- My Week -

02:43


Evo mene na ovaj tmuran beogradski dan, da sa vama prođem kroz prošle dve, koliko-toliko sunčane nedelje. Prošli put sam umesto ove rubrike pisala recenziju i drago mi je da sta lepo odreagovali na nju. Prvenstveno se trudim da svako na mom blogu može da uživa bez obzira na interesovanje. Ako imate neke posebno želje, napišite mi obavezno u kometarima zaista ću se potruditi da ih ispunim. 


Znate da ja ne bih bila ja da ne uslikam po petsto zalazaka Sunca nedeljno. Kad smo već kod toga, u ovoj rubrici ćete od sledećeg posta moći da vidite #sunsetoftheweek. Mislim da će to biti zanimljivo, jer je to svakako nešto u čemu uživam. Moja draga Jana je napisala divan post koji se tiče magije koju zalazak stvara. I slike i tekst su očaravajuči, pa budite sigurni da ste ga pregledali.
Znate kako mi se plače kada vidim divno nebo, a moram da radim zadatak iz matematike ili neki kontrolni... Nadam se da će se naći oni koji me razumeju.

Mogu vam reći da španski super napreduje, jako sam zadovoljna. Neke stvari sam već znala iz serija i pesama, a neke sam i naučila. Ako imate priliku da učite španski zaista ga preporučujem, jer je divan jezik a i ima veliko govorno područje. :)
Jedna od mojih ciljeva za 2017. godinu je da čepće idem bioskop i pozorište i to mi za sada jako dobro ide. Sa drugaricom sam skoro bila na jednom StandUp predstavi i baš sam se ismejala. Takođe, jedva čekam da pogledam Beauty and the beast jer sam jako uzbuđena. Inače obožavam Disney filmove i crtane filmove, ma sve. Ako ste već pogledali film, pišite mi utiske u komentarima! 


Sutra nam po kalendaru stiže proleće i jako sam uzbuđena. Prosto obožavam kada sve cveta, svi su nekako srećni, mala deca skakuću po parkićima i sve je tako inspirativno i divno. Za proleće vam planiram par postova, nadam se da ću uspeti sve da ih raelizujem. Intagram je takođe prepun divnih fotki, tako da ukoliko nemate inspiracije lako je tamo možete naći. 

I nešto što sam ostavila za kraj ovog posta, je svakako isprobavanje bath bombe po prvi put. Drugarica mi je napravila jednu skoro i sinoć sam našla vremena da je konačno isprobam. 
Iskreno uživala sam u kupanju, a koža mi je bila lepa i hidrirana. Hvala ti puno! Probaću i sama da napravim, a recept ću vam staviti na blog ako uspe. ;) Pokušala sam da ubacim snimak ali neće nažalost. 

Nadam se da vam se post dopao, a mi se vidimo sukoro sa novim postovima. Ljubim vas puno!!!

You Might Also Like

32 коментара

  1. Drago mi je da je bomba odradila svoj posao heheh :D Ova rubrika je zaista divna, kao i slike koje si nam ostavila uz tekst! Divno!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Predivann postt!💖Odusevljena sam ovom rubrikom,to sam rekla i prosli put,ali nije mi tesko da ponovim kada je to istina!Slike su vrhh!Volela bih da nam napises recept o bath bombi i bas mi je drago sto si krenula na spanski!Slike zalazaka Sunca su prelepee!💖

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post draga :-)
    Cekamo recept, bas me zanima ! <3

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/03/cattitude.html

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Meni sad dođe da lupim glavom o zid jer ja zalaske Sunca uvijek zanemarim, a tako su čarobni. Bath bombe su baš odlične, i ja sam imala sreće jednu - dvije probati jer mi ih je jedna osoba napravila. :) Obavezno stavljaj recept ako uspije! ;)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post draga! Baš mi se sviđa ova rubrika. Takođe mi se plače kad vidim predivan zalazak sunca, a telefon mi nije u blizini pa ga ne mogu uslikati. Baš ružan osjećaj. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam kako ranije nisam pronasla tvoj blog, jer je odličaaan.
    Super post, jako originalan. <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, draga :D. Slažem s, zalazak sunca je jedan od najlepših delova dana za mene a depresija gledanja istog kroz otvoren prozor uz vežbanje matematike je neprocenjiva :'( ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su jako lijepe, draga moja! Ja sam inače više fan noći nego zalazaka, ali eto... Zapratila sam te s obzirom da sam prvi put tu, odličan post!

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post, draga. Mnogo mi se sviđa. A štoo se tiče filma Beauty and the beast, planiram da ga odgledam, a što se tiče bioskopa, u našem mestu nema, pa ću morati da ga gledam na internetu. Inale, na televizoru, kad sam gleda trailer, videla sam poznatu glumicu Emmu Watson, mada nisam sigurna da li je to istina.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao što nemaš biosskop, jeste istina 💙💙

      Избриши
  10. I ja se veselim proljeću i toplijim danima, koje smo na neki način svi iščekivali :D tvoje fotografije su predivne *o* zaljubila sam se u njih haha

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  11. Jako neobičan i drugaciji post, a ipak tako simpatican i tako zanimljiv! Zaista se pronalazim u njemu te mi se stvarno bas dopada! Uzivala sam citajuci. Slike su fantasticne.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  12. Veoma simpatičan post, dopada mi se kako pišeš. Ja ću ovih dana da pogledam Lepoticu I zver u bioskopima jer obožavam bioskop ( lepsi je osećaj kad si tamo, nego kad si kod kuće I gledas na laptopu ). Fotkicama sam oduševljena, čime fotografišeš? ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dada slažem se totalno 💙! Fotkam ili Samsungom Galaxy J5 ili Nikon S3700 💙💙

      Избриши
  13. Ja sam stvarno zaljubljena u ovu rubriku :) Fotografije su predivne, uživala sam <33

    ОдговориИзбриши
  14. Nedelja tu je prosla sjajno, jedva ceekam novi post iz ove rubrike. Ali fotografije su magicne i sve vise i vise me odusevljavaju ������
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  15. Znaci gledam ove slike vec 3h i pitam se da li je ovo savrsenstvo stvarno ispred mene ili mi se samo pricinjava :D Ja sam prosto, odusevljenja i veoooma pozitivno iznenadjena :) Kada sam procitala da ti je jedan od ciljeva da ides cesce u pozoriste, srce mi je bilo prepuno, jer ja vec 6 godina idem na glumu i bukvalno sam porasla uz pozoriste i ono za mene predstavlja drugi dom (ali bukvalno), kao i svi ljudi u njemu, te se zato uvek radujem kada cujem da se ono i dalje ceni u 21. veku, pored moderne tehnologije. Ne mogu da ti opisem koliko mi je drago sto ti spanski dobro ide, meni deluje kao bas zanimljiv jezik :D Sto se tice brojnih slika zalazaka Sunca, meni uopste ne smeta, zapravo, sve te slike mi bude neku posebnu radost, tako da i da slikas jos 1 000 000 slika zalazaka Sunca meni to nece biti dosadno :D Stvarno si divna kao i uvek najdraza moja <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti prepuno na ovakvom divnom komentaru 💙. Ne znam koliko bih mi trebalo vremena da ti se zahvalim na svim divnim stvarima koje mi kažeš 💙! Naravno da cenim pozorište, to je divan vid umetnosti 💙

      Избриши
  16. Znaš mene sad bi ja rekla šteta što post nije malko duži hahah, ali slike mi se sviđaju, pogotovo ovaj zalazak sunca jer sam i sama luda za njima i slikam ga uvijek kad sam vani u to vrijeme bez obzira što mi je memorija pretrpana i što imam 368932923 takvih slika haha. Inače ja isto volim nenormalno Disney i trebala sam prošli vikend gledati Ljepoticu i zvijer, ali eto to mi je nažalost propalo. Planovi mi prečesto propadaju kad ih previše isplaniram haha. Sviđa mi se što si rekla da ti je jedan od ciljeva da češće ideš u kazalište. To je lijepo. Ja idem kad je ljeto pošto u mome gradu ima festival u trajanju od neka dva tjedna pa su svaku večer predstave. :)
    Objavila sam novi post pa baci pogled i dodala sam još jedan mejl tako da se ne iznenadiš s kojeg ovog računa komentiram haha.
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je predivno, kada mi vreme ne da da napišem duže šta cu haha 💙! Hvala ti draga moja 💙

      Избриши