- Ozz Vintage House -

04:50


Kada sam vam pisala post o Temišvaru, pomenula sam ovu radnjicu i rekla sam vam da ću vam napisati poseban post o njoj. Nekako dok sam tako tumarala ulicama i njen neobičan izgled mi je zapao za oko. U ovom postu neću puno da pišem, više ću stavljati slike. Nekako mislim da ovako nešto zaslužuje poseban post. Kada sam ušla u nju toliko sam se inspirisala i smislila jedno deset postova u glavi.
Koliko sam primetila ni cene nisu preterano visoke, tako da ako ikada budete u prolazu bar svratite i uživajte u pogledu. ;)


Nešto što mi je na samom početku privuklo pažnju jeste ova šarena kanta za otpatke koja je nekako tako lepa i šarena i zrači pozitivnom energijom. ;)




Pored ogledala i pisaće mašine zasigurno mogu reći da mi je ovo jedan od omiljenih delova u radnji, tako je magičan i da mogu ponela bih ga kući.





Ovi jastučići su takođe sjajno uklopljeni uz sve iznad, i ovaj deo mi se svakako jako dopao!





I ovo je deo kojim sam bila oduševljena, koga ja zavaravam ouševljena sam celom radnjicom. Dopada mi se način na koji su poređali stvari, a moram da kažem da skoro nisam videla tako unikatan nakit negde. zaista ti oblici, materijali i ideje-neprocenjivo!


Nadam se da vam se post dopao, i da vas je inspirisao ❤! Divno je videti da se neko trudi oko izgleda mesta gde radi, a još divnije je što na taj način ulepša ljudima dan 😊! Ljubim vas, čitamo se uskoro!

You Might Also Like

10 коментара

  1. Jao bože kako je ovo samo predivno, oduševljena sam! <33

    ОдговориИзбриши
  2. Aww savrseno jee!😍😍😍Predivne fotke.

    ОдговориИзбриши
  3. Prosto predivno! Slike su sjajne. Volela bih da se jednom nađem tamo! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ova prodavnica je prosto predivna, mnogo mi se dopada! Zaista je savršeno uređena! Fotografije su prelepe, a tekst odlično napisan. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Oduševljena! Kada bih ušla u tu prodavnicu, definitivno bih zakasnila na autobus, sa jednom kesom, koja bi me podsećala na nju. Divne fotke<33

    ОдговориИзбриши
  6. Ajme! Pa ovo je predivno, a jastučići kao da te prizivaju da skočiš na njih. Savršene fotke! <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. Okej, ja sam doslovno iznenađena, prodavaonica je predivna, zastao mi je dah gledajući fotke <3 Mrak ^^
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko je ovo preeivno, nemam reci!
    Bas, ja mkslim da ne bih napustila radnju dok ne potrosim sav novac hehe :D
    Sjajne slike!! ♡♡
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  9. Wow, nisam nikad ništa slično vidjela, jako je lijepo, ali kanta za smeće mi je epic hahah. I da, odlične fotke

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши