Common White Girl Tag

05:13



Dugo nisam pisala nikakav tag na blogu, pa sam odlučila da odradim jedan. Za njega je dosta vas verovatno već čulo, jer se pre dosta vrteo po raznim blogovima. 
Ne bih da nominujem nikog posebno, ako vam se svidi uradite ga. Rado ću pročitati vaše postove na ovu temu, tako da ako napišete obavestite me. 

1. Omiljeno piće u Starbucksu?
U Starbucksu sam bila samo jednom i pila sam čokoladni frape, a u Srbiji ga nema, pa precizan odgovor na ovo pitanje ne mogu da dam.

2. Koliko ti dugo treba da se spremiš ujutru?
Sve zavisi od toga koliko žurim. Nekada se spremim za dvadeset minuta i manje, a nekada mi treba baš dosta vremena. 

3. Koliko selfija napraviš u toku dana?
Da budem iskrena, ne sećam se poslednjeg puta kada sam slikala selfi. Nekako sada više volim umetničke slike, pa ih i više imam.

4. Koliko imaš instagram followera, a koliko slika?
U trenutku kada ovo pišem imam 475 pratilaca i 70 objava ;)!

5.Da li ikada kažeš OMG ili LOL naglas?
Češće kažem omg, pa kad me nešto pogodi to bude naglas.

6. Da li nosiš jedan odevni komad više od jedanput?
Da, samo gledam da ga kombinujem uz različite kombinacije. Prosto volim da eksperimentišem.




7. Da li si rasista?
Ne.

8. Koliko tvitova imaš?
Da budem iskrena ne koristim twiter i nemam nalog, nekako mi nikada nije bio dovoljno zanimljiv.

9. Instagram, Twiter ili Tumblr?
Twiter nemam, Tumblr i ne koristim toliko, tako da ubedljivu pobedu odnosi Instagram.

10. Šta najčešće radiš?
Fotkam, čitam, pišem, gledam Instagram i Youtube.




11. Koji su ti omiljeni youtuberi?
Najviše volim da gledam LaurDIY, Alishu Marie, Sarah Betts i sve ostale koje imaju lifestyle ili diy kanale. To su videi koje najčešće pratim. Ako imate neku dobru preporuku, pišite mi u komentarima. Ionako se dosta njih iskvarilo, a ako mene pitate pre su jutjuberi bili mnogo kreativniji.

12. Koliko često sređuješ nokte?
Gledam da to bude jednom nedeljno, iako ih ne lakiram svaki put.

13. Da li si shoppingholic?
Paaaa, jesam.

14. Koliko si puta gledala Mean Girls?
Dovoljno da znam film napamet, haha ;)!
 



15. Da li imaš mnogo odeće?
Sasvim dovoljno da nikada ne znam šta da obučem. To je za mene večiti strugle.

16. Da li slikaš svoju hranu pre nego što je pojedeš?
Ne uvek, ali kada je u pitanju nešto ultra tumblr prosto ne mogu da odolim.

17. Da li svakog dana nosiš šminku?
Bolje je postaviti pitanje kada nosim šminku, jer se ja uopšte ne šminkam. To radim samo kada se slikam, pa i tada ne uvek ili kada je neka posebnija prilika, Tako da je odgovor na ovo pitanje ne.

18. Kakve su ti ocene u školi?
Za sada vrlo dobre, ali su kroz celu osnovnu bile odlične.

19. Kako obično stilizuješ kosu?
Svi koji me poznaju, znaju za moju punđu koja mi je bukvalno go to frizura, ali kada imam više vremena svakako da volim da eksperimentišem malo više.

20. Da li uvek izgledaš pristojno?
Dada.



Nadam se da vam se dopadaju post i fotke, kao što sam i gore rekla, ako budete pisali ovaj tag obavesitite me da bih mogla da  pročitam vaše odgovore.  
Inače moja drugarica Jana piše postove 10 dana za redom i jako su zanimljivi, pa bacite pogled na njen blog klikom OVDE.

email: adjithequeen01@gmail.com 

You Might Also Like

9 коментара

  1. Jako lep post, draga. Tag je bio veoma zanimljiv i sviđaju mi se tvoji odgovori. Slažem se sa većinu odgovora i mislim da smo zaista slični. Kao i ti, i ja mislim da jutjuberi više nisu kao što su nekad bili. Pratim sve jutjubere koje si navela.

    laAdda | Summer Music Playlist 2017

    ОдговориИзбриши
  2. Bože koliko divne fotografije! Mnogo mi se dopadaju! Tag je zaista jako lep, tvoji odgovori takođe! Hvala što si spomenula moju seriju postova, ljuubim tee<3333

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Odusevljena sam slikama!Tag je veoma interesantan,kao i tvoji odgovori!❤

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiv TAG. Toliko mi se dopao da sam ga i ja uradila. Također, mnogo su mi se svidili tvoji odgovori. ❤❤❤

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  5. Vidjela sam vec negdje ovaj tag, mnogo mi se dopada! Odlično si odgovorila na pitanja. ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Wow divne fotografije, vidim nisam jedina koja nije opsjednuta selfijima xd

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  7. jako lepe fotografije kao i post :)

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Jako mi se svidjaju slike.
    I ja sam mnogoo puta gledala Mean Girls, takodje obozavam soping i to u jako velikim kolicinama haha.
    Zanimljiva pitanja.
    Imamo slicne odgovore. :)
    Ako zelis pogledaj moj blog : https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Predobre slike ! Šopingholičarka sam i ja hihi :)
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши