How To Take Tumblr Photos ?

10:36


Od kada sam počela sa blogom, može se reći da sam istovremeno počela i da obraćam pažnju na sitnice i sve češće sam svraćala da se divim slikama na Pinterestu ili We Heart It-u. Vremenom sam sve više želela da budem kao one devojke na slikama, da imam tako lepe stvari i da mi fotke koje pravim ispadnu savršeno.
Smatram da je svako od nas tumblr na svoj način. Ipak mi svi smo različiti, svakog privlače različite stvari. Danas vam donosim post o tome kako sam ja tumblr ili se bar trudim da budem.


Izvedite sestru i drugaricu napolje. Ponesite aparat, a ako ga nemate i telefon je sasvim dobra opcija. Ako ste kao ja ponećete ranac pun aksesoara koji će vam poslužiti kako bi fotke ispale što bolje.
Pored osmeha i dobrog raspoloženja ono što vam sigurno treba je i odlična lokacija. U zavisnosti od toga kakav vam je outfit odaberite lokaciju, ako se slikate u stilu snežne princeze neka to bude šuma, ako je street style onda izaberite neku uličicu.

Ne treba da imate mnogo novca da bi bili tumblr. Ne treba da imate ni profesionalni aparat. Dovoljno je da imate originalne ideje i dobre prijatelje. Tako vam neće biti dosadno i zauvek ćete pamtiti taj fotosešn.


Što se sitnih stvari tiče njih zaista možete pronaći na najrazličitijim mestima. Dosta toga ja nađem po knjižarama, ali mi je dosta dao i deka. On ima baš dosta starinskih stvari koje više ne koristi, a meni su divne. Moj savet vam je da malo pronjuškate po kući i obližnjim radnjicama i naići ćete na svašta.

Iskreno ne znam zašto sam ovo pisala, došlo mi je. Danas sam provela divan dan sa dragom Janom i još jednom želim da joj se zahvalim što je realizovala fotke koje sam zamislila. ;) Zaista ću ga pamtiti po smrzavanju i jurcanju za autobusom.



Nadam se da sam vas inspirisala i nadahnula da se i vi malo pokrenete i napravite divne uspomene za vreme raspusta ;)! Ljubim vas puno :)!

1.Kako se vi trudite da budete tumblr?
2.Imate li neki savet za mene?
3.Omiljeno mesto za fotkanje?

:)

You Might Also Like

34 коментара

  1. Fotografije su predivne, i ja otkako sam počela sa blogom, počela sam malo više fotografisati i malo se više posvetiti tome, veoma originalan i divan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Blog imam već dve nedelje, ali još uvek postavljam slike sa WHI-a i sa Pinterest-a zato što još uvek treba da usavršim tehniku slikanja. Iz dana u dan meni to ide sve bolje i bolje. Naučila sam neke nove tjne, naučila sam da slike uređujem u photo editore. Shvatila sam da ako hoću da napravim tumblr sliku, ne mora sve da mi bude u stilu Alisha Marie. Tumblr ne znači samo to. Uz malo truda svako može napraviti tumblr fotogtafijom i sa jako lošom kamerom telefona. ZA to služe photo editori. Andjela, moram reći da veoma lepo pišeš i moram reći da me iz dana u dan sve više oduševljavaš svojim radom. Samo tako nastavi. I slike i tekst, sve ti je predivno. Blog ti je predivan, veoma originalan. Izgled bloga je veom lep. Pratim te već dugo vreme i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno draga moja, zbog ovakvih komentara se još više trudim ❤❤😚😚!

      Избриши
  3. Odličan post. Moram priznati da sam puno naučila iz ovog posta, nekako je pozitivno djelovao na mene. Slikice su ti odlične kvalitete. Samo tako nastavi!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Moram da pohvalim tekst! Ne samo da si dala odlične savete, već si sve lepo sročila. Drago mi je da sam uspela da realizujem slike koje si zamislila! <333

    ОдговориИзбриши
  5. Pozitivan post, slažem se sa komentarom iznad!
    Može se mnogo toga naučiti, a u isto vreme je i neverovatno motivišuć! :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post!Slike su prelepe,pogledavsi ih,ostala sam bez teksta!Sam tekst je divan,pored divnih saveta koje si navela,dobila sam veliku inspiraciju i hvala ti na tome!💖

    ОдговориИзбриши
  7. Sve slike su predivne zaista. Ideja za post je fenomenalna, vjerujem da će mnogima da pomogne. Sve si lijepo napisala i jednostavno, slažem se sa tobom oko svega. Svi smo drugačiji i svi to famozno '' tumblr ' 'zamišljamo drugačije, što je sasvim normalno!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Jaooo, prediiivno! Fotografije su genijalne kao što sam ti danas već rekla, oduševljavaš me, Ađi moja <33

    ОдговориИзбриши
  9. Predivne su slike u ovom postu, oduševile su me! Također, ja obožavam fotografirati nešto u smislu flatlaya, ali ni photoshootinzi nisu manje draži. Takpđer, predivna si!


    ilvasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post ;)

    http://namojnacin.simplesite.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Slike su predivne. Ja se nisam trudila da moje slike izgledaju tumblr, ali sada mislim da ću morati malo više da se potrudim oko fotografija pogotovo što tako divno izgledaju. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  12. Uvek imas genijalne ideje za post, stvarno si neverovatna :) Ti si zaista profesionalac za fotografisanje, tako da sam svaku rec citala pazljivo i predivne si savete dala. Posebno mi je ostavilo utisak to sto nisam pre cula ovakve savete, tako da si nam jos jednom pokazala da si jedna od najoriginalnij blogerki na Balkanu :) Koliko sam ja zapazila i iz ranijih i iz ovog posta, tvoj deka je zaista kralj, cini mi se da on ima veliki uticaj na ovaj blog haha :D Ti mene uvek inspirises i to je razlog zasto ja uvek na tvoj blog ulazim sa nekim predivnim osecajem, a iz njega izadjem motivisana i spremna da osvojim svet :) Da nisam otvorila svoj blog verovatno nikada ne bih saznala za tvoj blog i za tebe, a to bi definitivno bila moja najveca greska u zivotu, tako da ti od srca hvala sto mi redovno ulepsavas zivot <333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si neverovatna draga moja,rasplakala si me komentarom!Volim te i ljubiim,hvala ti prepuno ❤❤😚!

      Избриши
  13. Slazem se sa Netom, nevetovatna si blogerka i imas sjajne ideje, koje jako udpesno sprovodis u delo. Svaka ti cast, ali i Jani, na ovakvim fotografijama. Ona sa naocarima i sveskom me je poslebno odusevila ♡♡♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  14. Oduvek sam želela da imam te tumblr fotkice.Obožavam da fotkam zalaske sunca i prirodu! :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Vrlo interesantan i koristan post. Složila bih se sa svime što si napisala. Zaista nije potrebno puno novca za tumblr fotografije, vec samo dobre volje i truda. Uzivala sam citajuci. I ja od kad se bavim blogom, vodim racuna o fotografijama, a najvise volim da slikam svoje stvari za rervju postove i to u prirodi.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  16. Jako dobar post!Zapratila sam te,pa ako zelis uzvrati <3
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Jako lep post,divne su fotogrsfije
    Ako zelis pogledaj moj novi post ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/2017/02/prijemni-ispit-matura-2017.html

    ОдговориИзбриши