/Fun Friday/

06:11


Došli smo i do petka. Danima koji su radni, pa ih provodim u školi petak je za mene najsrećniji dan. Ali na raspustu su takvi svi dani tako da, danas je dan za zabavu. 
Bitno je da  nemate plan. Samo se obucite i izađite napolje. Možete otići sa drugaricama na sladoled ili na vožnju panoramom, sasvim je svejedno. Samo gledajte da se zabavite i uživate!


Danas je dan za istraživanje grada. Možete da pronađete mesto sa najboljim sladoledom, građevinu sa najfotogeničnijim zidom ili park sa najlepšom klupom. Dok budete tragali za tim zabavićete se, a i naići ćete na dosta stvari za koje niste znali. Primera radi, skoro sam šetala Tašmajdanom i videla koliko u stvari ima, vervali ili ne, lepih kanta. Znam da sada zvuči čudno i malo ludački, ali je istina. Po parku su oslikali kante u različite dezene. Na jednoj su oblaci, na jednoj zvezdano nebo, Sunce i Mesec. Zaista ima toliko sitnica koje ne stignemo da primetimo u gužvi, pa je leto pravo vreme da obratimo pažnju na sitnice.


Nikada nije dosta slatkih stvarčica, pogotovo nama blogerima. Ne znam za vas, ali ja sam u večitoj potrazi za novim stvarima koje bi mogle da mi posluže da poboljšam blog. Sigurna sam da svi u gradu imate bar jednu knjižaru ili robnu kuću. Verujte mi da za malo novca možete pronaći dosta stvari koje vam mogu pomoći. U utorak sam se videla sa mojom dragom Marsom i provele smo dobrih pola sata obilažeći robnu kuću. Bilo je jako zabavno, a i naišle smo na dosta kjut stvarčica.


Nadam se da ste uživali u ovom postu! Ovo je nažalost poslednji post ove nedelje iz serije what to do when you are bored in summer. Iskreno sam se jako trudila da svaki post bude maksimalno inspirativan i zanimljiv i da vas navede da i vi vaše leto učinite zanimljivijim! Hvala vam na svim divnim komentarima koje ste ostavljali, jako mi znači vaša podrška!
Po komentarima iz jučerašnjeg posta videla sam da dosta vas nema one kalupe za sladoled, pa evo vam jednom life hacka-  kao kalup možete koristiti i običnu plastičnu čašu( mislim na one plastične koje se kupuju u pakovanju). U nju samo sipajte smesu, zaledite i posle kada se sve stegne samo lagano cepajte plastiku. Naravno, možete koristiti i kartonske ukoliko imate te! Ljubim vas, nadam se da sam vam pomogla!

You Might Also Like

13 коментара

  1. Slike su divne! Baš mi je žao što je ovo poslednji post iz te serije, i nadam se da ćeš pisati postove gotovo svaki dan!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Predivann post!Odusevila si me ovom serijom what to do when you are bored in summer i ovaj postje,kao i svi ostali tako inspirativan.Divne fotkee 💕

    ОдговориИзбриши
  3. Ti nisi svesna koliko sam ja zaljubljena u ovaj serijal postova! Definitivno je bilo jako jako jako zanimljivo čitati ih :)
    Slažem se, ništa lepše od ma koje robne kuće u gradu- toliko je slatkih i simpatičnih stvarčica skriveno unutra :)
    A ice box, uh pre par dana sa sa drugaricom puka 300 dinara na frozen jogurt kod njih, ali stavrno je nemoguće zaustaviti se kada dođe red da se izaberu prilozi :'D

    ОдговориИзбриши
  4. Svi postovi iz tog serijala su veoma inspirativni i lepi, bas kao i ovaj, uzivala sam u ovim predivnim fotografijama koje jasno prikazuju leto. Zao mi je sto je ovo poslednji post iz te rubrike. :) <3

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post!!!
    Svrati kod mene: http://janead.blogspot.rs/2017/07/hej.html

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su ti predivne!
    Ovaj ice cream box izgleda preedobro!
    Postavila sam novi post, idi ga pročitati i komentirati unaprijed hvala!

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako divan post, draga. Nadam se da si se lepo provela sa marsom. Žao mi je što se ova rubrika završila, iako sam jedan ili dva posta propustila.

    laAdda | Story time: Ukleto groblje

    ОдговориИзбриши
  8. Iskreno sam uživala u svakom postu ove nedelje! Dopada mi se što nisi napravila jedan klasičan post sa preporukama šta možemo raditi u toku raspusta, već si to podelila u više postova, dala si nam super predloge i ideje i tvoj trud je stvarno vidljiv! Sličice su divne i jedva čekam neke naredne postove! <33

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  9. Ulazim srecna da procitam tvoj novi post i odmah mi zastaje dah zbog prve slike *___* Koliko je samo savrsena, ma nemam reci. Mnogo mi je zao sto je dosao kraj ovom predivnom serijalu, ali znam ja da ce i svi ostali postovi biti isto ovako interesantni tako da nemam razloga za sekiraciju :) Bas je zanimljivo sto ste se setile ti i Marsa da idite u robnu kucu zajedno, jer mi deluje bas mocno da dve blogerke zajedno kupuju kreativne stvarcice, deluje kao ostvarenje nekog divnog sna :) Drago mi je da ste se lepo provele, a sudeci po zadnjim postovima ti bas koristis svaku sekundu raspust na ekstra nacin, te sam i ja dobila volju da se jos malo pokrenem i hvala ti na tome <3 <3 <3

    neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post! Jako mi se dopao ovaj serijal postova. Slike su predivne, a i slažem se s tim da mnogoo cute stvarčica ima u robnim kućama.

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Oces iskreno? Nisam ni znala da je danas petak.... xD Kada je raspust, za mene je totalno nebitno koji je dan. Podjednako uzivam, uvek. Ali lepo je setiti se dana u skolskoj klupi i sreci kad se casovi napokon zavrse.
    Sjajan post. I da, Tas zaista ima lepe kante, nisi jedina koja to misli xD

    ОдговориИзбриши
  12. Ideja za mesto koje možeš da posetiš: Poslastičarnica sa stavom, Maršala Birjuzova 7 (kod Zelenog Venca) - pažnja!!! Možda će to biti najbolji sladoled koji ćeš ikad probati! Postoje ukusi kao što su belo vino, limun&đumbir, pistaći, šveps... ja sam oduševljena tom poslastičarnicom, javi kakva je kad ti odeš! :D
    P.S. Volim ovakve postove, pogotovo kad spominješ svoja istraživanja grada jer i sama to volim da radim :) baš bi se super nas dve slagale, ne bi nam nikako bilo dosadno :-D

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  13. Toliko si u pravu. Saf me je naelo na razmisljanje cak to sto kad je raspust nije nas briga ni za dan, ni vrijrme, neograniceni smo samim tim i slobodni. Ovaj serijal je bio odlican i nadam se da ces raditi jos slocni htokom ljeta 😃

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши