- Recenzija Nudes Palete -

13:58


Heej! Ne mogu da vam opišem koliko sam srećna što sam uspela da promenim celokupan izgled bloga. Pišite mi u komentarima vaša iskrena mišljenja o tome, baš sam se potrudila. Hvala mojoj dragoj prijateljici za pomoć ;)!
Kao što ste primetili ili možda niste ove nedelje nije bilo posta iz nove rubrike iz prostog razloga što se ništa preterano nije dešavalo, pa ću vam spojiti dve nedelje u sledećem. Za danas sam odlučila da uradim nešto što do sada nijednom nisam, a to je post recenzija. Želela sam da se oprobam u tome, a vi mi pišite kako sam se snašla, i da li je to ono što bi čitali. Mislim da sam već dosta odužila i da je vreme da počnem sa pričom o paleti.


Kao prvo pakovanje je jako kvalitetno. Konkretno je crne boje i uz dvanaest nijansi dobija se i četkica, koja je sasvim okej kvaliteta, ali ja je ne koristim ;)!
Boje su jako pigmentovane i postojane i to je nešto čime sam jaako zadovoljna. Nijanse su uglavnom nude, mada ima i tamnijih. Takođe ima i šljokičavih i mat senki.


Sve boje su nekako svakodnevne i meni idu uz oči i ten što je jako lepo. Najviše koristim mat svetle, jer su mi one najpogodnije kada negde idem. Ipak, ako je to neka posebnija prilika odlučujem se za neke svečanije.


Na ovoj slici su nijanse iz prvog reda. Kao što i sami vidite to su sve svetlije, nude nijanse sa par svetlucavih.


Dok se na ovoj nalaze nijanse iz drugog reda, one malo tamnije. Ova zlatkasta mi se jako dopada i prvom prilikom sigurno ću je iskoristiti.

Kao što sam rekla, jako sam zadovoljna pigmentom i istrajnosti, zaista sve pohvale. Meni je mam poklonila ovu paletu, dobila je u setu sa maskarom. Nisam sigurna kolika je cena, ali se svakako može nabaviti u Lily i  Dm drogerijama. Ocena je svakako 10/10.

Nadam se da vam se dopao ovaj post, pravo da vam kažem jedva čekam lepše prolećne dane, jer vas tada čeka prava poslastica od postova. Imam dosta ideja samo ih treba realizovati. A za to ne treba mi ništa više od Sunca i malo prvih šarenih cvetova. Ljubim vas sve, uskoro novi post ;)!

You Might Also Like

30 коментара

  1. beautiful palette! the nudes are so gorgeous!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  2. Prelep post,divna recenzija!Izgled bloga je savrsen,prosto sam odusevljena 😍💖!Drago mi je da si po prvi put radila recenziju!Paletic je preslatka vise mi se svidjaju svetlije nijanse!Sjajno!💖

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican izgled bloga, ponekad je mnogo bolje kada je jednostavno. Koristim ovu paletu senki, kvalitetna je. Dobro si je opisala, samo tako nastavi. :)

    makeupreporter.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Divna recenzija! Ja imam essencovu paletu, koja je vrlo slična ovoj.. Slike su super, izgled bloga takođe<333

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se sviđa sada kako ti blog izgleda. Zaista je sjajan u što nisam ni sumnjala. Što se tiče palete, moram ti priznati da mi se sviđa. Boje su mi sasvim oke i mislim da bi bile idealne za svaki dan ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan izgled bloga! Zaista mi se dopada! Dosta je po mom ukusu i to mi se svidja! Kada je ovaj post u pitanju, mraom reci da je sjajan, kratak je a opet sadrzajan, a recenzija odlicno odradjena! Ovu paletu do sad nisam koristila ali mi izgleda jako primamljivo i upotrebljivo za svaki dan!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  7. Anđela, sjajan post! ♥ Izgled bloga je fantastičan. ☺ Ovu paletu stalno viđam i deluje mi kao odlična stvar, odavno nameravam da je kupim. Recenzija je sjajna, obavezno piši još recenzija! ♥

    Novi post: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  8. Great !

    -
    http://bedeutungsvolle-momente.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlična recenzija i jako kvalitetne fotografije, paleta mi se jako dopada, baš bih voljela isporbati je

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  10. Uuu, doopada mi sr tvoja recenzija. Tako si sjajno isfptkala proizvod i jos sjajnije ga predstavila. Drugatici sam za rodjendan kupila maskaru i takvu paletu u paket-kutiji, a po recima moje bff, definitivno nisam pogresila. Jos jednom, predivan post adji! :**
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga, sigurna sam da joj se poklon dopao 💙

      Избриши
  11. Odličan post ! Slike su predivne <3
    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se svidi,uzvratit ću : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Love this post! You want to follow each other on GFC?
    Let me know on my blog! :)
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicna recenzija,paletica je bas slatka.Fotke su super:)
    Bas si se potrudila,bravo! ♡
    Posjet moj blog ako zelis
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1 ♡♡

    ОдговориИзбриши