- Unicorn Diy Bookmark -

11:47


Ne mogu da verujem da se bliži polovina ove godine, evo već danas je prvi maj. Ne znam za vas, ali ja sam ga provela slikajući za blog (isplanirala sam 27 postova, a 10 je gotovo ) i sređujući sto zajedno sa sestrom. Svi vi koji ste ipak negde išli, nadam se da ste se lepo proveli i imali nezaboravan dan ;)!
Primetila sam da se trend jednoroga jako brzo proširio, mada ako mene pitate on oduvek traje. Još kao mala gledala sam razne crtane filmove sa njima, uvek sam ih volela. Razmišljala sam da napravim neki diy vezan za njih, pa mi je napamet palo da spojim moje dve ljubavi- jednoroge i knjige. Znam da ima puno postova na ovu temu na mom blogu, ali prosto obožavam da pravim obeleživače za knjige.


Jako je jednostavno, a od materijala potrebni su vam: karton ( ja sam imala beli, a vi ako nemate prelepite običan ili kolaž papir ), papir roze boje i srebrni ili zlatni papir koji ćete koristiti za rog. Pored toga koristiće i crni marker, makaze i naravno lepak.


Prvo što treba da uradite je da napravite skice, i ne zaboravite da to uradite sa suprotne strane kako bi ako pogrešite mogli da obrišete ili pređete preko.
Skicirala sam bez posebnih mera slobodnom rukom, ali vi svakako možete da to uradite na nekom programu na komjuteru ili laptopu i onda ištampate.


Kada ste sve lepo isekli vreme je za lepljenje. Naravno, uvek možete makazama da doterate ako nešto i dalje nije u redu.
Kada ste sve to odradili zalepite delove. Crnim markerom docrtajte oči i usta i završili ste vaš ultrasladak obeleživač za knjige.



Naravno vašeg novog prijatelja možete koristiti i za druge stvari, ja sam izabrala da on bude obeleživač.

Nadam se da vam se post dopao i da sam vas motivisala. Uživala sam dok sam pravila i slikala vam sve. Ljubim vas puno, uskoro novi post ;)!
Znam da je ovaj post malo kraći i da dugo vreme nisam radila diy, ali obećavam da se uskoro vraćam u staru formu.

You Might Also Like

18 коментара

  1. Ah, divnoća! Obooooožavam jednoroge i sve što ima veze sa njima, diy je fantastičan, moraću što pre da napravim ovakav obeleživač! Divne slike!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Aww predivoo!😍😍😍Obozavam jednoroge,a samim ti te ,,unicorn stuff".Drago mi je da si konacno odradila neki diy jer imas talenta za njih.Jako jednostavna ideja,a tako SAVRSENA!!!❤

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoj, koliko je ovo preslatko! Idem odmah da napravim :)♥♥.

    ОдговориИзбриши
  4. AWWWWWW!!!!!OBOZAVAMMM jednoroge izvini na ovakvoj rekaciji . Mnogo mi se dopada i prvom prilikom cu da napravim i javljam ti utiske sigurno


    ako imas vremena svrati i procitaj novi post na blogu

    booksdiar.blogpsot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Ajmee preslatko *-* Jako iriginalna ideja i predobro izgleda! Super post ♥

    http://kreativanblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Joj, bas je slatko! Bas mi se svida kako si ovo napravila 😀

    MMara

    ОдговориИзбриши
  7. P R E S L A T K O!
    Stvarnos i predivno ovo napravila, oduševljena sam, a kako jednoroge obožavam definitivno si me podstakla da i sama probam da napravim nešto slično <33

    ОдговориИзбриши
  8. Jednorog je presladaak! Obožavam jednoroge i sve stvari u vezi sa njima. Moraću da napravim ovaj book marker, hvala ti na ideji! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Kako je ovo predivnooo! Unicorn je stvarno presladak! Odličan post Anđela :)) ♥♥♥

    Chanceuse

    ОдговориИзбриши
  10. Aaa malo je reci da sam douševljena! Ovaj bookmark je zaista predivan, i presladak, a tako jednostavan za napraviti! Oduševljena sam, zaista! Hvala sto si podelila sa nama ovako sjajnu ideju! Odlican post!

    Visit my blog, HERE

    ОдговориИзбриши
  11. Jako je slatko a pre sve originalno.
    Lako se pravi i pronasla si odlicne materijale, ovo sigurno svi imaju u kuci. :)
    Zanimljivo je kao i neki mali pokloncic.
    Jako originalan post, mogla bi jos ovako nesto raditi.
    Pogledaj moj blog ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Preslatkooo ^_^ Odusevljena sam ovim postom ^_^

    Ako zelis zaprati me i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :)) <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Awii kako je slatko, ne mora biti sam isključivo bookmark, mislim da bi bil opreslatko staviti ga negdje na zid *o*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  14. AAAAAA odavno nisam videla nista sladje od ovoga :) Jedva cekam da se bacim na posao i napravim slicnog, mnooooogo je slaaadak. Mislim da sam se upravo zaljubila u jednoroga hahahaha XD Opet si nam dokazala da si i vise nego kreativna i mnoooogo volim sve tvoje DIY postove, jer uvek imas nesvakidasnje ideje, cime me obaras sa nogu redovno. Slike ne moram ni da komentarisem, plasim se da ne pokvarim njihove cari ako ih pohvalim haha :D Ne znam sta mi se desava, nesto sam mnogo dobro raspolozena, verovatno mi je prebacio pozitivnu energiju ovaj tvoj jednorog, tako da mu se zahvali u moje ime :D Divno Andjice <3 <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Cool post and very cute! I like your blog <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥ (I subscribed to your blogger)
    Julia Shkvo

    ОдговориИзбриши
  16. Omoj Boze, ovo je toliko preslatko da ja nemam reci. Mnogo mi se dopada, Adji, prelepo je! Mislim da je sjajna ideja da se koristi kao obelezivac :D <33
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  17. Haha inače nisam preveliki ljubitelj jednoroga, ali nije ni da ih ne volim hahah, slatki su. A ovaj tvoj je baš simpatičan i obožavam ovako vidjeti kreativnost kod nekoga i kad nešto radi sam haha, danas ljudi sve hoće na gotovo i vidjet ovako nešto je baš inspirativno haha.
    Objavila sam novi post pa ako hoćeš baci pogled
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Preslatkooo!Isprobacu ovo :)
    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    ОдговориИзбриши