My Playlist :)

04:25

U poslednje vreme izašlo je dosta novih pesama. Neke nisam i odslušala, a neke su mi postale omiljene i ne prođe dan a da ih ne odslušam bar desetak puta. Pred vama je playlista koju u poslednje vreme svakodnevno slušam ;)


Prva i svakako najslušanija je pesma " Shape of you "


"24k of magic"


"I don't wanna live forever "


" Dont wanna know "


Iako je ova pesma malo starija, ušla mi je u uši.

I to bi bilo to za ovaj post, čitamo se uskoro. ;)

1. Koje pesme vi slušate u poslednje vreme ?

You Might Also Like

21 коментара

  1. Divan post!Svidja mi playlista,pesme koje si navela mi se stvarno dopadaju i volim da ih slusam!💖

    ОдговориИзбриши
  2. Drugu, treću i četvrtu pesmu uvek rado slušam i stvarno su zarazne! ♥

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajna playlista draga! Obožavam sve pjesme koje si navela, moja playlista je jako slična. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Zaluđena sam za 'Shape of you', kao i za 'I Don't Wanna Live Forever'. Ove ostale znam, ali ne slušam ih kao ove dve. ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  5. Sviđa mi se playlista,'Shape of you' je predivna pjesma sa kojom sam i ja zaražena!
    Ove ostale ću preslušati i nadam se da će mi se svidjeti.♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Ne slušam ovu vrstu muzike, ali mi se pjesme čine zanimljive. Divan post:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Iskreno, ovo nije muzika koju ja slusam, ali mi se ipak lista manje vise dopada. Interesantan post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  8. Pesme koje si odabrala su zaista pevljive i bas super za opustanje i uzivanje :) Ja u zadnje vreme slusam starije pesme koje duze vreme nisam slusala, pa sam im se uzelela :D Neke od njih su ,,Every breath you take'', ,,The Man Who Sold the World'', ,,By the way''i jos puno njih <3 A od domacih su to ,,Igraj sad'', ,,Marija'' itd.

    ОдговориИзбриши
  9. "I don't wanna live forever "
    Ova mi je omiljena, i drago mi je da je na tvojoj listi, inace ima jos divnih pesama kao sto su neke od Bruna Marsa i ostalih. Divan post draga <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Sve pesme slušam stalno. Super su i jako su pevljive. Super lista.

    ОдговориИзбриши
  11. Slušam sve pjesme osim ove Zaynove, PI slušam od dana kad je izašla hahaha, a slično i za ostale. Dobar izbor pjesama ;)
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши