MY LITTLE DIARY ( night photoshooting, instagram )

12:58


Helouu! Mnogo mi je drago što vam posle nekoliko dana ponovo kuckam. Ne zamerite mi ceo vikend sam bila na Balkan Tube Festu kao fotograf, pa sam bila preumorna i trebalo mi je sna. A i ovih dana se pronalazim u ulozi turističkog vodiča zbog rođaka koji je po prvi put posetio Beograd. Ima tu i odgledanih epizoda omiljenih serija, pročitaih stranica novih knjiga i sabiranja utisaka. Da budem iskrena najzastupljeniji je odmor i opuštanje.

Pre neko veče, sestra i ja smo odlučile da imamo manji fotošutnig. Bilo je vruće, a nije nam se spavalo. Kako sam ja ta koja je uvek iza aparata, ona se jako dobro snašla kao model i ispalo je dosta lepih fotkica. Jako sam zadovoljna, ako me pratite na Instagramu mogli ste da vidite jednu na InstaStoriju.


Po brojnim pozitivnim reakcijama vidim da vam se dosta dopao moj Book Haul, a i na prethodnim haulovima sam imala pozitivne kritike, pa ću od sada kada sam u prilici da pišem one za koje smartam da će vam biti zanimljivi.

Dani su ovde u Beogradu jako topli, tako da i ako idem negde onda je u pitanju jutro ili kasnije veče. Ako se pak odlučim da ostanem kod kuće, onda napravim da mi bude zanimljivo. Smislila sam neke postove koji će i vama u tome pomoći pa ih očekujte uskoro.

  
Ni sama ne znam zašto, ali u poslednje vreme dosta vremena provodim na Instagramu i to mi omiljena društvena mreža iz prostog razloga što pronalazim mnoštvo inspirativnih i motivacionih stvari na njemu svakodnevno.
Omiljeni nalog mi je od LaurDIY, toliko je pretumblr i savršen, bar za mene. Ima puno boja i odiše pozitivnošću.

Jedan jako zanimljiv film koji sam gledala je She is a man i prosto sam ga lako zavolela. Mislim da je jako bezbrižan i idealan za letnje popodne. Proguglajte, svakako je vredan gledanja!

Znam da je post kraći, htela sam samo da vam se javim i podelim neke novonastale fotke. 
Kako provodite leto, imate neku preporuku ili ideju za mene?
Ljubim vas puno!

You Might Also Like

11 коментара

  1. Predivan post!Fotkice su prelepe kao i uvek❤!Drago mi je da lepo provodis raspust!Sjajno!

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep post, draga. Slike su predive. Što se tiče Laur DIY pratim je na YouTube, Instagram nemam ali je zato pratim na YT. I tamo ima predivne videe.

    Rosegal Beauty Wishlist | laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Fotografije su stvarno divne. Drago mi je što se lijepo provodiš na praznicima, te se nadam hrpi tvojih odličnih postova. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Fotografije su divne! Prosto ti se divim :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post! Fotografije su fantastične. Takođe mi je instagram sada omiljena društvena mreža, nekako me sve inspiriše! Jedva čekam sledeće postove koje nam pripremaš, a što se tiče filma, mislim da je vrh! <333

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Uživala sam u fotkama, kao i u tekstu. Radujem se tvojim postovima jer su predobri. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su zaista fenomenalne. Jako mi se sviđaju i smatram da ih trebaš dijeliti više. Što se tiče filma koji si pomenula, da, on je stvarno dobar i mnogo mi se sviđa. Godišnje ga pogledam barem jednom jer ima tu kvalitetu filma koju treba da ima. A pored svega, glumi mi omiljeni glumac u filmu, pa je to razlog više ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  8. Iskreno očekivala sam više fotografija, ali i ove koje si nam prikazala su čarobne *O* Nadam se da ćeš praviti još ovakvih postova :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  9. Fotkice su ispale preedivno! Baš su me podsetile na Brendona Woelfela i njegov stil :D Svaka čast, draga <33

    ОдговориИзбриши
  10. Potpuno razumem opsednutost Instagramom i Laurinim akauntom. A slike iz ovog posta su sjajne, ocigledno ti ide fotkanje i pi mraku 😊
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши