My Week :)

07:45


Dok ispijam ceđenu pomorandžu i grickam keks, kuckam vam ovaj post. Posle kraće pauze, dolazim vam odmorna i puna nove inspiracije, ponesena pozitivnim kritikama i savetima. Naravno, tu je i škola bez koje se naravno ne može, ali i ona na svoj način čini sve posebnim.
Kao što možete pretpostaviti, ovo je nova rubrika, malo iznenađenje za vas. Pisaću je krajem svake sedmice, dok će drugi post ići za vreme radnih dana. Tako ćete moći da vidite neke moje nedeljne preporuke, moje dane. Obavezno mi pišite u komentarima kako vam se dopada. ;)


Ne mogu da vam opišem kooooliko sam srećna što se vreme konačno prolepšava. Sve polako počinje da bude zelenkasto i šareno. Kafići postavljaju nove dekoracije, cvećarke su u žurbi da sve bude savršeno. Sve je mirisno, deca trčkaraju, svi uživaju na svoj način. Tooliko volim ovaj period godine, nekako se uvek inspirišem za razne stvari.

Nešto što bih želela sa vama da podelim, a zbog čega sam jaako srećna je to da sam počela da ućim španski. Mislim nisam i dalje, čekam još zvanične termine.
Inače preko moje gimnazije već postoje besplatni časovi japanskog, ali kako je moja velika želja da naučim španski njega sam izabrala.


Knjiga koju sam pročitala ove nedelje je U jednom trenu Gijoma Musoa. Iskreno jako mi se dopala, svakako je vredna čitanja. Uskoro ćete o njoj čitati opširnije. Mogu reći da je jako kripi u nekim delovima i da drži pažnju. Celokupna ocena je 9/10, jer eto nije presavršena ali mi se dopada. 
Koju ste vi knjigu skoro čitali, pa mi je preporučujete?


Oduvek sam bila opsednuta slikama neba, ali u poslednje vreme ovo plavetnilo me prosto oduševljava. Bukvalno sam ove nedelje brojala sekunde do završetka časa, samo da bi uhvatila zalazak. Ovo je možda jedna od najlepših, a uopšte nisam morala da je editujem koliko su i same boje savršene. I sami ste možda videli da je Instagram bio spamovan ovime.


Naravno, subota ne bi bila subota da je nije obeležila velika kupovina. Kad smo već kod toga ne znam da li ste videli da je u naše dm prodavnice konačno stigla kolekcija Victoria Secret Body Mistova. Cene su sasvim okej, zavise od toga koji miris izaberete ali se kreću od oko 1400 pa do 1900 dinara, a u pitanju su mistovi od 250ml. 


Iskorisite ovo lepo vreme da ga provedete bar malo napolju, da vas Sunce vidi. Moram da priznam da se oko toga i oko unosa tečnosti jako trudim. :) Takođe, i fizička aktivnoct je bitna.
Nadam se da vam je ovaj post bio zanimljiv i da ste se opustili dok ste ga čitali. Trudiću se da vam svaki iz ove rubrike bude interesantan i da saznate nešto novo.
Ljubim vas puno, uskoro se čitamo. 


                                     xx Anđela

You Might Also Like

18 коментара

  1. Predivann post!❤Odusevljena sam ovom novom rubrikom!❤❤❤Stvarno svaka cast za ideju!Pre neki dan sam zavrsila sa citanjem lektire,i bas kao i ti radujem se ovom lepom vremenu!Slike su prelepe kao i uvek!Jos jednom ti moram cestitati na ideji za rubriku,ja inace obozavam ove lifestyle postove!Sjajno!❤

    ОдговориИзбриши
  2. Divno iznenađenje! Baš mi se dopada! Slike su savršene! Jao, obožavam tvoje postove! Jedva dočekah ovaj da nam napišeš! Prelepo!❤

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoj, nemaš pojma koliko sam se obradovala kada sam pročitala da su mistovi stigli u DM. Slika neba je apsloutno savršena :* Odličan post draga :D ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Jako zanimljiva nova rubrika. Slike su jako lijepe i kvalitetne. Odlično! Voljela bih da nastaviš pisati ovu rubriku.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, nemam riječi za fotkice *o* i ja pokušavam maksimalno iskoristiti lijepo vrijeme, što više ga provodim vani s drugaricama poslije škole :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  6. Divnog li posta, aiii!
    Ja sam tako uzbđena zbog skorog dolaska proleća da je to zaista neverovatno, bukvalno ne bih ulazila u kuću, ali šta da se radi kad znam da me tamo čekaju zbirke zadataka :D
    Magičan post, Ađi moja <33

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične fotografije! Post je predivan, nadam se da će biti i ostali iz ove rubrike :)
    Zapratila sam te, ako želiš možeš uzvratiti <3

    El's Notes

    ОдговориИзбриши
  8. Zaista jako interesantan post.
    Fotografije su sjajne, zaista vrlo profesoinalne, kvalitne i originalne.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post, Adji! Rubrika he odlucna, radujwm se novom postu uz iste. Slike su ocaravajyce, miram priznati, pogotovo svece u korpi i z a l a z a k - predivno! 😍

    ОдговориИзбриши