Bed Time Tag

01:47


               * pre nego što išta napišem molim vas obratite pažnju na ovaj neseser, zar nije savršen? *

Helouu! Ovaj tag sam slučajno pronašla kad sam surfovala internetom i učinio mi se baš zanimljivim pa sam želela da ga uradim na blogu. Ne nominujem nikog posebnog, zaista svako kome se dopadne može da ga odradi.

1.Koja ti je omiljena pidžama?
 Leti obično nosim nešto laganije, tako da u tom periodu nemam baš nešto omiljeno. Kada se govori o zimskom periodu tada imam omiljenu a to je jedna plišana koju mi je mama kupila i sva je u holiday fazonu.

2.Šta se nalazi na tvom noćnom stočiću?
Nemam baš noćni stočić pored kreveta, ali blizu kreveta mi stoje čaša vode, labelo, krema za ruke i telefon.

3.Omiljeni miris pred spavanje?
Hmm. Obožavam kad uveče legnem istuširana u čist krevet, sve je nekako mirisno i lepo.

  
4.Kada odlaziš na spavanje?
Trudim se da ne ležem kasno, pre svega jer to nije dobro za zdravlje. Ipak, na raspustima sebi dozvolim da se opustim pa ležem malo kasnije.

5.Top 3 proizvoda koje koristiš pred spavanje?
Bioten krema za ruke, nivea soft krema za lice i labello lip butter od kokosa.

6.Kako najčešće spavaš?
Ponekad, kada sam baaaš umorna celo veče spavam u istoj pozi, ali jesam onaj tip koga ćete naći u čudnim pozama haha... ;)

7.Da li imaš čudne navike pred spavanje?
Ne mogu da zaspim ako bar negde nije upaljeno svetlo. Ne zato što se plašim mraka, nego jer sam navikla. A i pred spavanje obožavam da proćaskam sa sestrom.

  
I to bi bilo to za ovaj tag, nadam se da vam je bio zanimljiv za čitanje. Koje vi proizvode imate da mi preporučite za noćnu negu?

                       xx Anđela 

You Might Also Like

44 коментара

  1. Divan post!Slike su prelepe,a neseser je stvarno savrsen!💖Odlican tag,super odgovori!💖

    ОдговориИзбриши
  2. Ja prosto moram da uradim ovaj tag jer su pitanja mnogo interesantna. Tvoji odgovori mi se baš dopadaju! :) Inače neseser je predivan, gde si ga kupila? P.S Fotografije su kao i uvek, prelepe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga,drago mi je da ti se svidja jedva čekam da pročitam tvoj na istu temu 😍❤! Mama ga je dobila,mislim da je kupljen u PSu ❤❤!

      Избриши
  3. Interesantna pitanja i josš interesantnije odgovori. Neseser je presladak *-*


    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko interesanta pitanja, zaista bih mogla da uradim uvaj TAG. ♥
    Neseser je predivan, htela sam kupiti sličan u HM-u!

    NOVI POST → fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Jako si lepo odgovorila na sva pitanja :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Cute journal.
    You have a great blog, would you like to follow each other on bloglovin'? Follow me and I'll follow you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja mrzim svjetla dok spavam, više volim kada je mračno. Ja često sebi navečer reknem da ću upamtiti kako sam zaspala, da vidim jesam li i ujutro kad se probudim u istoj pozi ili ne, ali svaki put zaboravim da sam to rekla hahaha.
    Odličan je post, ova pernica mi je predobra!! :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  8. Tag je stvarno zanimljiv, kao i tvoji odgovori :). Neseser je savršen ♥.

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajne fotke draga! Neseser je brutalan! Zanimljiv tag zaista ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  10. Jako je lep neseser,da li si ga narucila preko nekog sajta ili si ovako kupila? :)
    Proizvode koje bih ti preporucila su mozda neka ulja koje mozes da pomesas sa kremom kako bi ti ruke bile jos vise mekanije ujutru. :) <3
    Pogledaj moj blog ako zelis <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Neseser je definitivno odličan! Ja prije spavanja često koristim Pantenol kremu i ako ti je licu potrebno nešto više njege mislim da će ti odgovarati. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Anjelice draga, jako zanimljiv post. Nisam ljubitelj tagova, ali do sada nisam citala ni jedan slican tako da mi je ovaj bio bas interesantan. Uz ovako zanimljiva pitanja i odgovore, idu i ovako savrsene slike! U celokupnosti odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga,drago mi je da si zadovoljna 😚❤❤!

      Избриши
  13. Super tag draga,također ni ja ne mogu da zaspem a da nije svjetlo negdje upaljeno,znači nema šanse haha.Zanimljivi odgovori!
    Zapratila sam te.♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan tag i super post draga. Neseser je presladak!! xoxo
    Ako želiš, možemo da zapratimo jedna drugu, ostavi mi poruku na mom blogu i odmah ću ti uzvratiti! :)
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post,a neseser je predivan.💞
    http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. neseser je super!
    dobri su ti i odgovori :D
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  17. Neseser je jako lep, odlične slike. Tag mi se baš dopada.

    ОдговориИзбриши
  18. Divan post, Ađi moja :) Takođe, trudim se da ležem ranije, ali nije to baš uvek izvodljivo :D
    I da, kao što sam ti već rekla, pernica je genijalna! <33

    ОдговориИзбриши
  19. Da, neseser je vredan divljenja apsolutno! Inace, tag je bas interesantan, nisam ranije nailazila na njega, tako da je sjajno syo si ga odradila! ♡♡♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  20. Predivan tag, a fotkice su još bolje *.* i jako inspirativne

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  21. Odličan post! Baš mi se sviđa tvoj način pisanja i suler slike :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  22. Što se svetla tiče, ja sam skroz drugačiji tip. Ne mogu da zaspim ako je svetlo uključeno, lampa ili nešto slično. :D odličan post, Anđ! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши