/Thursday in the kitchen/ - four easy ice cream recepies

11:25


Znate onaj osećaj kada dođete kući, a napolju je prevruće. Bar ja tada odmah otrčim do frižidera i gledam čime bih mogla da se osvežim. Ali zašto da stalno kupujem nešto, kada bih mogla i sama da napravim nešto što volim?
Kada sam vam pre neki dan na kraju posta napisala da sam kupila modle za sladoled, većina vas je pretpostavila da će uskoro ići recept- i evo ga! Danas vam donosim četiri različita recepta za letnje osveženje! 
Neke sam našla po internetu, neke prilagodila sebi, uglavnom videćete u nastavku posta! Koristila sam ove plastične kalupe za sladolede na štapiću i kupila sam je u robnoj kući za oko 200 dinara.


#1 Čoko mania 


Moja sestra jako voli čokoladu i onda sam za nju osmislila ovaj ukus. Sve što sam koristila jeste eurokrem i malo mlevenog keksa. Prvo sam malo otopila eurokrem u mikrotalasnoj, a vi ga možete ostaviti da se rastopi neko vreme. Tako će vam biti lakše da sipate. 


 Postepeno sam dodavala i mleveni keks, kako bi ukus bio još bolji. I tadaa, gotovi ste.


# Smoothie cream 


 Ovaj recept je malo zdraviji, smišljen za vas koji preferirate zdraviju hranu. Prvo što sam napravila jeste smoothie od kivija i breskve, mada vi možete koristiti i limunadu.


Nakon toga sam sitno naseckala kivi, breskvu i neko crveno voće. Ako volite možete staviti malo šećera, ali ja nisam. Kada ste sve naseckali postepeno nalivajte sok i stavljajte komadiće voća. Ovaj kao i svi recepti su svakako takvi da sami možete da ih kreirate po svojoj želji. Ja vam samo dajem neke ideje, koje posle možete prilagoditi sebi i svojim ukućanima.


# Grekos ice cream


 Trudila sam se da svi recepti koje sam stavila u ovaj post budu jako jednostavni, da se ne zadržavate puno u kuhinji i kuvate pored šporeta.
Za ovaj sladoled treba da kupite voćni jogurt po izboru i samo ga prespete u kalup. Ništa lakše, ali i ukusnije. Obožavam Grekos tako da je moj izbor pao na njega. :)


# Blue cream 


Mislim da ste svi videli onaj recept sa Sprite pićem obojenim u plavo i gumenim bombonama. E, upravo je poslednji recept taj, jer sam već dugo želela da isprobam. Znam da je dosta basic, ali eto.

Kada ste završili pravljene svojih sladoleda, sve što je potrebno je da ih stavite u zamrzivač. Meni su u njemu stajali oko četiri sata, a super su se stegli. Svakako sve zavisi od ja;ine hlađenja u vašem, ali savetujem vam da proveravate kako napreduju s vremena na vreme.
Svi sladoledi su super ispali, ne bih mogla da izdvojim svoj favorit. Već su uveliko pojedeni, tako da mislim da to dovoljno govori.

Nadam se da vam se post dopao. U komentarima mi pišite koji recept vam se najviše dopao, a mi se vidimo već u sutrašnjem postu. Hvala vam na divnim komentarima na prošlom postu, potrudiću se da vam češće preporučujem neke nove naslove, koji bi mogli da vam se svide i završe na vašoj polici. 
Ljubim vas sve, a ukoliko napravite sladolede, slobodno mi pošaljite fotke, biće mi drago da vidim vaše kreacije ovih poslastica!

email: adjithequeen01@gmail.com
instagram: adji_mm

You Might Also Like

14 коментара

  1. Bas mi se dopadaju ideje :D imam i ja ovakvu modlu za sladoled pa cu probati recepte :) zapratila sam te <3 ako hoces uzvrati ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Razmisljala sam da kupim ovakve modle, vidjaka sam ih u kineskim robnim kucama. Adji, recepti se cine fenomenalno, a ovaj sa vocem cesto znam da pravim sebi. Dok, moj brat, bas kao i tvoja sestra, preferila coko varijantu, te je u njegovom slucaju euro krem neizbezan :D
    Jos jednom, sjajan post, a fotje pogotovo! :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su divne! Mnogo mi se dopadaju svi recepti, rado bih probala ovaj sa sprajtom i gumenim bombonama. Jedva čekam sledeći post, i mnogo mi se dopada kada ovako pišeš svaki dan!❤

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Slike su predivne! Najviše mi se sviđa ovaj prvi sa eurokremom. Potražiću te modle jer bih baš htela da napravim ovo :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Fotke su odlične!♥
    Post je odličan!!

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post kao i slikee!Ovi sladoledi izgledaju preukusno,pogotovo ovaj eurokrem i sprite!Sjajno ❤

    ОдговориИзбриши
  7. Ooo ovo definitivno moram da probam, moram potraziti te kalupe za sladoled! <3

    ОдговориИзбриши
  8. Woow! Definitivno ću ih odmah sutra isprobati. Baš djeluju ukusno i zanimljivo ^^
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  9. Obožavam da pravim ovakve sladolede! Kakav ukus ima ovaj plavi? Probaću ga 100% ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  10. Vau, ovo je divnooo! Nikada nisam pravila ovakve sladolede, je nemam modlice, tj. nikada nisam naišla na njih. Moraću da ih potražim, pa da se bacim na isprobavanje svih ovih ukusa. Prvo bih probala ovaj sa eurokremom i keksom, a posle sa Grekosom, mislim da bih te najviše volela :) <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  11. Jaoj, ovo izgleda apsolutno fenomenlno!!! :D
    Moraću da svratim do Pande ovih dana i uzmem i ja jedne modle, jer me ovaj recept sa sprajtom i gumenim bombonicama već jaako dugo privlači :)

    ОдговориИзбриши
  12. Wov, stvarno sve izgleda preukusno i predivno! Svaka čast, divim ti se! Mislim da ću svakako isprobati drugi jer izgleda totalno cool. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  13. Mnogooo ukusno izgleda!
    Ja već dugo planiram da kupim ove modle i da napravim nešto. Ideje su divne i ovaj post mi je bašbaš pomogao! Preukusno izgleda, slike su ti vrhhhh!

    http://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlicna kvaliteta fotografija, a ovi recepti mi sr mnogo dopadaju i lagani su. Trebala bih nabavite ovo posudice i onda isprovati nesto slicno 😃

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши