- Favoriti Aprila -

07:27


Iii, kao što sam obećala danas vam dolazim sa novim postom. Kako je škola posle malog odmora počela i nemam toliko da učim rešila sam da sa vama podelim šta sam ja to volela proteklog meseca. 
April je za mene bio zaista divan. Obeležile su ga razne lepe stvari, kao što su sestrin rođendan, putovanje u Temišvar, redekoracija mog radnog kutka... Jeste da se po redovnosti i nisam baš pokazala, ali verujte mi da će naredni period u tom polju biti znatno uspešniji. 


Prvi favorit je noviji BU dezodorans. U pitanju je Absolute me i mogu vam reći da sam zaista oduševljena. Od svih dosadašnjih izdanja, ovo mi se najviše dopalo. Ima jako prijatan, ne prejak miris. Zaista sve pohvale i za pakovanje, kao i sam proizvod.
Može se naći u svim drogerijama, a nisam sigurna koliko košta.


U nekom od prethodnih postova spomenula sam vam ovu seriju i ostajem pri tome da je jedna od boljih koje sam odgledala. Knjigu sam počela da čitam (u PDF-u) pa ću vam javiti utiske. Ako mene pitate svaka epizoda je probudila velike emocije u meni, a kada sam završila celu seriju dosta pitanja mi se pojavilo u glavi, prosto na neke stvari sam počela više da obraćam pažnju. Videla sam par jako dobrih postova na ovu temu, kao i temu nasilja, tako da proguglajte. Mislim da je ovo pitanje kojim se zaista treba više baviti, a bitno je da prvo krenete od sebe i ljudi oko vas. 
Inače nisam mogla da izdržim, pa sam napravila ovaj kolaž slika i uradila ga, kako vam se dopada ?


Što se tiče make up favorita, ovo su zasigurno dva o kojima treba pričati.
Prva jeste Golden Rose maskara Maxim eyes. Mislim da je ovo maskara koja zaslužuje sve pohvale. Sjajno izdužuje trepavice i ne pravi grudvice. Četkica je jako kvalitetna, razdvaja trepavice i čini da izgledaju gušće. Iako imam prirodno duge trepavice imala sam dosta problema sa maskarama koje su ih zbližavale i pravile grudvice, što sa ovom svakako nije slučaj. Jedno znam, a to je da čim potrošim ovu nabavljam istu.
 Iako ne stavljam ajlajner skoro nikad, postoje prilike u kojima je to potrebno. Ovaj essencov se pokazao odlično. Lako se nanosi ( u pitanju je tečni ajlajner ) , ali isto tako i skida. Jako sam zadovoljna, zaista sve pohvale. Pored ovog postoji i običan koji nije vodootporan.


Kada je mama kupovala neki poklon u Jasmin parfimeriji, dobila je tester Stella parfema i o se vrlo lako popeo na vrh liste mojih favorita. Ima jako lep, nežniji, slatkast ton. Idealan je za period leta koji sledi. Sada zasigurno znam šta će se naći na mojoj rođendanskoj listi.


Znate da sam večiti zaljubljenik u sve stvari vezane za pribor i ukrašavanje, više nego za šmiku, pa tako u ovom postu mora da se naiđe na par stvarčica vezanih za to. 
Ne mogu da vam opišem svoju sreću kada me je sestra pre par dana obradovala, ma oduševila ovom olovkom. U pitanju je hemijska olovka sa pufnicom na vrhu, koja je premekanaa! Svako ko me dobro poznaje, zna koliko volim plavu i moj moto sve što je plavo je savršeno. Hvala mojoj najboljoj na ovako divnom znaku pažnje.
Ispod olovke je sličica ovog planera. Iako sam imala jedan koji nije ni do pola stigao, ipak sam odlučila da uzmem novi i počnem ponovo sa novim idejama. Ne želim mnogo da dužim imaćete priliku da više o tome šitate u nekom od narednih postova.


Skoro sam u giveawayu osvojila ovu kremicu. Moram priznati da je prvo što me je privuklo zasigurno pakovanje, koje je taaako slatko i lepo. Obožavam sve sa mirisom kokosa, pa sam negde znala da će mi ova kremica biti jedna od omiljenih.
Jako lepo hidirira kožu, čini je mekom i predivno miriše. Generalno, volim da je mažem pred spavaje, jer su mi tako ujutru ruke hidrirane i spremne za nov dan.
Može se naći u dm-u za oko 129 dinara, koliko sam mogla da primetim.


Verovatno da ste primetili da sam u slike ubacila i sijalice i nadam se da vam to ne smeta, prosto po mom mišljenju one nisu vezane isključivo za zimu. Nadam se da vam se dopadaju fotke, da ste našli nešto novo, da ste se opustili čitajući, da vam se dopao ovaj post. Da ne bih nastavila dalje da nabrajam najbolje je da se za sada ovde pozdravimo! Ljubim vas sve!

Hvala vam na divnim komentarima na prethodnim postovima, zaista ste predivni, vaša podrška mnogo znači. Vi ste jedan od razloga što se svako jutro budim srećna. Ako imate bilo koju želju napišite je u komentarima!

You Might Also Like

16 коментара

  1. Divni favoriti! Kolaž koji si napravila je zaista prelep! Odlične fotke<3333

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ve proizvode, ali sam oduševljena fotografijama i pomenutom serijom, jer je i meni fantastična

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični favoriti! Ovaj BU dezodorans me je jako zainteresovao. Moraću da ga probam. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  4. Super si proizvode odabrala! Nisam gledala seriju, ali vrlo je moguće da ću uskoro početi. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni favoriti i fotografije!
    13rw je definitivno predivna knjiga i zaslužena je pomama koja se oko nje podigla, a kolaž je stvarno predivan, oduševljena sam :) <33

    ОдговориИзбриши
  6. Za seriju sam čula milijun pohvala kao i za knjigu koju planiram što prije pročitati kako bih mogla pogledati seriju. Super post i fotografije ♥

    Ana's Life

    ОдговориИзбриши
  7. Predivann post!Svi favoriti su preslatkii i mnogo mi se svidjaju!Svi hvale 13RW tako da cu u skorijoj buducnosti i ja poceti da je gledam!Predivne fotke!💕

    ОдговориИзбриши
  8. Draga moja, moram ti pohvaliti fotografije, bas su dobre. Nisam koristila ove proizvode ☺

    MMara

    ОдговориИзбриши
  9. golden rose maskara je savrsena i ja je koristim samo oranz :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Ajooj, serija je opcinila moje drugarice, samo je ja nisam odgledala. :D A planiram, planiram...
    Super favpriti, odlicno si nam iznela svoje misljenje o njima :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Sve stvari su divne. Kolaž mi se jako dopada, kao i serija. Uskoro počinjem i knjigu :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post! Nikako da isprobam ovaj essence ajlajner moracu da idem sutra do dm-a da ga uzmem! :)

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2017/04/red-and-black.html

    ОдговориИзбриши
  13. Divni proizvodi, slicice su preslatke :-) <3

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  15. Golden rose je divna maskara! Pratim te, uzvrati ako zelis :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши