-answers-

05:17


Skoro sam napisala najavu za ovaj post, i kao prvo želim da vam se zahvalim na velikom broju pitanja koji je pristigao. Potrudiću se da na sva odgovorim što zanimljivije, tako da ne bih dužila bolje da počnemo.

Ana M.
1. Omiljena knjiga.
Svaki put kada mi neko postavi ovo pitanje dobro se namučim, jer kako sam pročitala dosta dobrih knjiga nikada nemam konkretan odgovor. To mogu biti Onlajn devojka, Obeležena, Sve, baš sve.. Zaista ih ima mnogo, ne mogu izdvojiti samo jednu.

2. Omiljena pesma.
Trenutno svaki dan, ceo dan slušam Crazy in love, I don't wanna miss a thing..

3. Leto ili zima.
Zaista oba, to su mi možda i najdraža doba godine.

***

Milica Obradović
1. Koji ti je omiljeni sladoled?
Ovog leta neprestano jedem onaj sa ukusom čizkejka, ali obožavam i sladoled od zelene jabuke.

2. Koliko se planiraš baviti blogom?
Sve dok me to bude činilo srećnom!

3.Šta radiš u slobodno vreme?
Sve zavisi kako sam u datom trenutku raspoložena. Ponekad sam napolju sa društvom, nekad čitam, svakako fotkam i pišem, dekorišem...

4. Omiljeno voće?
Lubenica.

5. Omiljeni sok?
Obožavam smutije, pogotovo one sa šumskim voćem.

6. Omiljeno godišnje doba?
Svako na svoj način, nekako sva su različita i pogodna za drugačije aktivnosti.

7. Omiljena pevačica?
Lagala bih kada bih spomeula nekog određenog. Muziku slušam 24/7 tako da sve zavisi od pesme.

8. Omiljeni glumac?
Ihh, bolje da ne nabrajam haha.

9. Omiljeno jelo?
Pasta.
 
 
Petra
1. Što znači biti bloger na Balkanu?
 Ako mene pitaš to znači upoznati mnogo divnih ljudi sa sličnim pogledom na svet, buditi se uz divne tekstove i fotografije i svakako uživati u svom hobiju iz dana u dan.

2. Imaš li hobi osim bloga?
Ozbiljnije se bavim fotografijom i pohađam školu engleskog jezika, mada od septembra planiram da dopunim svoje slobodno vreme sa još par novih.

3. Imaš li neku neostvarenu želju?
Da sviram gitaru, ali svakako nikad nije kasno!

4. facebook vs twiter?
Hmh, nijednu mrežu ne koristim toliko, ali ajde neka bude facebook.

 Mihajlo Janković
1. Koliko si otprilike visoka?
Oko 173cm.

2. Omiljeni blogovi?
Svi koe pratim su zaista posebni na svoj način i imaju nešto što me inspiriše, tako da ne bih mogla da navedem samo par.

3. Na koji post si najponosnija i zašto?
Mislim da je odgovor moj post o organizaciji planera  , jer nisam ni pomišljala da će toliko ljudi inspirisati da i sami počnu sa jednim.

4. Ko ti je idol?
Jako se ugledam na svoju majku, ali konkretnog idola nemam i dalje.

5. Lično mišljenje o mom blogu (my book corner)?
Zaista sve najbolje, samo tako nastavi! Vidi se da se trudiš.

***

Teodora Acimovic
1. Koji je tvoj najveći san?
Da imam svoju sobu sa veeelikim policama za knjige!

2. Gde bi se preselila da možeš?
Mnogo volim Beograd i konkretno Srbiju, pa verujem da nisam ni razmišljala o selidbama, tako da ne znaam.

3. Da li pratiš neku seriju i ako da koju?
Trenutno ne pratim nijednu, više čitam.

 ***

Marija Lalala
1. Najbolji onlajn sajt za kupovinu?
Ne kupujem toliko onlajn, a i ako nađem nešto to poručim preko Instagrama, tako da nemam nikakvu ideju.

2. Najbolji Balein proizvod koji bi preporučila?
U februaru sam u jednom postu pisala o kremici za ruke, mada trenutno koristim njihov šampon Intensivpflege shampoo Vanille and Madelol. Oduševljena sam mirisom, mnogo dobro peni i kosa mi je prelepa posle njega.



3. Da li ćeš negde putovati ovo leto?
Ne znaam, većinu raspusta sam bila u Beogradu, ali eto nadam se da ću otići negde.

***

Petra Lalala
1. Da možeš provesti jedan dan s nekom slavnom osobom, ko bi to bio?
 Možda sa Sabrinom Carpenter, ona mi je baš kul.

2. Tvoj posao iz snova?
Volela bih da budem putujući fotograf i da živim pored mora.

3. Koja ti je najdraža materijalna stvar koju imaš?
Moj fotoaparat.

4. Voliš li decu?
Dada.

 
Dr. Problem
1. Bi li htjela naučiti svirati neki instrument? Ako da, koji?
Volela bih da naučim da sviram gitaru, to mi je jedan od omiljenih instrumenata.

2. Slušaš li nekad rock ili metal i sviđa li ti se to?
Da, jako mi se dopada, evo baš ovih dana ga dosta slušam. Jedna playlista mi svira od jutros.

3. Koje si kućne ljubimce imala dok si odrastala( bilo da je ti bila mačka koju si hranila na ulici ili ptica nađena u parku) i koje su njihove priče?
Ako bih tako gledala, onda nikad ne bih završila sa odgovaranjem hahaha. Imala sam ribice u velikom akvarijumu pre, ali su nažalost uginule, jer sam imala jednu koja je pojela sve, pa čak i svog muža. Luda neka riba.

4. Koliko si vremena najviše podnela bez interneta?
Ako bih ti rekla da sam tek pre 8 meseci uvela wifi u stan, a do tada ga nisam imala, jel se to računa? Nisam ja neko ko je zavisan od toga.

5. Koji mobitel imaš?
Samsung Galaxy J5.

6. Što je nešto sa čime je mnogo ljudi opsednuto, ali ti ne shvaćaš zašto?
Sa trendovima uopšteno. Ne mogu da shvatim ljude koji ih slepo prate, a nemaju potrebu da u njih stave i neki svoj pečat.

7. Šta nam možeš reći o internet prijateljstvima iz tvog iskustva?
Sve najlepše po mom dosadašnjem iskustvu. Neke osobe sam imala prilike da upoznam uživo, a sa dosta njih se i dopisujem i postali su mi poput najboljih prijatelja.
Kao što si i ti ;)!

8. Nešto što si pročitala ili čula a volela bi da nisi?
Nekada kad shvatim da nema drugog dela neke knjige ili filma, strašno se iznerviram hehe.

9. Bi li promenila svoje ime i u koje?
Mislim da ne, jer volim svoje ime.

10. Jesi li ponekad plakala noću dok su svi ostali spavali i bila depresivna?
Nisaam.

11. Pitaju li te ljudi često za savet?
Dosta često, kažu mi da sam jako dobra u tome.

12. Bojiš li se ičega na sebi kad te ljudi pogledaju?
Volim svoje telo i svoj izgled, i mislim da bi svako trebao tako da razmišlja, nemam čega da se bojim to sam ja.

***

- Shoppingholic
1. Što prvo napraviš kad se probudiš ujutru?
Protegnem se po krevetu i pogledam kroz prozor.


2. Želiš li jednog dana napraviti tetovažu?
Nisam o tome razmišljala , ali za sada ne.

3. Što trenutno nosiš na sebi?
Majicu i šorc.

4. Što te je poslednje rasplakalo?
Film Nikolasa Sparksa, što i nije tako neočekivano.

***  

Gothic Blogger
1. Imaš li dečka?
Noe.

2. Imaš li ljubimca?
Nemam, ali tako voolim kuce.

3. Imaš li brata/ sestru?
Da, mlađu sestru.

***

Ana Duracovic
1. Koliko zaista rano voliš da ustaješ?
Ako se nešto zanimljivo dešava taj dan, ustaću ranom zorom, ali nisam veliki ranoranilac.

2. U kojim trenucima te sestra najviše iznervira, a kada je najviše voliš?
Uvek ja nju volim, samo me neke njene navike ponekad iznerivraju haha.

3. Koja je tvoja perfektna kombinacija za hod po crvenom tepihu?
Hmm, dobra haljina, štikle. Sada si me uhvatila nespremnu, pa ne znam tačan opis, ali obožavam da gledam kombinacije sa crvenog tepiha.

4. Imaš li nekakvu predstavu svoje odevne kombinacije za veliku maturu?
Zaista nemam ni najmanju ideju, imam još vremena hehe.


5. Koliko ti nedostaje osnovna škola i u kojim trenucima najviše?
Ponekad mi nedostaju naše šale i atmosfera na časovima, ali i sad mi je baš lepo tako da ne razmišljam toliko o tome.

6. Kako je nastalo ime bloga?
 Sasvim slučajno, kada sam shvatila da želim blog sa drugaricama sam nabacivala razna imena pa smo došle do ovoga zbog nekog filma u kome je glumila naša omiljena glumica tada.

***

Nera Misic
1. Jel voliš da izaziš?
Da, pogotovo da nalazim nova mesta.

2. Šta ti misliš koja je svrha života?
Ne znam, da ga živimo?

3. Zašto je reč skraćenica tako dugačka? XD
Ironija života hahahaha!

4. Više voliš parne ili neparne brojeve?
Neparne.

5. Jel imaš neku baš, baš veliku fobiju?
Nemam ništa baš određeno.

6. Jel se nerviraš zbog nekih gluposti ili na njih ne obraćaš pažnju?
Do relativno skoro sam se nervirala, ali sada sam to skoro dovela do toga da ni ne razmišljam.

7. Jesi li zadovoljna svojim izgledom i karakterom?
Svakako da ima još dosta da se radi, ali da.


 I to je blo i poslednje pitanje za ovaj post. Nadam se da vam se dopao, da ste saznali nešto novo o meni i zabavili se. Vrlo uskoro kreće i moja serija bts postova, tako da spremite se za dosta zanimljivih diy projekata i saveta! Hvala svima koji su postavili pitanja, nadam se da ste dobili dobre odgovore! Ljubim vas!

You Might Also Like

12 коментара

  1. Divni i veoma zanimljivi odgovori!Moram pohvaliti slike koje su prelepeee!Jedva cekam postoje iz bts serije!

    ОдговориИзбриши
  2. I ja volim smutije, pogotovo taj od šumskoga voća koji si ti navela! 💙 Odgovori su baš kul. I ja sam imala ribice, zvale su se Miško i Postolarko i obe su uginule kada sam s obitelji bila na odmoru. Tetka ih nije dobro hranila. Bila sam u šoku kada sam shvatila da ih više nema.

    ОдговориИзбриши
  3. Divni odgovori! Ne mogu opisati koliko sam se nasmejala za ribu koja je pojela svog muža, pogotovo zbog onog "luda neka riba"!😂😂😂 Slike su perfektne, jedva čekam bts seriju!<333

    ОдговориИзбриши
  4. Joj, mora da sam propustila post gde smo trebali postaviti ti pitanje. Odgovori su zaista jako divni.

    laAdda | Quotes - July

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se dopadaju tvoji odgovori. Vjerovatno je da nisam zamjetila to kada smo ti postavljali pitanja, ali i sama bih nekoliko od već navedenih postavila. Nadam se da ćemo imati prilike opet ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post! Zanimljivi odgovori i zanimljiva pitanja :)
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Haha ovo je bio baš zabavan post za pročitat i saznati toliko toga o tebi, u nekim stvarima smo jako slične poput tog da volimo sva godišnja doba i ne znam koga bi izdvojile za najdražu pjevačicu, ali u nekima se razilazimo kao što je ono da voliš smutije haha, definitivno nisam fan smutija xD. Sviđa mi se što si ubacila i neke šaljive odgovore u post, slike su prelijepe i atmosfera posta je baš opuštena što mi se jako sviđa. :)
    -Sara

    ako stigneš baci pogled na novi post: https://vremenskiputnik.blogspot.hr/2017/08/bloganje-nekad-i-bloganje-danas.html

    ОдговориИзбриши
  8. Op, fenomenalan tag, puno pitanja, i to razliciitih a opet tako zanimljivih! Drago mi je sto su se i moja nasla medju ostalima! Uzivala sam u postu i drago mi je sto sam saznala dosta toga novog o svojoj dragoj koleginici. Sjajan post draga.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  9. Obožavam ovakve postove! Drago mi je da su se tu našla i moja pitanja heh, inače imamo dosta sličnih stvari. Takođe jedan od većih razloga zašto volim čitati ovakve postove jeste jer ujedino tebe upoznam bolje kao osobu tako da to je isto mnogo bolje.
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/nasmejte-se-svetu.html

    ОдговориИзбриши
  10. Bas sii slatka haha!
    I moj brat ima zelju da stavi giratu i evo ostvario je tu zelju, odlazi na casove girate i odlicno mu ide! Nadam se da ces i ti tako jednom. :)


    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  11. Prvo moram da kazem dasu slike prediiivnee :) Jako zanimljiv post,uzivala sam citajuci!!Zelim ti svu srecu u daljem blogovanju....


    - You are beautiful in so many ways - novi post na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Kod ovakvog tipa postova, nađem bar jedan odgovor koji je tako blizu onome što bih ja rekla, pa budem srećna da sam bar 0.1% slična s tom osobom :D
    Svideli su mi se odgovori, imam bližu predstavu o tebi i hvala na tome!!


    Ti imaš taj dar da od nekih uobičajenih stvari napraviš umetnost i zbog toga ti se divim. Možda sam ovo već negde napisala, ali kad smo već kod italijanskih đelata u Beogradu, preporuka: Poslastičarnica sa stavom (tj zove se samo Poslastičarnica) na Zelenom vencu. Probajte tamo, ima toliko neobičnih ukusa, kao što su belo vino, sprajt, plazma, pistaći... A nisam jela lepši sladoled ovde kod nas nego u toj poslastičarnici! Jeste malo skuplji (120-140 din kugla), ali vredi!

    Poslednji post iz Italije: Monako, Monte Karlo, Sanremo

    ОдговориИзбриши