Teorije zavere: da ili ne ?

06:58


Do pre neki dan nisam ni razmišljala o ovoj temi, no nakon par odgledanih videa jako sam se zainteresovala.
Naima,teorije zavere su neke teorije za koje mi mislimo da su tačne, a u stvari nisu. Ponekad to ume da bude jako jezivo. Inače, nisam neko ko veruje u svakakve stvari, ali ovo me je jako zainteresovalo pa sam odlučila da sa vama podelim neke.


 - Ukleta mumija - 

Kada se radilo na iskopavanju Egipta i grobnica faraona Englezi su naišli na jednu mumiju za koju se smatralo da je ukleta. Pričalo se i verovalo da ko god je dotakne umre. No, to nije sprečilo Engleze da je odvezu u svoju zemlju. Kada su je kao poklon ponudili kraljici Elizabeti, ona je odbila poučena verovanjima. 
Pošto je ta mumija ipak bila istorijski izvor, pozvali su muzej u Njujorku koji je sa zadovoljstvom prihvatio. Stavili su mumiju na prvi brod do Amerike.Znate li koji je to brod bio?
Titanik.

Ne znam za vas, ali meni je ova baš zanimljiva. Dok jedna potpuno druga tvrdi da Titanik nikada nije isplovio... Na vama je da odlušite u koju ćete verovati. Smatram da ovo ne treba da bude nikakvo opterećenje, samo je zanimljivo za istraživanje.




Šta vi mislite o ovoj temi? Imate li da mi ispričate neku u komentarima? 
Do sledećeg posta, ljubim vas ;)!

You Might Also Like

18 коментара

  1. Ovakav tip videa je zastupljen na različitim jutjub kanalima, no meni se dopalo to što si ovu temu stavila na blog. Meni je jako zanimljivo to što neki ljudi misle da je Titanik isplovio, dok drugi pak ne veruju u to. Odlične fotke<333

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post!Slike su prelepe!Ja sam osoba koja uglavnom veruje u ove teorije i volim da citam ovakve postove kao i da gledam ovakve videe!💗Sjajno!

    ОдговориИзбриши
  3. Verujem u postojanje zavera, ali u mnoge zavere ne verujem, tačnije ni u jednu koju sam do sad čula.Hahah ne znam kako to da objasnim, ali mislim da prave zavere nikad neće "isplivati" :D Odlična tema za pisanje posta!

    Milicalt.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. U poslednje vreme sam čitala dosta postova na temu Teorija zavera, ali ni jedan me nije oduševio kao tvoj. Iako je tvoja priča kraća od ostalih, posebna je i vrlo me je zaintrigirala. Uživala sam čitajući.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. U poslednje vereme sam gledala mnogo videa na jutjubu sa ovom temom ali nisam videla ni jedan post. Jako zanimljivo napisano!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrija



    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrija

    ОдговориИзбриши
  6. Jooj,odličan post!Obožavam da gledam teorije zavere na youtubu.Baš si me obradovala sa postom.Odlično! :)<3

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Joj što volim ovakve postove. Nisam čula za ovu teoriju zavere, i ne verujem u nju. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  8. I ja sam pogledala dosta videa na ovu temu, mnoge teorije zavjere su mi jako jezive, pa i strašne, fascinirana sam Mandela efektom, i to je možda nešto što stvarno vjerujem, za ostalo i ne baš. Inače super post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  9. Gledala sam ovakvu vrstu videa na Leinim kanalu, i malo je reci da sam istala bez tejsta posle pojedinih teorija. I da, takodje smatran da je ovo jako zanimljivo, pa se nadan da ces sa nama podeliti jos koju teoriju hehe
    Slike su divne! ♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши