STOMB: Colorful Inspiration

09:30



 Hejj!Ponekad nam se desi da imamo manjak inspiracije,upravo zbog ovog problema došla sam na ideju da vam napišem ovaj post,gde ću vam pokazati nekoliko lično uslikanih fotki koje će vas,nadam se,inspirisati.Pošto volim šarene stvarčice videćete da na slikama preovladavaju gotovo sve boje.Uživajte u gledanju!



*Na ovoj slici možete videti moj planer i random stvarčice koje mi pomažu u njegovom uredjivanju.Da li vi preferirate kupljene ili pravljene planere?Što se mene tiče,svejedno je.*



 *Prosto obožavam washi  trakice i mislim da one mogu sve da upotpune i ulepšaju,Ja sam ove kupila u knjižari i mnogo mi se svidjaju jer su manje i  samim tim sladje.*




 *Ove pom pom loptice mi je kupila sestra i mislim da su preslatke.Volim da ih koristim u raznim diy projektima.*



*Inače da se neko ne zbuni ova bočica pored emoji jastučića koja podseća na lak za notke je ustvari marker.*


*Ovo je moj organizator za sto koji sam skoro napravila i mnogo mi je lakše sa njim,jer kao što vidite sve stvari koje volim(washi trakice,markeri,hemijske u boji...)su na jednom mestu.*





Iiii to bi bilo to za  ovaj post!Nadam se da ste uživali čitajući ga i da vam se svidjaju slike,jer sam se stvarno potrudila. Uživajte u raspustu!   
                                                        Anaa
                                                                
                                                                                    
 Pre nekih mesec dana palo mi je na pamet da napravim post sister takes over my blog. Sve što ste iznad pročitali i videli od fotki je radila moja sestra, tako da se nadam da vam se dopadaju! Pišite mi u komentarima kako vam se svideo ovaj post, ideja i sam post. Što se mene tiče odlično se snašla i hvala joj još jednom! Nadam se da ste uživali pripremam vam neke jako zanimljive ideje, tako da ostanite sa mnom!
Post sa Anom od pre: klik

You Might Also Like

11 коментара

  1. Apsolutno sam oduševljena idejom da ti sa vremena na vreme Ana preuzme blog! Inovativno i zanimljivo! Vidi se da se baš potrudila! Mnogo mi se dopadaju slike i Ana, skroz si me inspirisala! Hvala ti!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep post, draga. Slike su zaista divne, i vidi se da se Ana baš potrudila ali i ti.

    P.S. veoma originalna ideja za post, trebalo bi da je napišeš još jednom.

    laAdda | Pregled juna

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post i fotke, ne znam zašto, ali su mi u ljetnom fazonu, valjda zbog šarenih boja :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  4. Oduševljena sam fotografijama, tvoja sestra se stvarno odlično snašla. Mislim da ako ne piše svoj blog, da bih trebala početi. Preferiram oboje, ja sam dobila od jednog čovjeka planer 2017., ali unutra nije ništa striktno napisano, tako da sam ga mogla urediti kako ja hoću. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se za ovo šarenilo da skroz inspiriše. Zapravo lepota je u sitnicama, detaljima :)


    Girly world
    Na mom blogu je post o Loliti, baci pogled ☺

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je tako prelepo sve! Preslatko je, ja mnogi volim sarene sitnice poput ovih sa fotografija. I da, mnogo je originakna ideja za rubriku, a tvojoj sestri svaka cast!
    :D 😙
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  7. Predivne slike! Baš me inspirišu :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Joj, i ja sam luda za vasi trakicama, preslatke suu :)
    Odlican i zanimljiv post, svidja mi se ideja, svaka cast :)

    Uclanila sam se u tvoj blog, pa ako mozes i ti da pogledas moj, mnogo bi mi znacilo :) <3
    Samo perje

    ОдговориИзбриши
  9. Ja obožavam trakice. Zaluđena sam sa trakicama i svesčicama i svim malim stvarima. Obožavam uređivati planer,svesku i tako to. Opsednuta sam vaši trakicama i markerima u boji.
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim bloovanjem, ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post!Koliko samo inspiracije pršti iz ovog!Divne su slike!Ideja je sjajna!Takođe mi je svejedno kada su planeri u pitanju.♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Wow kako su ti slike preljepe!
    Super stvari a najvise mi je simpatican marker,ali i ostale stvari su mi vrh. Predivan post :)
    Posjetite i nas blog puno bi nam znacilo :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba



    ОдговориИзбриши