@happybirthdayperfecthigh

08:49


Iiii ne mogu da verujem da vam posle ovoliko vremena ponovo kucakm, a još manje da na današnji dan ovo radim već dve godine. Verovali ili ne prošlo je toliko.
Ne mogu se pohvaliti da sam bila preterano redovna, ali sada sam se vratila. Čim završim sa školom i čuvenim prosekom očekujte zanimljive postove, ali ovoga puta stvarno. Za leto sam odlučila da se malo više posvetim svemu ovome, da vam se na neki način bar malo zahvalim.


Hvala svima koji su moj blog pratili prethodne dve godine, koji ga i sada prate i redovno čitaju postove koje na njemu pišem. Puno mi znači svaki vaš komentar, svako zapažanje.
Blogovanje je za mene jedan od prvih ozbiljnijih hobija. Pored toga što sam se dosta promenila, sazrela, omogućio mi je da upoznam neke divne ljude, da se dopisujem sa njima, da steknem prijatelje. Otvorilo mi je vidike i neke nove poglede na svet. Iz dana u dan se osećam ispunjeno kada pročitam neki divan tekst ili pregledam fotke koje me inspirišu da se trudim više! Hvala vam svima još jednom, spremam vam dosta iznenađenja!!!



Potrudila sam se oko fotkica, nadam se da vam se dopadaju! Svim maturantima želim puno sreće naredna tri dana, ne bojte se i dajte sve pd sebe!

Ljubim vas puno, a ne ostaje mi ništa drugo no da kažem

Srećan rođendan Perfect High ;)!

You Might Also Like

8 коментара

  1. Srećan blogorođendan! Slikice su divne! Nemoj da se brineš oko redovnog pisanja, ipak prvo škola da se završi, a onda uzbuđeno čekamo postove koje nam pripremaš!❤

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka cast! I meni je pre 2 meseca bilo 2 godine od bloga. Jako sam srecna jer sam u ovom svetu odrasla uz neke blogere, ukljucujuci i tebe. Zelim da provedes ovde jos mnooogo godina, sve dok uzivas u tome. SLike iz ovog posta mi se jako dopadaju. Zasto ti moras uvek da imas toliko tumblr fotke? Ljubomorna sam hahaha.. Ona teglica mi se jaaaaaaako svija. Jos jednom svaka cast, i srecno u daljem blogovanju. Ljubim teee ♥♥♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su diivne, pretumblr, ja ne mogu 😍! Ja mogu vjerovati da su prošle dvije godine, meni će bit u prosincu tako, pa mislim da onda neću moći vjerovati! Čestitaaam, ponosna sam na tebe, i samo ti završi onu dosadnu školu pa se vrati s postovima! Meni sutra završava, ali nisam presretna jer znam da će mi ovo ljeto biti najzaposlenije dosad!

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, draga. Čestitam ti na postignutom uspehu. Nikad nisam slavila 2 blogorođendan iako sam imala nekoliko blogova. Čak mislim da nikad nisam slavila 1 blogorođendan... Blog imam već 6 meseci i ne verujem da je prošlo toliko. Drago mi je zbog toga, a slike su predivne. SREĆAN BLOGOROĐENDAN, DRAGA <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  5. Uskoro se bliži i moja godišnjica bloga, jako sam ponosna na sebe, ne mogu ni zamisliti koliko si te ti, nije mala stvar raditi i graditi nešto dvije godine. Čestitam ti na tome i na tvoj blogorođendan

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  6. AAAAAAAAA dve godine postojanja ovog carobnog bloga, ja prosto ne verujem. Kako vreme brzo leti kad citas najinteresantnije postove na svetu :) Koliko si ti napredovala za sve ovo vreme, slike su ti prevazisle savrsentvo, ja sam ocarana stvarno <333 Ti si pravi primer toga koliko rad, trud i posvecenost uticu na napredak. Postigla si ogromne uspehe i imas 248 citaoca koji uzivaju u citanju tvojih postova i kojima ovo mesto predstvalja relaksaciju od svakodnevnih obaveza, a to nije mala stvar. Samo tako nastavi najdraza moja i od sveg srca se nadam da ces proslaviti jos mnoooogo, mnoooooogo blogorodjendana <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan blogorođendan ♥♥! Želim ti da nastaviš da blogom, predivnim postovima i sličicama i dobiješ još mnogo čitalaca koje svakako zaslužuješ! :)♥

    ОдговориИзбриши
  8. SRECAN BLOGORODJENDAN!❤Zelim ti da obelezavas jos mnogo njih uz jos puno lepih postova,fotkica i da dobijes jos vise citalaca,jer to zasluzujes!❤

    ОдговориИзбриши