Moje burito iskustvo :)

04:35


Konačno sam na raspustu, a sa njim dolaze i novi postovi koje sam vam obećala. Skoro sam šetala sa drugaricom i odlučile smo da probamo burito. Da budem iskrena, mnogo volim da otkrivam nova mesta po Beogradu, pa sa vama želim da podelim jedan trik- najlepša mesta su ona koja su najzavučenija.
Tako smo se nas dve spustile sa Savanove ka Glavnoj železničkoj stanici i negde na pola puta naišle na mesto sa buritima. Na prvi pogled sam se zaljubila. Enterijer je prelepo urađen, a kada sam postavila sliku na InstaStory direkt mi je bio zatrpan. Odlučila sam da napišem poseban post o ovome. Nadam se da će vam se dopasti iako će preovladavati slike.


Kada sam tek ušla osećala sam se kao u nekom američkom kafeu koje stalno viđam po Instagramu. Zato sam odmah izvadila telefon i počela da fotkam. 




Mesto je na dva sprata, donjim sam bila oduševljena, ali kada sam se popela gore uff. Prvo što sam primetila bio je natpis Life is beautiful. Dodatno je savršeno to što je plav, a svi koji me poznaju znaju koliko volim plavo!
 


Sam burito je jako ukusan, tako da ću se svakako javiti po još jedan uskoro hihi! Jako sam zadovoljna celokupnom posetom, svemu dajem desetku! Svakako mesto vredno posete!


I na kraju moja svakako omiljena fotka ;)!

Nadam se da ste uživali u postu, ako vam se dopadaju ovakvi recite i pisaću ih češće!

U pitanju je Buritto Madre na lokaciji Karađorđeva 65, Beograd. Ako ikada budete u prilici da svratite, nećete se pokajati! Ljubim vas, čitamo se uskoro!



You Might Also Like

11 коментара

  1. Ne da izgleda predivno, ovo je.... Nemam rečii, divnoćicaa❤
    Divan post, draga moja ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti na preporuci, draga. AKo ikad budem u prilici posetiću ovo mesto.

    Summer Bucket List | laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je savrseno!Nadam se da cu imati priliku da uskoro posetim ovo mesto!❤Divan post,kao i fotkicee❤

    ОдговориИзбриши
  4. Nadam se da ću probati burito! Ambijent izgleda predivnno! Baš mi se dopadaju slike<333

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su prava fantazija, skroz su mi tumblr! Mjesto je divno, ali nažalost mislim da neću imati priliku da ga posjetim, bar ne u skorije vrijeme.. :D
    messy hair and hot coffee

    ОдговориИзбриши
  6. Kako divan ambijent! Definitivno izgleda savršeno i još što poslužuju burito, uff.. divota! :D

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  7. Sipatično mjesto, da budem iskrena pomalo i scary, ne znam jel samo meni lol? Sve u svemu tvoj post i fotke divni

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  8. Aaaaaaaa blago tebi, kakav divan prostor. Toliko lijepih stvari i detalja ima, zaista fantastično, pogotovo ovaj natpis. Nikada nisam čula za taj pojam, ali sada mi je jasno. :D ♥


    Laylva

    ОдговориИзбриши
  9. Prekrasno mjesto, velika mi je želja posjetiti Beograd jednog dana pa ću staviti i ovo mjesto na wish listu :D

    Molim te, ako imaš vremena, da pogledaš moj novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/06/moje-prvo-erasmus-iskustvo-slovenija.html

    ОдговориИзбриши
  10. Nikada nisam probala burito, ali ovaj se cibi fenomenalnim. A samo mesto... pa zaljubika sam se preko tvojih slika! *_* Zaista izgleda kao neki od americkih kafea koje vidjamo na Instagramu ili filmu, a pogotovo me je svetleci natpis odusevio. Mislim da cu se odvaziti i posrtiti ovo mesto :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  11. Aaaapsolutno se slažem za to da su najlepša mesta po Beogradu zavučenija i malo 'skrivena' od pogleda :D to je razlog što toliko volim da istražujem!
    Skroz gotivim taj deo ispod Brankovog mosta, kad budeš u prilici, poseti KC Grad, zanimljivo je mestašce i uvek nešto novo organizuju :)

    Girly world
    Novi post na blogu, o knjizi ,,Lolita'' :)

    ОдговориИзбриши