DIY Sticky Notes Organizer :)

13:49


Od danas sam zvanično na raspustu i ne mogu da vam opišem koliko mi je drago zbog toga ;)! Prosto osećam olakšanje i srećna sam jer konačno imam vremena za sve ideje koje treba da relazujem. Danas vam donosim jedan lak diy koji svako može da napravi po svom ukusu, a zaista je praktičan. Jako je tumblr za fotke, a i ovako!


Sve što vam je potrebno jesu korica od sveske (ukoričene), sticky note papiri, slike iz magazina, makaze... (pored toga i papiri,lepak..)


Prvo isecite slike koje vam se dopadaju, a onda počnite da ih anmeštate po vašoj volji.Pre toga zalepite najobičniji beli papir za karton da bi i ako vam negde ostane prazno sve lepo izgledalo ;)!


Kada izaberete raspored za koji mislite da najlepše izgleda, sve što treba je da zalepite sve to.
Kada ste sredili prednju stranu ostala je samo unutrašnjost. Ja sam prvo zalepila beli papir, a u sredinu washi traku. Posle sam izabrala blokčiće za koje želim da mi stoje u *svesci* samo sam ih rasporedila i zalepila i to je too!!!



Jako sam zadovoljna kako je ovo ispalo, zaista je lepo i praktično. Ako uradite nešto slično pošaljite mi sliku ;)! Nadam se da sam vas inspirisala i da vam se dopada diy! Ljubim vas sve puuuno, čitamo se uskoro sa novim idejama ;)!

You Might Also Like

34 коментара

  1. Zaista divna ideja, koja ne samo da štedi prostor, već i izgleda jako zanimljivo! Slike su vrh<333

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista odličan post. Uživala sam čitajući. Jako si kreativna. Slike su jako ljepe i kvalitetne.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Predobro. Ovo sam već pokušavala, ali nije ni upola lijepo kao tvoje. Slike su ti zaista fenomenalne, svaka čast. Divno je sve☺

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post!Ideja je jako kreativna i mnogo mi se dopada kako je sve ispalo na kraju!💖

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam ovo radila, samo što kod nas ne mogu da se kupe tako lijepi blokići. ♥ Dobra ideja, još bolje fotografije.

    Aminique

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post!Slike su savršene!Radujem se tvojim novim postovima na raspustu!Meni je nažalost raspust prošao.Ideja,kao i sama realizacija je predobra!Mnoogo mi se dopada!♥♥♥

    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoo, fenomenalan organizer. Baš mi se sviđaju ove sticky notes na njemu. Također, fotke su vrhh!! ❤❤❤



    Chanceux

    ОдговориИзбриши
  8. Kao i uvek, sjajna ideja! Pod hitno pravim ovo <33

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno je, draga. I kod nas je raspust, samo mi idemo i u ponedeljak i utorak. Nadoknađujemo one dane kad zbog zimskih uslova nismo išli u školu. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
  10. Tebi raspust tek počeo, a meni završava u ponedjeljak :'( inače veselim se novim postovima, a ovo izgleda predivno

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  11. WOW! Ovo je nesto savrseno, sama ideja, post, slike,... jednostavno nemam rijeci! Sve pohvale!
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz mog zadnjeg posta,hvala ako to ucinis :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-twinkledeals-part1.html

    ОдговориИзбриши
  12. Mnogo je slatko ispalo! Mogla bih sebi jedan da napravim, ovako uvek zagubim svoje lepljive blokčiće.♥☺ Uživaj na raspustu!♥♥

    ОдговориИзбриши
  13. Malo je reći da sam oduševljena. Svaka čast na ideji, jako mi se dopada. Vrlo si kreattivna.
    A krajnji proizvod je fenomenalan.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  14. Joj ono je preslatko i vrlo korisno s obzirom da na neretko gubim svoje sticky notes! Divan post, draga ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super post, jako mi se svodja tvoj nacin pisanja, kao i tvoj blog.
    Takodjer, imam novi post na blogu, pa ako mozes i zelis pogledaj. Dodala sam te ako zelis uzvrati.
    http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  16. Super ideja, a ti si veoma kreativna! ❤
    Pratim te, pa ako zelis uzvrari ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши