/Bookworm Wednesday/ + recenzija Obeležena

07:14


Danas je dan da se izgubimo u papirima. Da se izgubimo u rečenicama, rečima i slovima. Da odlutamo na neka druga, bolja mesta. Da se opustimo i pustimo mašti na volju. Danas je dan za čitanje.
Sami izaberite lokaciju. To može biti park, hladovina nekog drveta ili pak vaš kutak u sobi. Ako se odlučite za polje, ponesite ćebence kako bi vam bilo udobnije. Ali, ako se pak odlučite za kućnu atmosferu napravite šator. Mislim da se smo svi kao mali bar jednom napravili tu građevinu i igrali se ceo dan. Za to vam treba ćebe, što više mekanih jastuka i neko osvežavajuće pićence.

Biblioteke su mesta koja ljudi sve ređe posećuju. Mislim da zaslužuju bar jedan dan. One su za mene uvek bile posebna mesta. Prostor ispunjen knjigama. Kada god bih pozajmila neku knjigu, čitajući pitala sam se kroz koliko je ruku prošla i o čemu su drugi razmišljali dok su proživljavali avanture tih junaka. Verujem da svako od vas ima bar neku biblioteku blizu kuće, pa je danas dan za nju. Ako i nemate, uvek su tu drugari koji su zaluđeni čitanjem i mislim da im neće smetati ako pozajmite neku knjigu. To može biti jako zanimljivo, a i korisno.

Jako volim da čitam, bilo gde i bilo kada. Jeste da tu svakako ima perioda kada pročitam više i manje. Danas sam tu da vam takođe i preporučim jednu knjigu koju sam dobila za rođendan i jako mi se dopala. A i taman da unesem malo izmene u ovonedeljne postove.


Obeležena Sesilije Ahern je knjiga koja se za kratko vreme popela na vrh moje liste omiljenih knjiga. Kada sam je dobila za rođendan, nekako odmah mi se dopala. Što zbog plavkastih korica, što zbog naziva.


Knjiga govori o svetu u kome nema prostora za greške. Svetu u kome vas jedna greška može odvesti u potpunu propast. Svetu u kome do kraja života nosite žig te greške.
Selestina Nort vodi savršen život u zemlji sa surovim pravilima. Ona je uzorna ćerka i sestra, odlična učenica, omiljena u društvu i ima idealnog dečka.
Odjednom ona dolazi u situaciju u kojoj instiktivno donosi odluku. U trenutku kad posluša svoju savest i prekrši pravilo, prinuđena je da se suoči sa posledicom te odluke.
Da li će se ceo njen svet srušiti? Da li će završiti u zatvoru? Da li će je žigosati? Da li će postati Obeležena?

Kada sam završila knjigu, koju sam uzgred progutala uprkos školskim obavezama i kraju godine, očajnički sam tražila drugi deo. Nisam mogla da ga pronađem, ali samo par dana nako toga javila mi se jedna devojčica i rekla da postoji samo što još nije preveden kod nas. Ni sada ne mogu da vam opišem moju sreću od tog momenta! Knjiga je u meni probudila puno emocija i trebalo mi je dobra tri dana da krenem da čitam neku drugu, jer sam bila pod velikim utiskom.
 Selestina je jako zanimljiva kao lik, a sama za sebe na početku romana kaže da je devojka koja voli da definiše, razmišlja logično i da su stvari za nju crne ili bele. Da bi otkrili odgovore na pitanja koja su malo iznad, preporučujem vam da pročitate knjigu koja je zaista moja velika preporuka. Može se naći u Vulkanovim radnjama i košta oko 900 dinara.


Nadam se da vam se post dopao i da ste uživali! Hvala vam na divnim komentarima na prošlom postu, najbolji ste! Ljubim vas puno!
Ukoliko imate bilo koje pitanje u vezi knjige ili bilo čega slobodno ga postavite u komentarima!


You Might Also Like

14 коментара

  1. Odličan post! ♥. Jako lijepo pišeš!
    Zapratila sam te, može uzvrat?♥

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam pročitala ovu knjigu, ali si me mnogo zainteresovala za nju. Nadam se da ću je u skorije vrijeme pročitati. Odličan post, obožavam tvoj blog! :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđa uvod u ovaj post, predivan je☺ Knjigu nisam pročitala, ali zvuči zanimljivo!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su vrh! Knjiga me je odmah podsetila na tebe baš zato što je plavkasta. Što se pitanja tiče kada mogu da je pozajmim? :D Mnogo mi se dopada post!❤

    ОдговориИзбриши
  5. Jako inspirativan post,uživala sam čitajući ga!❤Slike su prelepe,kao i uvek!Jedva čekam sutra zbog novog posta,dopada mi se ova originalna ideja pisanja postova cele nedelje i to na nevidjen način!

    ОдговориИзбриши
  6. Prvo, jako lijepe fotografije! Iz dan u dan me redovito oduševljavaš njima. Post je stvarno originalan i motivirajući. Volim čitati, i ova knjiga mi se čini zanimljivom. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. Nažalost, živim na selu i u mom mestu nema bibilioteke. Ima u obližnjem selu, ali tamo su sve lektire za školu. Zato neke knjige nabavljam na Sajmu knjiga, neke pri poseti nekog grada, dok neke čitam online. Ova knjiga mi se čini veoma zanimljivom, pa je moram pročitati ako je pronađem u pdf formatu.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  8. Toliko si me zainteresovala za knjigu da sam je upravo poručila preko sajta Vulkan knjižare ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  9. Knjiga deluje interesantno, a slike su mi se jako dopale :-)
    Odlican post ! <3

    NEW POST :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/looney-tunes.html

    ОдговориИзбриши
  10. Predivna recenzija. Jako si me privukla opisom knjige, potražiću je u vulkanu što pre. Slike su predivne :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Divna recenzija! Fotografije su odlicne!

    Mihaailo| mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Cim se vratim u Srbiju, idem do vulkana kako bih je kupila. Totalno si me zainteresovala za nju. Po opisu mi deluje veoma misteriozno i zanimljivo. Zelim jos ovakvih postova! :D <33

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post. Knjiga mi se cini mnogo zanimljivom, nisam je citala 😉

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши