my week

09:35


Ne sećam se poslednjeg puta kada sam pisala postove iz ove rubrike, a vama se jako dopada i ja je jako volim. Nekako, ovako možete da vidite šta sam ja to radila, nešto poput rutine je, a obožavam takve postove. Ipak nisam htela do sada da je pišem, prosto čekala sam da budem inspirisana posebno za nju. Tako da eto, posle par meseci, konačno post iz ove rubrike. 

Inače, iako ovi postovi nose naziv my week neće izlaziti svake nedelje, već samo kad budem smatrala nedelju zanimljivom pa ću sa vama podeliti šta sam to radila.

U ponedeljak sam bila u bioskopu i gledala film Biser Bojane, iskreno jako mi se dopao. Pun je smešnih scena i nekako baš uvodi u letnje raspoloženje. Mislim da ga sada možete naći i na netu, pa bacite pogled.
Jedva sam čekala utorak, jer je to značilo okupljanje blog squada. Videla sam se sa Janom, Anom i Marsom. Ne znam šta bih rekla izuzev toga da su to bila predivna tri sata ispunjena smehom, blogerskim pričama, šetnjom, fotkama. Naravno, kakvo bi to bilo letnje druženje bez sladoleda. Još prošle godine sam bila u ovoj poslastičarnici, pa sam odlučila da je ponovo posetim sa mojim blogoprijateljicama. Nisam se pokajala, a uživala sam u divnom ukusu sladoleda od čizkejka.


Marsa je na svom blogu napisala celokupan utisak o mestu, tako da obavezno pogledajte klikom OVDE.


Ostatak dana sam uglavnom provela slikajući i smišljajući postove. Pošto je dosta vas napisalo da uskoro želi bts postove, odlučila sam da ih vrlo uskoro krenem. Znam da će zvučati rano, ali već juče sam bila u kupovini i prezadovoljna sam. Ukoliko želite da vidite haul, slobodno mi pišite u komentarima. Inače. ove godine sam spremila dosta jako zanimljivih diy projekata, koje jedva čekam da podelim sa vama i mislim da će vam se dopasti.


Juče sam konačno sredila zid iznad svog stola i prezadovoljna sam. Prosto sada me posle dugo vremena konačo i previše inspiriše i predstavlja mene. Znate, dugo sam razmišljala da odradim neku promenu, nekako nije me više inspirisalo. Sinoć dok sam pričala sa drugaricama to i uradila. Zgrabila sam časopise i počela da cepam i seckam slike koje mi se dopadaju i tako je iznad mog stola nastao veliki kolaž raznoraznih fotografija. Ludo, zar ne?

Letnji raspust je svakako vreme kada se više posvećujem svojim hobijima. Jedan od najvećih je svakako blog, a obožavam da tražim nove blogere. Danijela me je u poslednjem periodu oduševljavala svojim postovima iz Italije. Nekako je svu tu ljubav, sve te emocije prenela na mene, ma prosto sam uživala. Ako niste već, obavezno pogledajte njen blog, devojka sjajno piše i divna je ovako, posebna.


Nadam se da vam se dopao ovaj na skroz random post, da ste se malo opustili. Ovde u Beogradu danas imam osećaj kao da je oktobar zbog vremena, mada ako mene pitate i ta promena svakako da prija! Ljubim vas puno, uskoro idu novi postovi, jer verovali ili ne ovo je peti po redu koji danas pišem, a da ne pričamo o fotkanju. Kada dođe inspiracija treba je iskoristiti, zar ne? ;)

You Might Also Like

12 коментара

  1. Jaaao, baš mi je drago da si napisala my week post. Nisam odgledala film, ali nadam se da ću to uraditi uskoro. I meni je baš drago da smo se videle, i to definitivno moramo češće da radimo! Jedva čekam da kreneš sa bts serijom! Divne fotke!

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma interesantan post, draga moja! Uzivalaa sam zaista! Prethodna nedelja ti je bila vrlo zanimljica! Ni ja nisam odgledala ovaj film ali verujem da cu ga potraziti jer deluje uzbudljivo i zanimljivo! Predivne footografije.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post, kao i fotografije!Stvarno mi se sviđa ova rubrika, tako da sam uživala čitajući i kao što mogu da primetim nedelja ti je bila baš zanimljiva! Volela bih da vidim taj haul post i druge iz bts postoje! 💕

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam postove iz ove rubrike, tako da mi je mnoogo drago što si objavila ovaj :)
    Stvarno nam je bilo sjajno u utorak :) A što se tiče Danijelinog bloga delimo oduevljenje, zaista je sjajna! <33

    ОдговориИзбриши
  5. Kako mi se dopada ovaj post. Jako je lijepo pročitati ovako nešto i voljela bih ovako kod svih youtubera pročitati. Stvarno zanimljiv post ❤️❤️❤️

    Visit me and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Jako mi se sviđaju ovakvi tipovi posta,imaš jako zanimljivu dnevnu rutinu! <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    ОдговориИзбриши
  7. Čini se da ti je sedmica bila i više nego odlična. Koliko je samo lijepo vidjeti da blog donosi toliko toga dobrog i da se pojedine blogerke i privatno druže :D Ja volim bts postove i jedva čekam da vidim sve što si nam pripremila iz tih rubrika :D Inače divan post

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  8. Baš mi je lijep ovaj post, onako opušten i ležeran baš dobra atmosfera vlada u ovom tekstu sviđa mi se ova rubrika. Slike su isto jako lijepe i šteta što nisi postavila i sliku sobe jer ipak onaj pano je prepreprelijep i odmah inspirira da uradim i sama takvo nešto čim dođem kući sa odmora sad za vikend. I blago vama četiri što živite u istom gradu to je zbilja genijalno kad možete otići skupa van. Blogeri dijele iskustva haha.
    Imam novi post pa baci pogled ako hoćeš :)
    -Sara

    https://vremenskiputnik.blogspot.hr/2017/08/19-stvari-koje-smo-kao-prerasli-ali.html

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post! Citala sam i Marsin post o poslasticarnici, predivna je. Post je izuzetno zanimljiv i neobican, sa predivnim slikama. Gde si kupila set stabilo tankim hemijski u vidu flomastera u plavkastim nijansama? Predivni su!
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uskoro ide haul post, kupila sam ga u Tempu, mada možeš da potražiš po knjižarama ;)! Hvala ti puno!

      Избриши
  10. Hvala najlepše na komplimentima, drago mi je da se trud isplatio :)
    Jedva čekam da čitam nove postove, svaka čast na pisanju 5 za jedan dan!
    I mislim da je ovo jedna jako zanimljiva rubrika, baš sam juče razmišljala o tome da i ja ,,počastim'' svoj blog ovim postom :)

    One day escape | Instagram

    ОдговориИзбриши
  11. hi dear, great post!
    I'm a new follower of your wonderful blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши