book of the month (collab)

02:14


Po rečima New York Times-a lirična i božanstvena priča. Kada sam dobila ovu knjigu, prvo što mi se jako dopalo su korice. Ono što me na njima prilično zainteresovalo jeste jedna rečenica, ugravirana skoro na dnu: Najveći rizik je ne rizikovati uopšte.

Skoro da sam i zaboravila na ovu rubriku, sve dok pre par dana nisam prečešljala blog i videla da vam se recenzije knjiga jako dopadaju. Pored toga, ovo je i kolab post sa mojom dragom Janom, koja vam je na svom blogu preporučila par knjiga. Mislim da po ovim vrućinama i ne može baš dan-noćno da se bude napolju, tako da su one prava zanimacija.


Madlin boluje od retke i malo poznate bolesti. Na neki način, alergična je na svet. Ne napušta kuću, u stvari nije izašla napolje već sedamnaest godina. Jedini ljudi sa kojima provodi vreme jesu njena majka i negovateljica Karla. Međutim, jednog dana pred komšijskom kućom se pojavio kombi za selidbe. Kada je pogledala kroz prozor, ugledala je njega. Visokog, vitkog i celog u crnom - crnoj majici, crnim patikama, crnim farmerkama i crnom kapom koja mu je potpuno pokrivala kosu. Uhvatio je da ga gleda i uzvratio pogled. Zove se Oli. 
Možda i ne možemo da predvidimo budućnost, ali ponešto ipak možemo. Na primer, ona je već tada znala da će se stvarno zaljubiti u njega. I da to neće izaći na dobro.

Ovo je svakako divna priča o životu, tinejdžerskoj ljubavi... U nekom delu puna humora, malo potresna, sve u svemu savršena. Mislim da se nećete pokajati ako je pročitate. Ukoliko volite da čitate ili gledate filmove, spremite se za par fangirl momenata.


Ukoliko želite da pišem još ovakvih postova, javite mi slobodno u komenatrima, jer sam pročitala dosta dobrih knjiga u skorije vreme, a i dalje čitam. Ukoliko ste pročitali knjigu, javite mi kakve je utiske ostavila na vas.
Takođe, primetila sam da skoro uopšste više nema collab postova, ili ih bar ja ne viđam. Nekako uvek sam volela to, da se dva blogera udruže i govore o istoj temi. Ako želite collab, slobodno mi se javite na mejl ili preko neke društvene mreže sa idejama! Ljubim vas puno!
Ne zaboravite Janin post KLIK!

You Might Also Like

11 коментара

  1. Jako mi je drago što smo uradile collab! Knjigu sam pročitala i mnogo mi se dopada! Oduševila sam se jer je u isto vreme smešna, tužna, zabavna, prosto savršena!<3333 Divne slike💕

    ОдговориИзбриши
  2. Čula sam za ovu knjigu i oduvijek me privlačila da je pročitam. :) Sada imam još veću želju! Sjajno ste odradile collab, djevojke! ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam citala knjigu koja je slicna ovoj,zove se 'Potraga za Odri'...ako budes imala priliku,procitaj je jer je zanimljiva :) Jaaaako volim tvoj blog <3 Srecno u daljem pisanju!

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam pročitala ovu knjigu ali deluje jako zanimljivo. Potražiću je uskoro ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam ovakve knjige zaista!
    Kada se neko doseli tuu i bude kao komsija i jos jeee lep haha, da to je samo u knjigama, valjda zato volim ovu vrstu prica haha.
    Hvala ti na predlogu, ovo moram naci i procitati!

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Obožavam ovakve postove. Knjigu sam pročitala ja mislim još prošle godine i jako me je oduševila. Takođe, sviđa mi se što ima i ilustracije. Volela bih da napišeš još neki ovakav post. :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Zaista mi je drago zbog tvog i Janinog kolaba, fenomenalna ideja za postove. Kao i ona, i ti si sjajno odradila svoj deo posla, jako interesantan post. Ova knjiga mi izgleda jako zanimljivo i definitivno cu je i sama procitati.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  8. Lijep post! Baš mi je drago da si pisala o ovoj knjizi pošto je blago rečeno obožavam i kraj knjige definitivno oduzima dah! On je nešto najbolje u knjizi, naravno uz sve trenutke između Madeline i Olia. Slike su jako lijepe i da ni ja u zadnje vrijeme nisam viđala puno collab postova, ali sam nedavno i sama radila jedan i uvijek sam za collab post tako da bi rado da odradimo jedan. :)
    -Sara

    https://vremenskiputnik.blogspot.hr/2017/08/promjene-na-blogu-nove-rubrike.html

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post, moram da pohvalim i slike koje su stvarno odlične. Knjigu sam skoro pročitala i mnogooooo mi se dopala. Trebalo bi da češće radiš ovakve recenzije!Divno!

    ОдговориИзбриши
  10. Wow, predivan post!
    Iskreno, prvi puta se susrećem sa tvojim blogom i zaista sam oduševljena. Zapratila sam te pa ako želiš svrati na moj blog!
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam čula za knjigu, ali uskoro, ili je već izašao (nisam sigurna) film sa istoimenim nazivom i nakon što sam pogledala trailer bila sam poprilično oduševljena, ne sumnjam da je knjiga još i bolja

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши