Update :)

05:44


    Posle nekoliko kišovitih dana, danas nas      je konačno obradovalo Sunce. Mogu reći da imam osećaj da je proleće stiglo. Malo        duže me nije bilo. Lagala bih kada bih se             vadila na školu, jer nije ona krivac za vreme koje nisam izdvajala za moj hobi koji       se tiče bloga.
Recimo da mi je trebalo vremena da razmislim, da se pronađem i vratim na staro. Kao kako osoba nisam depresivna, takav neće biti ni ovaj post, jer napolju je Sunce, juče sam bila na jednodnevnom izletu u Temišvaru i provela božanstven dan. Imam u planu da vam već za koji dan opišem i kroz slike pokažem moju avanturu.
Ne bih više da vas davim, za ovo vreme isplanirala sam dosta zanimljivih postova koji sam čekaju na svoju realizaciju, za neke treba slikati a za neke napisati tekst.
Ljubim vas puno ❤!

You Might Also Like

8 коментара

  1. I ja sam ovih dana dok nisam pisala razmišljala o tome. Baš sam razmišljala kako škola nije razlog, jednostavno manjak inspiracije. Jedva čekam vidjeti tvoje sljedeće postove! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ono što si mi pokazala od fotkica me je oduševilo, tako da znaš da nestrpljivo čekam postove o putovanju :D

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si se vratila, a i da se sunce vratilo xd, željno iščekujem nove postove :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da si se vratila.
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши