L O V E

11:59


Kao prvo želim svima srećan današnji dan, bez obzira što polako i prolazi. Naravno, svima koji su danas proslavljali i proslavljaju Svetog Trifuna želim sve najlepše. Iako ste zaljubljeni, pa opet ako niste već sutra iza nas biće čuveni Dan zaljubljenih.


U 14. veku prvi put je ovaj dan povezan sa romantikom. U 15. veku zaljubljeni su počeli da se daruju slatkišima, cvećem i ostalim poklonima. 
Danas kada pomislimo na Dan zaljubljenih svakako odmah pomislimo na ruže i bombonjere. Svima je dobro poznat i Kupidon, onaj koji ljude gađa strelama ljubavi. 
Konkretno, trenutno nisam zaljubljena pa mi je ovaj dan kao i svaki drugi. Mislim da ako nekoga volimo treba to da pokazujemo kroz svaki dan, sitnim znacima pažnje. Da se naš voljeni oseti posebnim i da uvek bude srećan. Naravno, ljubav ponekad i boli. I kroz to treba da prođete zajedno.
Nije ljubav samo ona prema jačoj strani, postoje razne ljubavi. Prema porodici, prijateljima, hobijima. Ljubav ulažemo da nešto bude lepše, ona nas ponekad podstiče da nastavimo dalje.

Ne bih vam mnogo pametovala, uživajte i volite se u svakom danu! Postoji li uopšte jača emocija od ljubavi?
Volim vas, uskoro jedan zanimljiv post ;)!



You Might Also Like

20 коментара

  1. Predivan post!Slike su preleepe!💖💖💖Samim tekstom sam odusevljena,stvarno svaka cast!💖

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post. U pravu si kada kažeš da treba svaki dan da pokazujemo ljubav prema onima koje volimo. SLike su preslatke ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post, kao i fotkice, potpuno u stilu Valentinova, super si ovo napisala, svaka čast

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  4. Kratko i slatko! ☺
    Odlične sličice, baš se lepo uklapaju :-)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  5. Potpuno se slazem sa tim da ako volilmo nekog - trebamo da ga obasipamo malim znacima paznje stalno i recima koje mnogo znace. Drugarica i ja jedna drugu iznenatimo uvek nekom sitnicom, a to mi znaci vise od najskupoljeg poklona. Cvetic da mi uzbere i bicu odusevljena. A najvise volim kad mi napravi nesto, iako nema dara i ne ispadne bas najbolje na kraju - ipak mi to mnogo vise znaci od kupljenog poklona jer je izdvojila svoje vreme kako bi mi to napravila. Divan post draga i zelim ti da pronadjes svoju srodnu dusu hehe. :) <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno,to što vas dve radite je predivno ❤!Divno je imati takvog prijatelja ❤😚!

      Избриши
  6. Zaista divno, Ađi moja <33
    Kako i sama kažeš, ukoliko smo zaljubljeni svaki dan nam može biti dan zaljubljenih :)

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, slažem se da je ljubav najlepša emocija koju možemo osetiti :).

    ОдговориИзбриши
  8. Predivno, Anđela. Značenje Dana zaljubljenih se kroz prošlost mnogo menjao, pa tako danas znači nešto potpuno drugo nego što je ranije značio.

    P.S. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  9. Jaa ne slavim Dan ljubavi/zaljubljenih, prvenstveno jer nije nas praznik, a inisam zaljubljena. Medjutim, slazem se kada kazes da se pojam i smisao zagubio, i da bi zaljubljenima svaki dan trebalo da bude divan. Praznik kao praznik mi se dopaa, ali ne i nacin na koji se vecinom proslavlja. Sjajan post, kao i fotografije i citava ideja. Svaka vast! 😙😙
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши