Plans, plans...

10:10


Dok vam kuckam ovaj post uživam još malo u ostatku raspusta, a i polako pripremam za školu. Sutra počinje drugo polugodište. Vreme je tako brzo prošlo, što ovo na raspustu, što ono provedeno u školskoj klupi. Ni sama ne znam o čemu tačno treba da bude ovaj post. Došlo mi je da pišem, ovako random. 
Ovo može da predstavlja i neki update raspusta.Mogu reći da sam ga produktivno iskoristila. Dosta sam slikala i jako sam zadovoljna fotkama koje su predobro ispale. Videla sam se sa meni jako dragim ljudima i proveli smo neke divne trenutke ;)!
Takođe, osvojila sam i giveaway kod moje drage Jane i preesrećna sam zbog toga.


Posle meseci potrage, konačno sam pronašla mermerni papir koji ću da koristim kao pozadinu za fotke. Kao što ste mogli da primetite i ove fotke su slikane na njoj, pa kako vam se čine?
Pored toga uradila sam i diy na jednim farmerkama možda vam i to pokažem kroz jedan outfit post.

Imam još neke planove što se bloga tiče, pre svega da pišem redovno i kvalitetno, a možda i još neke stvarčice koje će ga učiniti boljim.


Kako sam i na početku rekla kreće škola, pa ću se potruditi da budem što redovnija. Ako imate neke želje ili ideje šta bih pisala slobodno mi napišite, rada sam da ih ispunim. Nadam se da vam se svideo ovaj tip posta, ljubim vas!

                                                                  xx Anđela

You Might Also Like

36 коментара

  1. Bome, imaš zanimljive planove za blisku budućnost i moram reći da mi je drago zbog toga, jer se radujem čitanju tvojih novih postova.Sigurna sam da će tvoje fotografije sada biti jos bolje i jos zanimljive, a osim toga volela bih da vidim taj autfit post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post!Slike su predivne,drago mi je sto si pronasla mermernu pozadinu!Radujem se tvojim daljim postovima!Volela bih da malo vise pises diy postove i zelela bih da vidim autfit post!Sjajno!💖

    ОдговориИзбриши
  3. Divne fotke draga! Nova pozadina je zaista sjajna. Ja sam htela danas da prošetam do kineske radnje u kraju da pogledam da li imaju papir sa mermernim printom, ali nisam stigla. Volela bih da vidim tvoj diy na farmerkama jer veruje da je nešto dobro. :D Zaista se nadam da ćeš uspeti da ostvariš sve što si zamislila :) Srećno u drugom polugodištu!♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su predivne, draga. I kod nas sutra počinje drugo polugodište i nadam se da ćeš objavljivati postove što češće. Jako mi je drago što si pronašla mermerni papir.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  5. Fotografije mi se iskreno jako svidaju, a i pozadina sa ovim papirom je super :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. SLike su premoćne, interesuje me gde si našla mermerni paper/ploču? I ja je tražim već dugo ali ne mogu da nađem ništa. Divan post ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga ☺!Papir sam pronašla u Azijskoj kući u glavnoj ulici u Zemunu,ali možeš da pogledaš i po većim kineskim radnjama i na pijaci ❤❤!

      Избриши
  7. Volim ovakve postove koji nisu smišljani unapred :). Želim ti sreću u 2. polugodištu! ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Super post draga! Slike su topp, jako mi se sviđa ova pozadina koju koristiš! Sretno u školi <3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  9. Одговори
    1. Hvala ti 😊!Ja sam ga konkretno pronašla u Azijskoj kući u glavnoj ulici u Zemunu,ali sigurna sam da ima i po pijaci i većim kineskim radnjama ☺!

      Избриши
  10. Sjajno je syo delis neke svoje planove sa nama! Mnogo vokim kada je neko kreativan, pa bih uzivala u slikama outfita koji ce sadzati diy farmerice. Zatim, i ja pkaniram da kupim mermernu podlogu, a verujem da cu je kod nekih Kineza naci vec. Sjajne su fotografije, vec se vidi poboljsanost kvaliteta. ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Drago mi je sto si neke svoje planove za budučnost podjelila s nama. Uzivala sam čitajući ovaj post. Jako je kreativan i jako mi se sviđa ovakav tip postova.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Jao, već znaš da obožavam marbel pozadinu, a tvoje fotkice su PREDIVNE! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Bas mi je drago sto si osvojila giveaway, sigurno se mnoogo radujes :) Mermerna pozadina je i vise nego savrsena, bas je razigrala tvoje divne slike <3 Bas bih volela da nam pokazes taj diy, jer znajuci tvoje sposobnosti za rucno radjene projekte, sigurna sam da je ispalo savrseno, tako da sam sada prilicno radoznala :D Ja nemam nikakvu ideju za post, ali sta god ti smislis, verujem da ce biti neverovatno <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga mojaa, hvala ti puuno <33! Obavezno cu odraditi taj outfit <33!

      Избриши
  14. Već sam ti rekla da je mramorni papir prelijep, i da ga jako žalim imati za sebe. 😊 Međutim, nisam ja toliko kradljiva duša, pa zato slikaj što više tih i stavljaj na Instagram pa se onda okruni titulom 'tumblr kraljice'. ☺ Piši post s onim trapericama, ukombiniraj s nečim plavim ili bijelim, nisam stručnjak ali mislim da će ti dobro stajati. I na kraju, ne znam više što da kažem, nego da ti želim svu sreću u školi i da prođeš na kraju s 5.00! ❤

    ОдговориИзбриши
  15. Fotografije su očaravajuće *o*, meni je raspust trajao 5 sedmica, nikad duže zaista xd, ali sam već prošle sedmice počela u školu, nadam se da se pripremaš za početak novog polugodišta :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  16. Nadam se da ćeš sve svoje planove pretvoriti u stvarnost. Slike su odlične :)

    ОдговориИзбриши