Winter Favourites

02:56

Dok ispijam čaj, uživam u vesti da je raspust produžen, a do kada to i dalje varira. Tokom zime volim da isrobavam različite proizvode, jer imam dosta vremena. Danas ću sa Vama podeliti favorite, prosto stvari i proizvode bez kojih ne bi mogla.


Kada sam letos ugledala ovaj ranac, znala sam da mora biti moj.Ne postoji pun stvari za koje se ja odmah zakačim, ali on je bio jedna od njih. Svidela mi se neobična boja i svakako to što je dosta prostran. Nekako mi se baš uklapa uz svu ovu zimsku idilu, te se zato i našao u favoritima. Kupila sam ga u Stradivarijusu. ;) Koristim ga za školu, ali i za šetnje.


Ovu kremicu sam dobila prošle godine i od tada ne prestajem da je koristim. Kako sam je skoro potrošila, mama me je obradovala veelikim pakovanjem u novogodišnjem paketiću. Sve zavisi od tipa kože, ali meni ova krema svakako jako odgovara. Brzo upija, a koža je meka i ne isušuje se.Ima da se nađe u svim drogerijama, pa i u Maxiju,Tempu,Idei...


Iz raznih preporuka i sama sam odlučila da kupim ovu knjigu i odmah da kažem da se nisam nimalo razočarala.Knjiga se sastoji iz tri priče koje su nepovezane, ali imaju neki iste likove. Prava je romantična i zimska, baš veelika preporuka. Na mene je možda najveći utisak ostavila prva, mada kad se pogleda svaka je magična na svoj način.


Ljudi moji, ja vama ne mogu da opišem koliko sam skakala od sreće kada sam otvarala sestrin paketić i u njemu našla ovo labello!Bukvalno sam vrištala. Još pre sam čula za njega i baaaš mi se dopadalo, ali ga nije bilo u Srbiji.No,sestra ga je nekako našla i još jednom joj hvala na tome! jako je hidrantno, kao i sva iz ove kolekcije i posle samo par mazanja vam preporodi ispucala usta, kakva su bila moja pre korišćenja.


Ovaj parfemčić je u favorite ušao najviše zbog pakovanja, ali i zbog divnom mirisa. Dobila sam ga još pre dve-tri godine, ali ga nikako nisam koristila ni sama ne znam zašto. Nažalost, ne znam ništa više o njemu.

Ii,to bi bilo to za ovaj post nadam se da Vam se dopadaju proizvodi koje sam odabrala. ;)

Svima koji danas slave Badnji dan,sve najlepše ;)!

 

You Might Also Like

44 коментара

  1. Super si stvari navela i mnogo mi se sviđa što ti je pozadina na slikama snijeg. Ruksak mi je odličan! :D

    itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalan post draga. Ruksak mi se posebno sviđa, mada ni ostale stvari nisu loše♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Pa ja sam iz dana u dan sve više i više oduševljena tvojim postovima i fotografijama, oduševilo me je što si odlučila izaći van na snijeg i fotografisala proizvode, odlično izgledaju. Složila bih se s tobom, jer su ovo sve must have stvari za zimu, koje i sama koristim

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Parfem izgleda preslatko! Odličan post ☺

    https://thestarcounter.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Stvari su divne! Knjigu sam pročitala, meni se najviše dopala druga priča, ali se slažem sa tobom da svaka ima svoju magiju! Slikice su divne, parfem miriše divno!<333

    ОдговориИзбриши
  6. Svi favoriti su prelepi, kao i fotografije. One su me oduševile!! Ovaj parfemčić izgleda divno, verovatno tako i miriše. Nisam ništa isprobala, ali divno izgledaju. Odličan post!
    Poseti moj novi blog, ukoliko ti se dopada učlani se i prati postove bbooklovers.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
  7. svaka tebi cast kad si mogla sve uslikati vani bez srmzavanja ahaha.. ruksak je predobar.. zasto ga nije bilo kad sam se ja skolovala :( ahaha, parfem bas izgleda super, a isti labelo imam i ja

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,smrzavanja je svakako bilo ali šta da se radi za blog mora da se trpi ❤😚😚!

      Избриши
  8. Ruksak mi se jako svida, voljela bih i ja naci takav. Niveinu kremu nisam nikada koristila jer mislim da bi mi mozda bila premasna. Labelo od kokosa imam i ja i jako ga volim. Steta da ne znas nista o parfemu jer je predivan. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ovaj ruksak je predivan, jako mi se sviđa! Također, pakiranje ovog parfema je divno☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post,a parfem je posebno sladak :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post, draga! ♥ Ranac je preeedivan! Imam takav parfem, samo je moj ljubičasti. ☺

    Poseti moj blog: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  12. Kako je sladak ovaj parfem, ajme!! 😍😍
    Pozadina, snijeg, ma odlicno!! Kokos obozavam, mogu samo da zamislim kako ovo labelo divno mirise!
    Ovu knjigu svi hvale, samo jos da ju nadem :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  13. Preleep post i predivni proizvodi !!! <3
    zapratila sam te molim te uzvrati Kisses
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlični favoriti! Ja imam Nivea kremu i odlična je! :)

    http://lifella2.blogspot.com - novi post je na mom blogu, ako ti se sviđa učlani se. ♥

    ОдговориИзбриши
  15. Baš lep post. Ja ne posedujem nijedam prozivod i nisam pročitala ovu knjigu, ali mi se svejedno dopada. :)) A slike su zaista odlične, nemam reči! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
  16. Just wonderful things, I loved the bag.
    I'm following you, if you like my blog follow me too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  17. Predobar post! Rancem i parfemom sam odusevljena,prelepi su!Pogledaj moj blog ako zelis
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. -Draga Andjela,fenomenalan post!Ne mogu ti opisati koliko ja OBOŽAVAM tvoj blog!Neverovatno je to koliko se ti trudiš oko njega i koliko vremena ulažeš!Svaka čast!A i ovaj post je potvrdio koliko si sjajna!Delimo mišljenje oko ranca,stvarno je lep!Lip Butter sa kokosom nisam probala,ali definitivno hoću!Pakovanje od parfema je preeeeslatko!Srećni praznici,uživaj u njima!♥♥♥♥♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Imas folow od mene,nadam se da ces uzvratiti i komentarom

    ОдговориИзбриши
  20. Jaoo, divni favoriti! Ne znam sta bih pre nabavila! Fotkice su divne!♥♥

    ОдговориИзбриши
  21. Ja imam ovaj parfemčić,samo rozi..i ne znam,ne koristim ga,više je kao ukras,ni ne znam gde je..samo znam da mi se miris nije nešto svideo,ali dobro..ranac je vrh,neki metalica fazon ii baš je tamblr!
    Natalija's Beauty Corner

    ОдговориИзбриши