Every day is happy ;)

11:14


Kao prvo svim damama, ženama, devojkama želim najsrećniji 8. mart :)!


Dok se sestra i ja zasluženo opuštamo, posle pripremanja iznenađenja za mamu, slušamo muziku, pevamo i od silne lepe atmosfere nadahnula sam se da napišem post.
Ni sama ne znam o čemu je ovaj post, naslov i dalje nemam. Uželela sam se da pričam sa vama, da samo ćaskamo.
Baš pre neki dan imala sam pismeni, a tema je bila Male stvari čine život lepšim. Ljudi svakodnevno pričaju istu ovu rečenicu, ali malo njih je zaista shvati. Sreća predstavlja različit pojam za svakoga. Onim skromnima to je nečiji osmeh, nekome poklončić, zaista raazne stvari. Ponekad, kada se iznerviram zapitam se da li sam zaista srećna. A onda, pogledam oko sebe. Moja majka, žena zmaj, koja me uči životu i svakodnevno uliva veliku sigurnost. Moja sestra, neko ko me uvek nasmeje, ko me i bez razgovora potpuno razume. Moja porodica. Deka koji me uvek oduševi nekim novim saznanjem, od koga dosta učim. Moji prijatelji. Najbolje drugarice. One su uvek tu, sa njima se smejem, smišljam pesme, uživam, slikam se. Delim tajne i ponekad tračarim. One koje mi uprkos manjku Lush prodavnice u Srbiji, naprave bath bombu koju toooliko želim, one koje me slušaju dok meljem sto na sat. I ja sam tu za njih, mogu da računaju na mene. Idem u školu, stičem nova znanja. Družim se i pravim divne uspomene koje ću pamtiti. Nije li to sreća? 


Svima nama dođu ovakvi ili onakvi dani. Treba ih pustiti da prođu. Treba biti pozitivan i gledati lepe strane ovog divnog života. Sve što nas sada muči, škola, obaveze za par godina biće nam smešne i želećemo da se vrate. Koliko god možete pomozite drugima, ako vam nešto dugo skuplja prašinu i ne korisite ga dajte ga onima kojima je potrebno. Bar jednom mesečno pošaljite poruku za decu koja su bolesna. Uvidećete da je to prava sreća. Ona je u davanju, ona je u svakom danu ako se potrudimo da je pronađemo. Zato budite srećni i uživajte u svakom danu!


Nadam se da vam je prijao ovaj post, da ste uživali u čitanju. Meni je baš prijalo da sve ovo sa vama podelim. Uskoro vam idu zanimljivi postovi samo da prođe frka pred tromesečje :)! Ljubim vas!

You Might Also Like

22 коментара

  1. Preeedivan post!💖Sam tekst je prelepo napisan,uzivala sam citajuci.Slazem sa svim sto si napisala!Divne slikee!💖

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko veseo i pozitivan post, kao dobro došao, ovoj tumrnoj i kišovitoj sredi. Zaista divan post, draga ♥♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  3. Već znaš da sam ljubomorna na tvoj odnos sa Kiki, ali bukvalno, dok se moj brat i ja 24/7 kopkamo vas dve ste uvek jedna uz drugu, što je nešto predivno! :D
    divan post, Ađi moja, uživala sam u napisanom <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahaha,sigurna sam da se i vi jako volite 💙! Hvala ti!

      Избриши
  4. Lepo, pozitivno, inspirišuće! Zaista sam oduševljena svakim tvojim postom i slikama koje ga krase<333

    ОдговориИзбриши
  5. Draga moja, predivan post. Zaista jako interesantan i opuštajuć tekst!
    Uživala sam čitajuci.
    Srećan osmi mart i tebi.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Bas mi je prijalo da procitam nesto ovako pozitivno. U pravu si, sreca je u sitnicama, u malim stvarima, u ljudima koje volimo. Nastavi da pises ovakve tekstove. Pozdrav :)

    makeupreporter.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan i veoma inspirijući post. veoma pozitivno napisano, što mi se jako sviđa kod tebe.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
  8. Predivno napisan post nadahnut pozitivnom energijom :). Potpuno se slažem da su male stvari potrebne za sreću :).

    ОдговориИзбриши
  9. Rečenica u kojoj si spomenula sestru i tebe, da ste pripremile iznenađenje mami me je tako dirnula, ni sama ne znam zašto. Valjda zato što i ja imam sestru, mlađu, mlađu 6 godina pa je razlika poprilično velika. A ona je sad malo manja, pa se i ne slažemo toliko. Post je predivan i predobar. Veoma poučan. Iskreno, ja sam neko koga najmanja stvar usreći više nego bilo šta drugo, nešto veliko. Takva sam:)

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam te dirnula, sigurna sam da ćete se u budućnosti lepo slagati 💙

      Избриши
  10. Dopadaju mi se slike, dopada mi se post, dopada mi se novi izgled bloga - Adji moja, sve mi se mnogo svisja i ne znam sta bih ti rekla, osim da si sve odlicno uklopila i prenela jednu zaista sjajnu i isyonotu poruku ♡♡♡
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  11. Savšen post, jako si ga lijepo sročila, foografijama sam oduševljena, podsjećaju me na proljeće koje toliko željno iščekujem :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши