trenutno volim...

03:59


Posle manje pauze, danas vam kuckam post o stvarima koje trenutno volim. 
Razlog moje odsutnosti bilo je jedno putovaje, na kome sam vam objavila prethodna dva posta, a kad sam se vratila malo sam se odmarala.
Mislim da mi ovo zahlađenje koje je konačno došlo i više nego prija, kako je to kod vas?
 

Ovaj neseser dobila sam na poklon od mame za rođendan, još od prvog pogleda on je bio mo večiti favorit. Prosto, jedva sam čekala da odemo kod bake da bih mogla u njega da se spakujem. Kao što možete da primetite, on je u holo fazonu. Ono što si me jako dopada svakako jeste materijal od koga je napravljen, kao i veliki prostor iako je osrednje, više manje, veličine.
Nisam sigurna gde se tačno sada može naći, ali ovaj je kupljen u NewYorkeru, mada viđala sam slične u H&M radnjama.


Proizvod koji me je zaista oduševio, a i dosta mi pomogao jeste Afrodita mleko za telo. Pored izvanredne hidratacije koja se oseća posle prvog nanošenja, prosto božanstveno miriše. Moj je sa mirisom višnje, ali koje god njihovo mleko da kupite, sigurno nećete ostati razočarani, jer su svi proizvodi jako visokog kvaliteta.



U poslednje vreme sam odgledala dosta filmova, a jedan od favorita mi je Abduction. Film govori o Nejtanu Harperu koji od kada zna za sebe ima osećaj kao da živi nečiji život. Kada na sajtu sa nestalim osobama naleti na svoju sliku, svi njegovi strahovi se obistinjuju. Shvata da ljudi sa kojima živi nisu njegovi roditelji, da je njegov život laž dobro isplanirana da bi se sakrilo nešto tajanstvenije i opasnije nego što je ikada zamišljao. Nejtan počinje da sklapa deliće slagalice, ali ga juri CIA agent Bart, pa je primoran da beži sa jedinom osobom kojoj veruje- komšinicom Karen, u koju je godinama zaljubljen. Kako mu se protivnici približavaju shvata da je jedino što može da uzme stvar u svoje ruke i otkrije ko mu je pravi otac.
Možete ga pogledati: klik


Od nakita sam pored, kako ih ja zovem, tačkica minđuša dosta nosila i ovu narukvicu. Iako preferiram srebnasto ili rosegold, ova zlatna narukvica mi se jako dopala i lako postala jedan od mojih favorita. Nije prenapadna, tako da sa lakoćom može da upotpuni skoro svaki svečaniji outfit. 


Nisam sigurna gde je kupljena, jer sam je uz neseser dobila na poklon od mame. Sigurna sam da ovakve narukvice sada možete pronaći po raznim sajtovima, ako više volite online kupovinu.


Što se knjiga tiče, zaista se mogu pohvaliti da sam ih pročitala oko 10 od početka raspusta. Među njima našla se i triologija Legenda spisateljice Mari Lu. 
Na dugo nagovaranje sestre i najbolje prijateljice, odlučila sam da konačno pročitam njihovu savršenu priču o Danu i Džun. I moram priznati da se nisam pokajala. Kada se sve knjige zajedno spoje, mislim da čine jako zanimljivu priču koja zasigurno jako dobro drži pažnju. Knjige su iz Urban Reads-a tako da ih možete potražiti na njihovom sajtu.


Poslednji, ali ne i najmanje bitan favorit je aplikacija VSCO. Još pre sam je instalirala, ali jako brzo posle toga i izbrisala, pa sam odlučila da to ponovo uradim. Bilo mi je zanimljivo da se igram sa fiterima i osvetljenjima, pa mi je ova aplikacija i ubila malo dosade. Kao što možete primetiti, igrala sam se sa slikama iz današnjeg posta, pa mi pišite kako vam se dopadaju dole. 

Nadam se da vam se dopao post, da ste našli nešto zanimljivo što bi moglo da vas interesuje. Ako imate bilo koji predlog, želju, pitanje, samo napišite! Želim vam savršen letnji dan!

You Might Also Like

17 коментара

  1. Najviše mi se sviđa ovaj holo neseser i ja mnogo obožavam takav dezen! Ja sam inače viđala po trgovinama takva slična mlijeka za tijelo, i baš me oduševilo njihovo lijepo pakiranje i kupovala sam ih prijateljicama za rođendan! Divni favoriti! ♥♥

    Laylva <-- novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Najviše mi se dopada hologram neseser, prekrasan je! ♥

    El's Notes

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post,slike su prelepe! Neseser je savršen,mada mi se i narukvica sviđa!Pročitala sam trilogiju legenda i obožavam je! Stvarno divno 💕

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post, draga! Poručila sam sličan holo neseser sa jednog sajta i jedva čekam da mi stigne. Takođe probala sam ovaj Afrodita proizvod i prosto obožavam miris *___________* Fotkice su prekul, kao i uvijek! :D

    www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super ti je post..
    Narukvica je jako lepaa.❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Neseser je prelep!
    Nisam probala Afroditine proizvode za telo, osim nekih kremica za lice. :)
    Pogledaj moj novi post ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Divni proizvodi i post, moram priznati da mi je ovaj holo neseser prelijep *o*

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan je neseser. Mogu samo zamisliti kako divno mirise ovo Afroditino cudo :)
    Odlican post!

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Love your post dear 😍
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post! Jako mi se sviđa neseser! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post. Mnogo mi se dopadaju svi favoriti. Što se tiče izbora filma, svaka čast. Film sam odgledala davno, ali je stvarno super i nevjerovatan je. Sve preporuke i od mene za taj film: Što se tiče cjelokupnog posta, već sam ti rekla, odlično je ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  12. Videla sam taj neseser u New Yorkeru, dvoumila sam se da li da ga kupim, ali sam ipak uzela neki crni sa belim natpisom koji je isto iz NY, ali moram priznati da su oba preslatka. Moja mama je kozmeticarka skoro 25 godina i oduvek koristi Afrodita kozmetiku, jedan vrhunski brend. Preporucujem ti da isprobas Afrodita Clean Phase micelarnu, nemas pojma koliko inzvanredno mirise. Kupke su takodje boli glava..:)

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post,narukvica je predivna i baš po mom ukusu.Ovaj neseser je top,dugo imam želju na ovakav neseser,bilo šta samo da ima taj holo dizajn.Što se tiče VSCO jedna od boljih aplikacija za slike definitivno!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши