BOOK HAUL

06:41


Svake godine se malo nakon mog rođendana održava manifestacija poznata kao Noć knjige , a to su svakako dva dobra povoda da dobijem ili kupim knjige. Kako se nikako nisam organizovala da objavim post o prošlogodišnjem Sajmu knjiga, odlučila sam da sa vama podelim neke nove naslove koji su se našli u mojoj bibloteci. Neke od njih sam već pročitala (mogu li upotrebiti reč progutala, jer je u stvari tako bilo) i prosto su ostavile veliki utisak na mene, a o onima koje i dalje nisam čula sam sve najbolje. Svakako ćete uskoro imati prilike da pročitate post o mojim sigurnim favoritima.
Da vam ne bih zasebno pisala čta se u kojoj knjizi dešava, ispod slike i kratkog teksta imaćete link preko koga ćete doći do potrebnih informacija.


Počeću sa Onlajn devojka solira, što je i treći i verovatno poslednji deo iz ove serije. Znam da su mišljenja podeljena, ali iskreno jutros sam završila ovu knjigu i jako mi se dopada, kao i prethodne dve. Prosto uvek me inspiriše i nekako mi da motivaciju.  
Detaljnije o knjizi: klik 


 A sada je red da pređem na knjige koje sam dobila za rođendan. U pitanju su Sve,baš sve i Obeležena. Obe knjige su na mene ostavile veliki utisak, a svakako da su ogromna preporuka za svakog ko se bude našao blizu jedne da je pročita i neće se pokajati.

Sve,baš sve je knjiga koja se jako brzo čita, pre svega zbog dizajna i fonta, a i svakako zbog toga što je neuobičajna i jako zanimljiva. Skoro je izašao i film, koji ja ne mogu da pronađem na internetu, ali svakako je moja preporuka da prvo pročitate knjigu.
Detaljnije o knjizi: klik
Obeležena je knjiga koja me je očarala i ne znam kako bih opisala osećaj koji je probudila kod mene. Ona zaslužuje poseban post, koji ćete uskoro čitati. Nju sam dobila od najbolje drugarice, divno zaista hvala joj još jednom.
Detaljnije o knjizi:klik



Pošto obožavam film Godfather, taman kada sam mislila da sam završila sa kupovinom naletela sam na ovu knjigu koja se morala naći u mojim rukama. Nisam je još čitala, ali i to ću uskoro, pa ću vam reći svoje utiske. U pitanju je Porodica Korleone.
Detaljnije o knjizi: klik


Prva knjiga sa poslednje gomilice jeste The Little Princ. Sigurna sam da ste svi bar čuli za Malog princa, ako ga niste čitali, pa ovo je ta knjiga samo na engleskom jeziku. Kako je obožavam, odlučila sam da je kupim i na engleskom, kako bih vežbala jezik, a i knjiga nikad dosta, zar ne?

Kada sam se spremala za Noć knjiga otprilike sam pravila spisak knjiga koje bih mogla da kupim i na preporuku drugarice pogledala sam Gospodaricu peska, koju sam kao što možete primetiti na kraju i kupila. To je samo prvi deo trilogije, jedini preveden do sada. Knjiga je za sada obećavajuća, tako da čim je pročitam javiću vam.
Detaljnije o knjizi:klik

I poslednja, ali ne i najmanje važna knjiga jeste Stakleni presto. Ovaj serijal ima pet delova, od kojih su dva prevedena da srpski jezik. To sam isto kupila na preporuku drugarice, pošto je ona zadivljeno čitala po školi.
Detaljnije o knjizi:klik

Nadam se da vam se dopao post. Ako ste čitali ili čuli za bilo koji od ovih sedam naslova pišite mi vaše utiske i mišljenja u komentarima. Isto ako imate neke ideje ili želje za postove, moj blogerski planer je otvoren za nove ideje. 
Sada kada sam otpila i poslednji gutljaj smutija koji mi je sestra pripremila sigurna sam da mogu da objavim i ovaj post. Ljubim vas, uživajte u letu!

You Might Also Like

16 коментара

  1. Jao predivni naslovi❤
    Baš bih volela da pročitam Onlajn Devojka Solira, deluje baš simpatično❤

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan postt!Kako obozavam da citam,uskoro cu zasigurno procitati neku od ovih preporucenjh knjiga,jer mi se na prvi pogled bas dopadaju!Prelepe slikicee❤

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Jedva čekam da pokupim knjige od tebe, jer sve mi se taaaako dopadaju, a moja polica je praktično presušila, jer u skorije vreme nisam kupovala knjige.. Divne fotkeee!<333

    ОдговориИзбриши
  4. Simpatične knjige. Mali princ je junak ove kupovine! *_*

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    ОдговориИзбриши
  5. Voljela bih pročitati treći dio Onlajn Devojke, čini mi se super. Ostatak knjiga nisam čitala, pa se nadam da ću imati priliku.

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Znam za sve knjige koje si pokazala, a ja već jako dugo želim pročitati Online girl, Obilježenu... Odličan post zaista ♥♥

    Ana's Life

    ОдговориИзбриши
  7. Za vecinu knjiga koje si napisala nisam znala , kad sam procitala opis zaljubila sam se . Nadam se da cu bar jednu uspeti da nabavim.♥

    Moj novi post->http://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/06/letnja-ocekivanja-summer-expectations.html

    ОдговориИзбриши
  8. Fotke su sjajne! Od knjiga koje si nam pokazala danas, pročitala sam jedino Malog Princa i to zato što sam morala dq odgovaram tu lektiru. Pokušala sam da čitam Onlajn Devojku, ali nisam uspela. Ne mislim da je knjiga loša, ali ne volim da čitam takve knjige. Inače, zaista divan post!♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  9. ''Onlajn devojka solira'' mi je već par dana na listi za kupovinu i definitivno ću je pročitati, a ''Mali princ'' je knjiga kojoj se stalno vraćam i zaista mi je jedna od omiljenih. ☺

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  10. Od ovih knjiga sam jedino pročitala Maloga princa i Djevojku na netu tj. Onlajn devojku. A htjela bih pročitati Sve, baš sve kao i film pogledati. Sjajan haul! A želim ti i da uživaš ovoga ljeta i maksimalno se opustiš. :)❤︎

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan post, draga. Čula sam za treći deo Zoelline knjige, i jedva čekam da ga kupim, međutim kod nas ne postoji knjižara, tako da ću morati da čekam Sajam knjiga, ili da je kupim u Novom Sadu.

    Morning routine: Summer vs. Winter | laAdda

    ОдговориИзбриши
  12. Čitala sam samo prvi deo Onlajn devojke, a kao śto si i sama rekla, miśljenja za druga dva su podeljena, pa nisam htela rizikovati. Na prošlogodiśnjem sam Sajmu htela kupiti Sve, baš sve od Nikole, međutim, predomislila sam se u zadnjem trenutku. Mislim da ću potražiti tu knjigu. Divni naslovi❤!

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Pročitala sam prvi dio Online djevojke od Zoe i dosta mi se svidio jer je štivo jednostavno i zanimljivo pa se nadam da ću uskoro negdje naići i na druga dva dijela. Od Sesilije Ahern sam pročitala knjigu Ps. Volim te, koja je definitivno divna, te vjerujem da ću pročitati i još neka njena djela jer sam ih vidjela u knjižnici.
    Fotografije i mramorna pozadina su mi super! :)

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post! Od ovih sam jedino pročitala Sve baš sve i Malog princa, a baš mi se dopao opis ,, Gospodarica peska'' i nameravam uskoro da je kupim.
    Fotografije su divne! :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala ti na divnim preporukama, zabeležiću sebi da potražim neke od ovih knjiga :) I ja sam uzela novu ''Onlajn devojku'', za sada sam prešla 70-ak strana i jedva čekam da je završim pa da i ja iznesem svoje utiske. Za sada me motiviše možda i više od prve dve, jer više piše o samom blogovanju :) :*

    ОдговориИзбриши
  16. Veoma interesantne knjige. Mislim da sam ja jedina blogerka koja još nije pročitala knjigu 'Online djevojka', ali ju nisam nigdje pronašla, čim nađem kupujem :D I ova ''Sve, baš sve'' nisam znala da pčostoji i knjiga, ali fil.m je uskoro čini mi se u kinima i gledala sam trailer mnogo je privlačan. DIvan psot i fotke kao i uvijek top :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши