- Mini Haul + 13 reasons why -

04:34

Heeej! Ne pamtim kada sam poslednji put počela post na ovaj način. Kada sam pre neko jutro ustala i videla da napolju veje sneg bila sam u neverici. Ipak to nije nešto što se očekuje u drugoj polovini aprila, no ni to me nije sprečilo da ustanem sa osmehom i zaputim se u avanture koje su me tog dana čekala. Pošto obožavam da čitam neobavezne haul postove, odlučila sam sa vama da podelim neke sitnice koje sam kupila u prethodnom periodu. Nadam se da ćete uživati ;)!


Dok sam pre mesec dana šetala gradom, slučajno sa ušla u H&M i tamo ugledala ovo prstenje. Znala sam da moram da ga imam, pa sam bez razmišljanja otišla na kasu. Koštalo su oko 600 dinara, a dolazi ih šest u pakovanju i rosegold nijanse su. Zaista sve pohvale, nosim ih skoro svakodnevno.
Pored ovih ima još jako lepih oblika i dimenzija, tako da je na vama samo da birate, svakako da ćete naći nešto što vam se dopada.


Sledeća stvar od koje sam malo reći zavisna, jesu ove preslatke male washi trakice koje sam našla u knjižari. Super su mi došle za ukrašavanje novog planera ( ukoliko želite da vam ga pokažem, napišite u komentarima ) kao i oko ostalih stvari kojima one dodaju poseban šarm. Komad je oko 30 dinara.


Stvar koju sam donela iz Temišvara i zbog koje sam najsrećnija svakako jeste ova Starbucks šolja. Meni se jako dopada, mislim da su reči i suvišne. Super će mi poslužiti za svakakve vrste pića, kao i za fotke, naravno. Nisam sigurna koliko je koštala.
Šolja nije ni prevelika ni premala, nego taman. Kako obošavam sitnice, pogotovo šolje ovo je samo upotpunilo moju kolekciju.


Iako se ne šminkam mnogo, pre par dana mama je iz Oriflame-a poručila ovu šetkicu za šminkanje. Obe smo je već isprobale i jako smo zadovoljne kako radi. Jako je kvalitetna i zaista dobra. Sigurna sam da nju i još neke možete pronaći u njihovom katalogu. 


Još jedna i poslednja stvar koju sam kupila u temišvaru jeste ovo mleko za telo. Kupila sam u Douglas-u za oko 400 dinara. Jako dobro hidrira kožu, a ona ga brzo upija i postaje mekana. Mnogo lepo miriše, a i pakovanje je prilično lepo. Što se mene tiče, ovo mleko za telo je za čistu desetku.

* * * * *


Da ovaj post ne bi bio isuviše kratak, odlučila sam da sa vama podelim ovu seriju. Sigurna sam da je većina vas upoznata, a kako i ne bi kada je ona preplavila gotovo sve društvene mreže. 
Ona se sastoji od jedne sezone sa trinaest epizoda. Radi se o devojci Hani koja se ubila i za sobom ostavila 13 kaseta, a na svakoj od njih je jedan od razloga zašto je sebi oduzela život. Pored jako dobro urađenog scenarija, i odlično prenesene priče ( serija je rađena po knjizi ) serija za sobom vuče i veliku pouku. Zaista svima preporučujem da je pogledaju. A ako volite Selenu Gomez, to je još jedan od razloga, jer je i ona radila na njoj.

Nadam se da vam se post svideo, da ste uživali i da ste se opustili. Čitamo se uskoro!

1. Da li ste pogledali seriju?
2. Šta ste vi to šopingovali u poslednje vreme?


You Might Also Like

16 коментара

  1. Divan haul! Ja sam sebi stavila zabranu na kupovinu prstenja, jer ih imam previše! Sad smo twins sa starbucks šoljom! Serija je odlična, mislim da ću joj posvetiti neki budući post! Divan post, slike takođe<33

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post!Prelepe fotkice!Dve sto si kupila mi se mnogoo svidja!Za ovu seriju sam cula i planiram da je odgledam u skorije vreme!Sjanoo!❤💋

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post draga! Prstenje je zasita divno! Čula sam za seriju, ali nisam imala prilike da je pogledam, ali ću je svakako pogledti čim uhvatim malo vremena! I da, fotke su odlične!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Serija je super! Ja sam stigla do 6. epizode i od skole nisam mogla da nastavim.

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam gledala ovu seriju, ali ću je svakako razmotriti malo. Washi trake su mi baš lijepe, i prstenčići su slatki, samo što ih ja ne nosim. Očito sa prava sretnica jer kod mene nije pao snijeg, inače ga volim, ali u ovo doba ga sigurno ne želim jer ipak nanosi velike štete poljoprivrednicima ( a to su i moji roditelji). :)


    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga <3

    Pogledaj moj blog . Pišem o beauty,lifesyle i fashion temama . Nadam se da će ti se svidjeti !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Diivan haul,prsteni su preedivni!
    Danas sam pogledala prvu epizodu i postala sam već ovisna,serija je predivna i vjerujem da će i ostaviti na mene pozitivan utisak!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Kod mene nema snijega, ali zadnjih tjedan dana otprilike je dosta zahladilo. Salica mi se jako svida, voljela bih naci negdje takvu. Cetkica izgleda odlicno i kvalitetno. Seriju 13 razloga nisam gledala, ali planiram kada pocne ljeto. Procitala sam knjigu nedavno i svidjela mi se tako da vjerujem da ce i serija biti odlicna. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predobar post! Prstenje mi izgleda predivno. :) Što se tiče serije, odgledala bih je vrlo rado, što ću i učiniti ako nađem normalan sajt za gledanje preko telefona. :)) <33

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Mini haul, ali predivan! Zaista preslatke i prezanimljive stvari! Odusevljena sam izborom! Zaista mi se jako dopadaju!
    Odlicna recenzija.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan haul, a naručito moram reći da sam serijom 13RW malo je reći oduševljena. Već sam je pogledala i nadam se da će biti i druga sezona.
    <3

    everydayema.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Helloooouuu evo mene ono nakon sto godina haha. Inače post me prvenstveno zanimao zbog serije jer ju planiram odgledati uskoro ili na ljeto. Još se premišljam i ne znam kad da je gledam jer sam zbilja u gužvi sa školom ali polako vidjet ćemo haha. Čula sam svakakva mišljenja o seriji od oduševljenosti do razočaranja, ali vidjet ćemo kad pogledam. Inače slatki su oni prstenovi gore i šalica haha.
    Objavila sam prvu recenziju knjige na svome blogu pa baci pogled ako stigneš :*
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! Sve stvarčice su preslatke, a posebno mi se sviđa prstenje. Imam ih stvarno previše. Za seriju sam čula i nameravam uskoro da počnem da je gledam :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Ako se sutra probudiš i vidiš da ti nema starbucks šolje, čisto da znaš da je kod mene! :D
    Prstenčići su predivni, baš su mi nekako u tvom fazonu, divno draga <33

    ОдговориИзбриши
  15. Kupila si divne, a čini mi se i kvalitetne stvari, starbaks šoljica mi se najviše dopada od svega, skroz je u tumblr i blog stilu :D Seriju danas počinjem gledati i jako sam uzbuđena jer je svi hvale :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  16. Jako divne stvarčice i preparati, prstenčići su presimpatični. *--*
    Seriju sam gledala, baš je potresna, ali nosi i suviše važnu poruku. Nismo ni svesni koliko neka naša mala reč može uticati na nekoga.
    Divan post.

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши