summer bucket list

01:46


Svake godine negde u maju uhvati me kriza pred leto, pa ko šta radi ja smišljam planove kako bih mogla da ga dovedem do savršenstva. Ali, kao i kod većine kada to leto konačno dođe polovine se i ne sećam i dosadno mi je zbog iscrpljujućih vrućina. Za leto 2017. odlučila sam da napravim bucket listu, a koliko sam uspela podeliću sa vama krajem avgusta u nekom od postova. 
Kada sam pisala october to do listu, mnogo vam se dopala pa sam mislila da će vam i ovo biti zanimljivo i da ću vam možda dati neke ideje :)!

1. sačekati budna svitanje
 Obožavam zalaske, ali i izlaske Sunca. Nekako buđenje novog dana me uvek razveseli i inspiriše me. Uvek dočekujem prvi januar, ali ovo leto sam odlučila da jedno letnje jutro učinim posebnim, što je i razlog što se ovo našlo na listi.

2. no tehnology day
Ljudi su mnogo opterećeni internetom i nekad prosto zaborave da žive svoj život. Zaborave da se smeju i obrate pažnju na ljude oko sebe. Zato ću jedan dan da provedem bez tehnologije.

3.piknik
Oduvek sam volela piknike, a kako sam se već dogovorila sa najboljim drugaricama da letos imamo jedan, to je moralo da se nađe na mojoj bucket listi! Oni su zaista divan način da se družite, provedete dan u prirodi i naravno jedete haha ;)!


4. zasaditi biljku
Kao mala sam po zadatku koji nam je učiteljica dala zasadila pasulj, i verovali ili ne uspeo je. Divno je pomoći prirodi i prosto divno je brinuti se o biljci. Zato je jedna stavka sa ove liste da zasadim biljku.

5. trčanje, fotošuting uz prve zrake Sunca
DA DA I DA!
Ako budem uspela, budite sigurni da ću podeliti fotke sa vama!

6. šoping dan
Uvek kada bih gledala filmove ili videe divila sam se onim delovima kada najbolje prijateljice idu u šoping zajedno. Meni je to prelepo, pa ću svakako i za to odvojiti jedan dan raspusta. Nije tolika čar u kupovini, koliko u tom vremenu provedenom zajedno. 


7. pročitati bar 10 knjiga
Tokom školske godine i nisam imala toliko vremena da se posvetim knjigama, pa mislim da je ovo savršeno vreme da ih pročitam što više! 

 To je lista stvari koje bih želela da uradim ovog leta. Nadam se da sam vas inspirisala, da vam se svideo post! Pišite mi vaše ideje za bucket listu, da bih mogla da dodam još neku stavku na svoju. Uživajte u letu i iskoristite svaki dan!
Nisam kod kuće, što je razlog što vam ne pišem češće, nadam se da razumete, čim se vratim idu zanimljiviji postovi!

You Might Also Like

19 коментара

  1. Nadam se da ćeš sve ispuniti! Neke od ovih stvari sam ja već uradila, ali taj piknik, moramo ga napraviti pre početka škole! Divne fotke!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post kao i slike!💕Svidjaju mi se svi predlozi i sigurno da ce mi biti od pomoci!Divno!

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je bucket list, nadam se da ćeš si ispuniti želje :D Divan post, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Većinu stvari imam i ja na svojoj bucket listi, a nadam se da ćeš sve ispuniti :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Nadam se da će ti se barem većina želja ispuniti! <3
    Novi post na mom blogu-> morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jao, trčanje u svitanje je nešto što bih i ja zaista mogla dodati na svoju listu :)
    Jedva čekam da sa nama podeliš rezultate, pa se nadam da ćeš u većini namera uspeti 33

    ОдговориИзбриши
  7. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    ОдговориИзбриши
  8. Baš mi se dopada tvoja bucket lista! Ja sam skoro sastavila svoju, ali si mi ti sada dala neke ideje pa ću je sigurno dopuniti! Ali verujem da će najlepše biti gledati izlazak sunca ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Nadam se da ćeš i ostvariti sve stvari sa bucket liste, sretno :*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post. Baš kao što sam rekla jednoj djevojci, mislim da ovo svi trebamo uraditi. Sviđaju mi se stvari koje si ti odabrala, neke čak i ja imam kod sebe ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  11. Jako lep post, draga. I ja sam napravila Summer Bucket List-u na početku leta, ali sam zaboravila dan bez tehnologije pa moram probati.

    laAdda | Wednesday Cooking - Macarons

    ОдговориИзбриши
  12. Predivne stvari za bucket listu! Neke od njih se nalaze i na mojoj i veoma se radujem ispunjenju istih. Najdraža stavka mi je posaditi biljku jer možeš da gledaš kako raste i razvija se tokom godina. Ja želim da posadim drvo i mislim da će to biti baš divno. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  13. Aa gotovo sve je i na mojoj bucket listi! Nadam se da ćeš ispuniti sve i sretno!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  14. Great post! Beautiful blog :)
    I'm following you hope u follow me back :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post draga, ne znam da li je samo meni inspirativan. Moram prozbati da i ja volim ljeto i izdvojiti i kvalitetno provesti svaki dan na raspustu, naravno uvijek se tu nade i par lazy dana

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Idem po tvom bucket listu i stavljam kvačice. :D Ovaj tip posta je jako inspirativan i upravo zato ga volim. Nisam još imala piknik, a sve ostalo sam nekim čudom već obavila :D

    redheads-diary.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  17. Sa svime se slažem i sve zvuči preljepo,obožavam ljeto baš zbog ovakvih stvari koje možemo raditi! Nadam se da ćeš uspjeti u svemu tome ,a i ja :P
    Imaš moj follow,nadam se dda uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  18. Predobar post i divan izgled bloga !
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤
    Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti ❤

    ОдговориИзбриши