/Lazy Monday/

08:29


Budim se. Prolazim rukom kroz kosu i gledam na sat. Uh, uskoro će 11h. Nisam neko ko voli predugo da spava, ali eto. Danas ću biti lenja. 
Dok doručkujem i listam instagram, razmišljam kako da kreiram današnji dan. S obzirom na to da sam odlučila da ću biti lenja, mogu da se opustim. Dok poslednju kašiku salate primičem ustima, sve je već osmišljeno. Plan je da nema plana. Eto.


Sada kada imam vremena da se posvetim blogu, bavim se time svaki dan. Napišem po par stranica i ideja u svom planeru i gledam da ih realizujem. Dok to radim dosta inspiracije mi daju razni instagram profili, kao što je i Marsin. Sada kada je plavkast, to je uživanje za moje oči.
Kada se odlučite da budete lenji puno je stvari koje možete da radite. Svoje lazy dane volim da iskoristim najviše na kreativnost i neka uređivanja. Prosto to me opušta i uživam u tome.


Youtube je pun lepih videa, iako moram priznati onih starijih. Što se tiče dekorisanja, ne znam nikog boljeg od LaurDIY, pa sam danas odlučila da rekreiram jedan njen letnji diy i tako ulepšam prostor oko sebe. Verujte mi da je dosta njih prelako, a zabavićete se dok ih pravite. Možete pozvati i drugarice i onda ih raditi zajedno. Verujte mi biće zabavno!


Kada je leto često volimo da se zadržimo na dva-tri sladoleda dnevno, na dosta sokova i ostalih namirnica bogatih šećerima. Pošto je sada dosta nas na raspustu, predlažem vam da napravite neki smootie ili svoj domaći sladoled. Takođe je jako zaimljivo,a i zdravije. ;)
Već sam pisala jedan recept za smuti, a možete ga naći OVDE.


To što ste lenji ne mora da znači da ćete biti u kući ceo dan. Možete izaću u kratku šetnju ili se naći sa nekim. Kako je danas u Beogradu malko kišovito, odlučila sam da budem najviše kod kuće.

Predveče svakako možete da napravite spa veče, da se skroz opustite. Post na tu temu sam pisala prošle godine i uđite na njega klikom ovde ukoliko vam treba ideja.

Nadam se da sam vam dala neku ideju za vaš lazy dan, da ste uživali u ovom postu. ne znam za vas, ali ja sad odoh da redekorišem jedan sat i uživam u još malo muzike. Svaki dan do petka očekujte postove u kojima ću vam davati ideje na temu what to do when you are bored in summer. Nigde do sada nisam viđala to na ovakvu foru, pa se nadam da ćete uživati! Vidimo se sutra! 

You Might Also Like

10 коментара

  1. Predivan post! I ja sam neko ko voli da bar jedan dan bude lenja! Slikice su prelepe! Oduševljena sam!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post kao i slikee!❤Prosto sam odusevljena ovom idejom i jedva cekam sutra!Veoma originalno!

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne fotografije, bi li mogla možda napisati recept ovog smutija jer izgleda stvarno ukusno?
    Nisam baš osoba koja sebi priuštiva lijene dane, osim kada sam jako umorna, onda znam prespavati čitav dan. No, svakako ću se probati opustiti u nedjelju. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoo, mnogo mi je drago d ati se fid dopada :D Hvala ti mnogo, ljubavi <33
    Post je baš originalan, a vidi se i ogroman uloženi trud, svaka čast na fotkama:D

    ОдговориИзбриши
  5. Svaka čast na trudu i idejama! Blago tebi kada uspeš da "izdvojiš" dan za sebe. Meni su se ovi dani na raspustu previše nešto učestali, moram da povedem računa :D

    ОдговориИзбриши
  6. Fenomenalan post!Takođe mislim da LaurDIY ima najbolje dekoracije!Radujem se postovima koje najavljuješ,ideja je originalna,a i veoma korisna!Divne su slike!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Pre svega slike su predivne! Mnogo mi se dopadaju! Odlično i pišeš, jedva čekam to što si najavila. :)♡

    Pratim te, ako želiš uzvrati :
    http://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши
  8. Divno napisano i divne fotografije. Obožavam LaurDIY. Hvala na ideji za spa veče ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  9. Adjii, post je sjajan, a smutu izgkeda neverovatno! Mnogo mi se dopada ideja da nam pises o ovoj temi do petka, ne sumnjam da cu uzivati u svakom narednom postu ♡♡♡
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post draga, ocarana sam fotografijama 😍 Ja u posljednih par dana nisam kod kuce pa mi i nije toliko dosadna, pokusavam koliko- toliko biti produktivna, ali mi se dopada i ovaj tvoj lazy dan. Btw i ja volim glesati lauradiy

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши