Stvari koje me čine srećnom

14:39


Sreća je termin koja za svakog od nas predstavlja različit pojam. Na šta prvo pomislite kada vam je neko pomene? Na porodicu, prijatelje ili pak nešto treće.
Danas sam tu da sa vama podelim neke od stvari koje me čine srećnom. U komentarima mi napišite šta to vama budi osmeh na licu ;)!

#1 
Prva stvar svakako jesu moja porodica i najbolji prijatelji. Nekako kada sam sa njima osećam se slobodno i sigurno. Mogu na njih da se oslonim, da im sve kažem, kao i oni meni. Oni su ti koji mi mame osmeh na lice čak i u teškim trenucima. Volim vas sve, hvala vam ;)!

#2
Naravno da su nematerijalne stvari u senci u odnosu na prave životne vrednosti, ali ipak nešto čime sam postala zavisna u poslednje vreme, a to su verovali ili ne kartonske kese. Ne bilo kakve naravno, nego one posebne, lepe. Da, dobro ste pročitali. Skupljam kartonske kese. No, one me čine srećnom jer su tako lepe, sa starinskom notom, ali ipak otmene. Pored njih naravno tu su i druge stare stvari, koje sam od malena naučila da volim.

#3
Blog je taj koji je moju sferu interesovanja dosta definisao. Sa sobom je poveo i fotografiju i otkrio moju veliku ljubav prema njoj. To je ono što me čini srećnom. Ova dva hobija, moje dve ljubavi spojene u jedno daju savršenu celinu. Oni su mi omogućili da upoznam divne ljude, da se više družim, da sazrim. Na tome sam svakako previše zahvalna.


#4
Kada vidim da je neko srećan i da se smeje, ja automatski uživam u tome. Koliko puta se desilo da mi drugarica saopšti lepu vest vezanu za nju, i da ispadne da sam ja srećnija od nje zbog toga. Prosto, sreća drugih je i moja sreća. U ovo doba godine obožavam da sedim u parku i posmatram divne, vesele i razdragane ljude oko sebe. 
Baš danas dok sam sedela u Košutnjaku uživala sam posmatrajući baku, deku i unuke kako se zabavljaju. Posmatrajući svoju mamu kako čita i sestru kako se šetka. Prosto to su trenuci koji me čine srećnom osobom.

#5
Duge šetnje, koje mi pomognu da razbistrim mozak i uživam u po kom zraku Sunca ili vetriću. Zaista sada, čitala sam da su šetnje zdravije čak i od trčanja, jer brzim hodom skidaju se ugljei hidrati, a trčanjem se troši energija. ;)

#6 
Plava boja me je nekako uvek smirivala i činila me srećnom, što je i razlog što mi je omiljena. Oduvek sam volela more, nebo, sve što je plavo zaista. Tako da sigurno mogu reći da me plave stvari ispunjavaju ( što verujte mi nije tako teško primetiti, jer su mi skoro sve stvari na stolu upravo u ovoj boji).

#7 
Od kad znam za sebe stalno nešto čitam. Dobro u početku to su radili mama, tata, baka, deka, ali posle kada sam se i sama spojila sa knjigom bile smo nekako nezaiustavljive  zajedno. Obožavam da čitam, jer ponekad odlutam u drugi svet, nestvaran i zajedno sa glavnim junacima prolazim kroz pustolovine.


#8
Pored knjiga tu su i filmovi i crtani filmovi. Pre neki dan završila sam Princeze sirene, prosto imala sam potrebu da ih ponovo pogledam. Ne mogu vam ni opisati koliko me to opušta, isto kao i gledanje različitih Disney filmova, koji su svakako nepogrešiv izbor za osobe bilo kog uzrasta.

Svako od nas ima ovakve ili onakve dane. Sve što treba da uradimo je da ih pustimo da prođu i malo se osvrnemo oko sebe. Sreća je pomoći nekom u nevolji, sreća je zagrliti nekog ili mu se iskreno nasmešiti. Sreća je u toliko stvari samo ako se potrudimo da je vidimo. Mi smo ti koji kroje svaki svoj dan, sat, minut, sekund. Zar nije lepše da ga provedemo sa osmehom na licu i lepotom u srcu? Ljudi smejte se, to je tako zdravo i tako lepo i ne možete da verujete koliko nekom jedan osmeh može da ulepša dan.

Zaista ne znam ni sama što sam sve ovo napisala, ali reći ćemo da me srce vodilo i da su prsti sami leteli po tastaturi. Poslednjih par nedelja nisam bila preterano aktivna i zaista vam se svima izvinjavam zbog toga. Prosto mi je trebalo vreme da rešim određene stvari, ali valjda se i to zove odrastanje. Ljubim vas puno sve, čitamo se uskoro!
Ukoliko imate bilo kakvu želju, rada sam da je ispunim vi mi napišite u komentarima.

You Might Also Like

14 коментара

  1. Navela si apsolutno sve stvari koje mene čine srećnom! Putovanja, pisanje, fotografisanje, priča sa dragim osobama.. Divno napisan post, slike fantastične. Nemam neke posebne želje, samo je bitno da ima šta da se čita hahah :D <333

    ОдговориИзбриши
  2. Post je super, a fotografije još bolje. Drago mi je da si na prvo mesto stavila porodicu i prijatelje.

    https://dorajaa.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post,prosto sam odusevljena!!!Ovaj post me je tako inspirisao i procitavsi ga,covek stvarno shvati prave zivotne vrednosti!Prelepe slike,kao i uvek!😆❤

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Jako interesantan hobi, hehe. I meni je plava omiljena boja! Veoma me podseća na leto, radost, opuštanje. Zaista prelepo! Vidi se da si ga iz srca pisala! Baš se slažem sa ovim pretposlednjim paragrafom. :)) <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post kao i slike :) Ja takodje obozavam crtane filmove :) :*#Samokazem

    ОдговориИзбриши
  6. Draga, divan post. Sve činjenice i stvari koje si navela upravo i mene čine srećnom. Valjda je sreća u malim stvarima, u sitnicama. A mene te sitnice mnogo usreće, kad se skupe sve sitnice, postanem jedna presrećna osoba. Divno napisan post, super je♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Draga, predivan post. Skoro sve stvari koje si navela i mene čine srećnom. Baš sam uživala čitajući ovaj post koji odiše srećom.

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Uvijek se veselim vidjeti ovakav tip postova, gdje mnogi mogu vidjeti da je istinska sreća u nematerijalnim stvarima. Sve stvari koje si nabrojala i mene čine sretnom, posebno prijatelji i porodica, kao i moji blogovi :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  9. Volim čitati ovakve postove, i uživala sam u ovome. Fotke su divne. Mislim da se čovjek treba veseliti malim stvarima, iz ovog posta vidim da ti to podržavaš i time se vodiš. Skupljanje vrećica je nešto za što do sada nisam čula. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  10. Citanje tvojih postova predstavlja pravu relaksaciju i uzivanciju za mene, valjda zato sto uvek znas kako da zacinis svaki post nekom posebnom magijom :D Meni kad neko kaze sreca ja pomislim na brojne stvari koje mi ulepsavaju zivot (svi vazni ljudi, osmeh, zagrljaj, postovi itd.). Ne mogu da verujem, i ja saklupljam kartonske kese i imam ih mnoooogo, mozda cak i previse, ali sta cu kad ne mogu da im odolim :D Bas mi je zanimljivo i iznenadjujuce ono za trcanje i hodanje, nikada ne bih pomislila tako nesto, tako da ti hvala sto si sa nama podelila tako interesantnu cinjenicu :) Meni mama nikada nije citala kao sto to obicno rade druge mame, jer sam ja uvek citala njoj, umesto da bude obrnuto ahahaha :D Ali zato je tu bila moja baka, mada sam nju retko vidjala jer je zivela dosta daleko od mene. Mislim da je ona imala veliki uticaj na to sto sam ja od malena zavolela knjige i sve vezano za njih. Kada sam procitala da si ponovo gledala Princeze sirene, bila sam u fazonu ,,Cekaj, da li je ovo moguce i ja sam ponovo pocela da gledam ovaj crtani jer sam ga se uzelela'' :D Stvarno ne mogu da verujem :O Uvek znas kako da na najbolji nacin zavrsis post, meni to nikada nece poci za rukom haha :D Ne sekiraj se na malo manjoj aktivnosti nego ranije (mada ja ne smatram da si neredovna), skroz te razumem jer ja u zadnje vreme nikako da nadjem vreme da budem malo redovnija, tako da se ne nerviraj ni malo, najbitinije je da se ti osecas dobro, a citaoci ce sacekati neko vreme ukoliko je to potrebno. Bravo draga moja na svemu <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan post, draga. Mnoge stvari sa ove liste i mene čine srećnim. Plava boja je i moje omiljena, tačnije jedna od omiljenih.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
  12. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши