My Little Diary ( new instagram profile,camera )

06:50

Heej! Evo mene sa novim postom. Iako je raspust kratko trajao, a na kraju ga nisu ni produžili moram da priznam da sam ga lepo iskoristila. Slikala sam se, čitala, smejala se i provela praznike uz najdraže i najbliže ljude.


Ne mogu vam opisati sreću, kada mi je deka za Božić poklonio ovaj aparat. Iskreno, nije mogao da mi da lepši poklon. Još jedna velika stvar u vezi njega je i ta da su ovaj aparat koristili i moji mama i deka. Jako mi se dopada i jedva čekam da pospremim jelku i da on stane na svoje zasluženo mesto.


U poslednje vreme dosta koristim instagram, a možda znate da sam pre imala i poseban za blog no obrisala sam ga, jer sam osetila da tako treba. Odlučila sam da pošnem skroz ispočetka i napravila sam skrooz novi na koji ću od sada redovno kačiti slike.


Ako želite možete me zapratiti OVDE ,uzvratiću!

Iii,to bi bilo to za ovaj post, jeste kraći ali moram da učim tako daa... Čitamo se uskoro, ljubim vas!

1.Da li volite stare aparate?
;)

You Might Also Like

48 коментара

  1. I ja sam ljubitelj starih aparata. Predivne sike. :)

    Giveaway je na mom blogu----> GIVEAWAY: MOJROKOVNIK.RS

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam kako je to kod vas u Srbiji, ali vidim da vam raspust baš kratko traje, kod nas je to po 3 sedmice i baš dobro dođe, a što se tiče aparata presladak je, ako ništa onda za slikanje i da, i ja jako volim stare aparate :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,pre smo i mi tako imali pa su sad podelili na dva dela ❤😚!

      Избриши
  3. Fotoaparat izgleda bas lijepo :)
    Ja ih volim, izgledaju bas lijepo. Imam jedan stari, ali je mladi od tvoga, samo ga naravno vise ne koristim :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam ozbiljno počela ludovati za tvojim blogom, Ađi <3. Uglavnom, je da vama praznici traju kratko, ali poslije dolazi jedan drugi, duži dio odmora (jesam li u pravu?) pa neka ti to bude motivacija da malo zagriješ stolicu u školici (jesam li ja luda zato što je ovako zovem hahahaha). Uglavnom, slike su baaš tumblr, mislila sam da si ih skinula s interneta, ali neee, to je Anđela Mićić koja voli fotografiju. :) Aparat je presladak, imam pitanje, može li slikati? Znam da je vjerojatno glupo, jer očito može, čim si se ti osjetila dužnom da nam ga predstaviš hihihi. Sve najbolje u školi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja,mislim da može da slika samo treba da kupim film 😚😚❤!

      Избриши
  5. Divan post! Mnogo mi se dopada fotoaparat, zaista je divan. Tvoje dokolenice su savršene! Slike su perfff! Srećno sutra u školi!<3333

    novi post: geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo mi se dopadaju stari fotoaparati. Tvoj blog je jedan od najboljih na mojoj listi za čitanje. Radujem se svakom novom postu! :)



    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post!Obozavam takve aparate.Moji baka i deka cuvaju staru kameru koju rado pregledam,iako je vise ne mogu koristiti zbog toga sto je na trake (mislim da se to tako kaze),ne smeta mi,i sam pogled na nju cini me srecnom.Ja sam (valjda na srecu) pocela da dobijam prve znake virusa,pa cu verovatno izbeci silne testove koji me cekaju u skoli.Srecno u ucenju ❤.Slike su prepredivne,i pratim te na instagramu jer stvarno imas dara za fotografiju.

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post. Jako mi se sviđa fotoaparat!
    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Ovaj fotoaparat izgleda bas slatko i iako star stvarno izgleda simpatično :)
    Odličan post i predivan izgled bloga!

    kreativanblog.blogspot.com ❤

    ОдговориИзбриши
  10. Jejj, vratila si se! Fotoaparat izgleda divno. Obožavam analogne aparate, a već imam jedan takav. Divan post, draga! Pratim te na instagramu, a i ove slike su zaista sjajne.. Šaljem poljupce! :*

    introvertna-holandjanka.blogspot.com Q&A najava

    ОдговориИзбриши
  11. Moja porodica je do pre par godina koristila stari fotoaparat, ali se on nažalost pokvario.
    Pratim te i na tvom drugom instagramu, i sada na ovom. :)
    Divne fotografije! *-*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Divan aprat zaista. Ja takođe obožavam da slikam i da se raspitujem o aparatima. Mnogo mi se dopadaju tvoje slike, kao i cijeli blog. Imaš divne slike, a instagram ti je odličan. Zaista super post!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. -Predivan post!Nema vezee to što ovaj post nije dugačak,ipak škola je na prvom mestu!Slike koje si dosada objavila na instagramu veoma lepe!Aparat je predivan!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Pratim te već odavno, Anđela. 💘 Volim tvoje fotografije.

    ОдговориИзбриши
  15. Divan aparat! :)

    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa! :) http://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Bas mi je drago da si uzivala tokom raspusta, posle ovoliko savsrsenih postova zasluzila si to :) Slike su mi odmah zapale za oko, toliko su savrsene da ja nemam reci <333 Ti si ozbiljno postala profesionalni fotograf, ali najozbiljnije to mislim :D Moram da priznam da sam ljubomrona na tebe sto si dobila tako lep poklon hahaha, tvoj deka stvarno zna sta treba da pokloni svojoj unuki :D Fenomenalan post Andji, kao i uvek <3333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Obožavam ovakve aparate! Još uvek imam sličan takav, ali više ne radi..
    Fotografije su predivne, zaista ti se divim na tome. I da, zapratila sam te na instagramu, OBOŽAVAM tvoje fotografije! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Meni su stari fotoaparati nešto čarobno. Imam sreće da ih je i moj tata oduvek voleo tako da imamo par u kućnoj kolekciji.☺ Srećno sa učenjem!♥

    ОдговориИзбриши
  19. obožavam starije fotografe, imam jedan koji radi na pincipu filma. Baš mi je poseban jer takvih nažalost više nema mnogo za kupiti. :)

    Fantastiko World - pratim te, posjeti moj blog ako želiš. ;)

    ОдговориИзбриши
  20. Heej, ta meni ke tataa pokazao kameru i fotoaparat starije od njega, pa sam se malo zanimala slusajuci ga kako mi prica o tome kako si se ranije pravile fotografije i koliko se to cenilo. Prelep ti je poklon deda dao, uzivaj u njemu! :D Slike su idlicne! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  21. Jako mi se dopada ovaj post, i sama posedujem par analognih aparata i pravo je uzivanje slikati sa njima, uzivaj!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/top-5-knitted-dresses.html

    ОдговориИзбриши
  22. Volim te stare aparate, ima nesto posebno u njima :-)
    Pratim te na instagramu :-*

    CHECK MY NEW POST PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/01/frozen.html

    ОдговориИзбриши
  23. Volim stare aparate. Nekako su mi tumblr. Sa njima je najbolje da slikaš. Nekako je lepa emocija. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши