/Tuesday Trip/

08:02


Pošto smo juče bili lenji, danas je red na malo fizičke aktivnosti. Danas je dan za avanture. Potrudite se da vam ranac bude spreman. U njemu se prosto moraju naći aparat ili telefon( da zabeležite uspomene), flašica vode i puuno dobrog raspoloženja.
Možete otići bilo gde, samo je bittno da se dobro zabavite. 
Ukoliko ste uštedeli nešto para, upustite se u obližnji grad(verujte mi da karte do najbližih mesta uopšte nisu skupe), a ako ne onda istražite svoj grad. Verujte mi da ima nekog ugla koji još niste obišli,a u njemu se kriju čuda. Samo se potrudite, drugarice pod ruke i tu smo. Naša avantura može da počne.


Ako ste kao i mi izabrali park, to je prosto 2in1 kombinacija, jer em ste u prirodi, a i mnogo lepe fotke mogu nastati baš tu. Oprostite ako se svaki moj post vrti oko toga, ali sam zaluđenik za fotografijom  i onda uvek gledam gde ima lepih i fotogeničnim mesta oko mene.
Ako više uživate u drugim stvarima, možete napraviti brodiće od papira i onda ih puštati ili hraniti patke ili labudove. Zaista na vama je!


Ako niste poneli neku poslasticu, mislim da i sladoled iz obližnjeg frižidera može dobro da dođe!
Dok se odmarate na klupici uz malo osveženja, pašće vam ista stvar na pamet. Ipak vi ste bff, a i kreativne ste. Mozgovi vam isto rade. Sledeće što ćete raditi je fotošuting sa šljokicama. Da da. 


Iako vam slike i nisu ispale kao što ste zamislile, izvaljaćete se u šljokicama i posle ih jedva skinuti sa kose, majice i ruku.
Po Instagramu ste viđale follow me slike pa ćete prosto poželeti da se i vi isprobate u tome. Dok sam ja uglavnom iza kamere, Ana i Jana se veselo smenjuju.


Sada kada ste se skroz odmorili od sladoleda i očistili od šljokica, idemo dalje. Pošto je leto svuda je puno divnog cveća, koje prosto čeka da ga neko slika. A taj neko sam u ovom slučaju ja. Dok se Ana približava i miriše ga, ja sam svoj posao već završila. Savršena fotka je tu, momenat je zabeležen.


Već ste se malo umorile, ali to nije razlog da smeha bude manje. Ipak, raspust je, zajedno ste. Ne znam ima li išta lepše od toga. Zato iskoristite ovaj i svaki sledeći dan. Smejte se, ludirajte se, prosto uživajte u životu. Najveći je dar uz sebe imati iskrenog i pravog prijatelja koji je tu da se sa vama zajedno blesavi i čuva vam leđa! 


Nadam se da vam se post dopao! Hvala vam na podršci iz prošlog posta, zaista sam srećna što cenite moj trud! Ako imate neku ideju ili želju, samo napišite. Iako ne odgovaram baš uvek na kometare sve pročitam i srce mi bude puno! Uživajte u letu, ljubim vas!
Inače danas sam kupila vijugave slamčice i modle za sladoled, tako da eto mali sneak peak onoga što možete da očekujete! ;)

You Might Also Like

14 коментара

  1. Predivan post!Mnogo mi se svidjaju slike!❤

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su predivne! Svaka čast :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno! Jako mi je drago da smo "otkrile" ovo mesto, i fotke nam divno izgledaju! Pravo uživanje u prirodi! Jedva čekam da vidim šta n sledeće pišeš!<333

    ОдговориИзбриши
  4. Predivnost, živa! Baš lepo napisano, malo je reći da sam uživala :D
    Fotke su ispale genijalno, baš mi je drago da ste se lepo provelena Topčideru. Kicić i za Jnau i Kiki :D <33

    ОдговориИзбриши
  5. Fotografije su ti stvarno lijepe, kao i post! Presretna si što imaš takve kolegice, ja se s večinom iz škole ne slažem, a sa onima sa treninga je teško se nalaziti jer nismo baš blizu si. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Jako divan post, draga. Fotografije su stvarno divne. Vidim da ste uživale u ovom parku, predivan je.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post!❤
    Fotke su odlične, sve pohvale!❤
    Zapratila sam te, uzvrati. ;)
    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Imala sam osećaj kao da sam tu sada sa tobom i kao da sam bila sa tvojom bff zajedno i da smo jele sladoled. Mnogo lep post. Slike su stvarno mnogo lepe i ja sam veliki zaluđenik fotografijama kada krenem fotografisati nema kraja hah! Sve u svemu odličan post,bravo.
    Link novog posta --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/kako-vratiti-izgubljeno-samopouzdanje.html

    ОдговориИзбриши
  9. Nemoj uopste da nam se izvinjavas sto ti se vrte postovi oko fotografija, jer ja ne znam sta bismo mi radili da nema njih :) Ja sam mislila da tvoje slike ne mogu da postignu vece savrsenstvo, ali ti se me i ovim postom uverila u suprotno. Stvarno ih gledam i razmisljam da li je realno da postoji ovako nesto, ti si 8. svetsko cudo :D A pored fotografija, moram da primetim da ti se i pisanje jos vise ulepsalo i nekako me jos vise ocarava. Ovakva vrsta postova ti ide presavrseno i mislim da svi uzivamo u njoj :) Definitivno si jedna od najboljih balkanskih blogerki, sto nam redovno dokazujes u najinspirativnijim postovima. I moram da pohvalim tvoj trud oko bloga na ovom raspustu, jer se itekako primecuje. Uhhhh, sad si me bas zainteresovala za ove iduce postove :D Zasluzujes ogromno BRAVO Anjice draga <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post draga, uživala sam čitajući! Ti imaš preeedivne fotografije i prosto uživam posmatrajući ih. Svaka čast na trudu koji ulažeš! ♥♥♥ Inače, jel na ovo spremaš neki recept za sladoled hmmm? :)

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo je genijaalno! Bukvalno sve sto je potrebno za malo letnje zabave su park, najbolja drugarica i u nasem slucaju fotoapaat! :D Preduvno, ideja je divna i sama je ceto praktikujem
    A ti si svoj posao fotografa odlicno obavila, i ja najvise volim a se nadjem iza kamere

    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  12. Super je sto si se sjetila i bloga i sve to odlucila podijeliti sa nama. Moram pohvaliti naravno i tvoje fotografije. Nikakav izlet definitvno ne prolazi bez dobrog drustva xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши