, ako vam se dopadaju ovi postovi napišite u komentarima i pisaću ih češće. Ljubim vas, a ukoliko napravite nešto slično pošaljite mi fotku na instagram ( OVDE ).



You Might Also Like

30 коментара

  1. Divna ideja draga! Slike su ti odlično ispale, moraću da probam ovaj smuti,baš lepo izgleda<333

    ОдговориИзбриши
  2. Smuti izgleda prelijepo. Moraću jednom da ga probam. :)


    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Rado bih pravila razne smoothie ali nemam blender, moram ubediti mamu da mi kupi haha. Pogotovo sad kad krene leto..Dopada mi se kako je tvoj smoothie ispao, njammi! :) <3

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,nije skup pokušaj da nagovoris mamu želim ti sreću 😚❤❤!

      Избриши
  4. Ja obožavam smoothi-e, a ovaj izgleda stvarno lepo i ukusno, moraću da isprobam. :) Slike su fantastične!

    introverted-dreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, hvala na super receptu. Inače jako volim smoothi-e.

    Posjeti moj blog bilo bi mi jako drago:http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Čim sam vidjela bananu recept mi se automatski svidio hahah, inače hvala na preporukama, jako mi se dopadaju ovi recepti

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  7. Joj, divnoo! Mnogo ti hvala na ovom receptu, odoh odmah da isporbam ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala na receptu,super post. ♥
    Nova sam ako mozes pogledaj moj blog ; https://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Anđela draga, oduševila si me postom, nisam znala da umeš da budeš ovako kreativna i kada je kuhanje u pitanju. Vrlo zanimljiva ideja, ovaj obrok mi deluje jako ukusno, rado cu probati.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  10. Mmmmm, što volim smutije. Pokušaću da ga napravim jer vidim da se pravi veoma jednostavno. Ali nažalost ne mogu ti poslati sliku na Instagramu jer nemam Instagram. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo izgleda preukusno i moram ovo probati.Inace volim smutije a ovaj izgleda bas ukusno.Super si.Zapratila sam te pa ako zelis uzvrati: http://olivanda.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan post!💖Recept je divan i izgleda veoma ukusno tako da cu ga sigurno probatii!💖

    ОдговориИзбриши
  13. Wowww! Podje mi voda na usta :D Odlicno izgleda, a znam da je i ukusno :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Preukusno! Predivne fotkice i super post. Obožavam ovakve napitke/obroke. ♥

    ОдговориИзбриши
  15. Zvuči preukusno! Fotkice su divne!♥ Ako mogu da pitam, koji je to časopis na poslednjim fotografijama? ☺

    ОдговориИзбриши