- Little Desk Makeover -

11:08


Iiii, evo me sa vama posle pauze. Ne želim da vam se pravdam i da vas opterećujem, ali sam tokom prošle nedelje imala više kontrolnih i ispitivanja nego sati provedenih u školi.
Danas sam htela da vam pokažem kako sam uredila sto, jer me u poslednje vreme uopšte nije inspirisao. Jako sam zadovoljna kako je ispalo, a nadam se da će se i vama dopasti.
Juče je inače bio jedan od onih dana kada sam inspirisana i raspoložena za promene. Jako volim da uređujem prostor oko sebe dok ne stignem do stepena potpunog komfora i savršenstva.
 Inače ove godine imam nešto veliko u planu što se tiče blogovanja, pa mi je potreba motivacioni prostor ;)! Ljubim vas sve, uživajte u slikama i čitamo se uskoro ;)!









1. Da li vam se dopada novi izgled bloga?
2. Volite li vi da uređujete sto?

You Might Also Like

28 коментара

  1. Savršeno si sve sredila! Slike su divne! Meni je moj sto malo dosadio, pa sam napravila nekoliko izmena i sada sam zaista jako raspoložena za rad i blogovanje, samo sređivanje me oraspoloži! Divan post<333

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se sviđa tvoj izgled bloga. Ovaj post je stvarno jako kreativan. Slike su vrhunske i jako mi se sviđaju. Uživala sam čitajući ovaj post.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Svida mi se izgled bloga, a i stola. Stol izgleda bas tumblr. Najvise mi se svida posudica na kojoj pise magic. Slike su predivne! :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Meni sto izgleda jednostavno. Lap top, knjige i kutijica sa olovkama i drugim stvarima, i lampa, ali meni se svidja kako je ukrašen. Svakog meseca menjam njegov izgled. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,ja volim da mi je sve lepo sredjeno,onda se osećam motivisano 😚❤❤!

      Избриши
  5. Blog ti izgleda predivno.Ja sam inače zaludjena ukrašavanjem,pa mi je sto obavezno ukrašen.Tvoj izgleda prelepo,a fotografije su ti fenomenalne.Odličan post!

    littlebeautydreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepo je!!Posebno ova Starbuck čaša,da li si je sama šarala?Obožavam kako si namestila lampice,one uvek daju neku dozu `cozy tumblr` atmosfere.

    http://mywonderland-xoxo.blogspot.rs/2017/01/5-saveta-koji-ce-poboljsati-vas-blog.html

    ОдговориИзбриши
  7. SUPER POST DRAGA <3 JAKO MI SE SVIĐA TVOJ IZGLED STOLA... SVAKA ČAST. JA SAM SVOJ STOL TAKOĐER JEDAN DAN UKRASILA ;D
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi se kako si uredila svoj kutak, i jedva čekam da saznam što to veliko planiraš u vezi bloga. ;)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno si dekorisala sto, stvarno je tumblr :). I ja obožavam da ga sređujem s vremena na vreme :).

    ОдговориИзбриши
  10. Prije svega, novi izgled je divan, a post je još divniji, jako mi se dopada što si uredila ovu starbucks čašu i mogla bi uraditi još ovakvih postova :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  11. Woow, tako jee sve u tumbkr fazonu i zimsko je uredjeno, a ipet ne praznicno. Odusevljena sam, kako izgledim tako i slikama! ♡♡♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. SJAJNO, SJAJNO, SJAJNO!!! Predivno je, aAđika moja, zaista sam oduševljena, a i novi izgled bloga je *just right*! :)

    ОдговориИзбриши
  13. super si dekorirala stol :) odlicna ti je ova fora s bocicom i gliterom :)
    posjeti nas na http://beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши