DIY

04:43

  Dugo vam nisam kuckala nikakav diy post, a moram da priznam da su mi jako nedostajali. Izvinite zbog naslova, prosto nisam znala kako originalnije da ga stavim. No, danas vam donosim dve diy ideje. Ne bih dalje dužila, jer sam nestrpljiva da vam ih pokažem!

#1 labello box 


Dugo sam se mučila sa odlaganjem labela. Nekako, uvek bi  mi se neko zavuklo negde i prosto bih i zaboravila da postoji. Kako sam redekorisala oko stola da sve bude u plavom tonu, kao izgovor napravila sam i ovu kutijicu. 
Sve što vam je potrebno je bilo koje čanče po vašem izboru, malo ukrasnog papira, makaze i lepak.
 

Kada ste sve to spremili, samo uzmite ukrasan papir i izmerite veličinu kutijice. Kada ste i to završili, samo isecite i zalepite lepkom ili selotejp trakom. Ništa lakše, a stara kutijica će postati neodoljivo mesto za odlaganje vaših labela.



# nail polish bingo

Nadam se da nisam jedina koja sto godina ne može da odluči koji lak želi. Nekako, to mi je uvek najteže. Imam ih podosta, pa je jako teško odrediti koju ću nijansu. Za sve vas moje neodlučne twinsije, evo jednog jako zanimljvog i lakog rešenja za vaše probleme.

 
 Za ovaj diy biće vam potreban malo jači karton, marker, bodljica i to je to. Za početak iseckajte karton u obliku kruga i iscrtajte polja kao ja na slici iznad. Ukoliko ih želite manje, nikakav problem.


Sledeće što treba da uradite je da nacrtate strelicu, koju ćete obojiti pa iseckati.
Posle toga ubodite bodljicu u sredinu kruga, pa zakačite strelu. To će vam pomoći da je vrtite. Kada ste to završili, treba da stavite lakove u praznine i zavrtite. Tako će vam biti lakše da odredite koja će to boja da krasi vaše nokte.


Nadam se da vam se post dopao i da sam vas inspirisala da i vi ukrasite svoju sobu. Oba diy projekta su jako jednostavna, pa će vam trebati svega do 10 minuta za njih.
Ako budete išta od ovoga pravili, budite sigurni da ste mi poslali sliku ili bar javili kako je ispalo.
Ljubim vas!

email: adjithequeen01@gmail.com

You Might Also Like

16 коментара

  1. Diiiiiiivaaan diy! Sve je tako plavo i veeoma lepo! Mnogo mi se dopada nail polish bingo! Preeedivno<333

    ОдговориИзбриши
  2. Jako jako kreativno, oduševljena sam <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoo, ova nailpolish bingo je super stvar! Nisam se ranije nikad dosetila nečeg takvog, sada shvatam da je u stvari sjajna ideja :)

    Girly world
    Novi post na mom blogu, putovanje u Italiju :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo za lakove moram da napravim i to što pre! Najteže odluke su mi zapravo koji lak namazati. :D Divan post draga, kao i fotke! ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Jako zanimljiv post, dugo nisam čitala neki ovakav. Drago mi je što si ponovo napisala ovako neki post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Drago mi je da sam naišla na ovo za lakove, dosta će mi pomoći :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan diy!Ideje su bas kreativne,pogotovo nail polish bingo koji cu sigurno uskoro napraviti!💕

    ОдговориИзбриши
  8. Super su ideje,ovo za lakove je odlična stvar,jer svi se mi nekad nađemo u dilemi koji lak da uzmemo.Odličan post!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  9. Oba projekta su krajnje predivna!
    Moraću da napravim nail polish bingo, stvarno je odlična idejica <33

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post draga, jako kreativno, ispalo je prepredivno!
    Bilo bi vrlo lijepo od tebe kada bi posjetila moj blog!

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Preedivne idejice! Ova sa lakovima za nokte mi je genijalna, pošto i ja imam problem, previše sam neodlučna. :D Veoma originalne ideje, mislim da ih nisam nigdje vidjela do sada. Fotkice savršene, kao i uvijek. Češće nam piši DIY postove! :) ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super ideje! Posebno mi se dopala ova druga. Maštovito i vrlo dekorativno za obogaćivanje prostora! :)

    Kathy's Delight

    ОдговориИзбриши
  13. Veoma kreativne i zanimljive ideje!
    Super post!

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Bas interesantno :-)
    Odlican post <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/sunflowers.html

    ОдговориИзбриши
  15. Fenomenalne ideje, ovaj nail polish bingo nikada pre nisam vidjala. Ja koristim samo dve boje (belu I crvenu), tako da meni to nece biti potrebno, ali verujem da ce se mojoj sestri ovo veoma dopasti. Napravi jos neki diy post! ♡

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  16. Mnogo interesantne idejice,pogotovo sad za raspust kada imamo viska vremena

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши