photo diary: banja koviljača

07:11


Ne znam za vas, ali prosto obožavam da čitam travel diary postove, ili bilo šta vezano za putovanja. Znate one postove u kojima preovladavaju fotke nečijeg putovanja, nečije avanture. 

Skoro sam bila kod bake blizu Banje Koviljače, pa sam odlučila da napravim mali izlet do nje. 
Idealna je za par sati šetnje, ali i klopu ako ogladnite. Bila sam u restoranu u kome imaju preko 30 vrsta čajeva i to najrazličitijih vrsta. Kada to kažem, zaista tako mislim jer imaju čaj od ananasa, kakaa i kokosa, nekih afričkih biljaka, zaista previše vrsta. 
Ne bih vas davila sa pričom u ovom postu, prosto ostaviću vas da uživate u nekim fotkama koje sam zabeležila.




Postoji i vozić pomoću kog možete da pregledate Banju, a karta je svega 50 dinara.



Na produžetku ove građevine nalazi se kao paviljon, ako mogu tako da ga nazovem. Mislim da je to mesto koje mi se najviše dopalo. Nekako izgleda prelepo, mnogo dobra lokacija za zalutale fotografe.




Ono što mi se takođe jako dopalo, jeste veliko prisustvo divnog cveća.




Kao što sam prehodno navela, mesto je došlo na vreme za jedan fotošuting, ipak treba održavati taj insta feed haha ;)!








Nadam se da vam se post dopada! Inače juče sam ceo dan radila na bts postovima, pa mi u komentarima pišite kada bi voleli da započnem seriju postova vezanih za to. Hvala vam za mnogobrojna pitanja na prethodnom postu, uskoro ću i odgovoriti na njih. Želim vam nezaboravan letnji dan!

You Might Also Like

17 коментара

  1. Mnooogo su dobre fotografije! *---* Oduševljena sam cjelokupnim postom. Svaka čast, draga! ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/common-white-girl-tag.html

    ОдговориИзбриши
  2. Predivann post!Slike su prelepee malo je reći da sam oduševljena. Stvarno divno!

    ОдговориИзбриши
  3. Divnoo mesto! Nikada nisam bila tamo, ali sam prošla kroz banju pre 10-ak dana kada sam se vraćala sa puta :) Definitivno bih volela da je posetim, nastale bi tu neke predivne fotkice, poput tvojih :*

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Bila sam tamo mnogo puta, s obzirom na to da se i moje bake nalaze u blizini ;D Jako lepe fotografije, zaista sam uzivala, i kada bih bila u tom restoranu, verovatno bih probala caj od kokosa! Divan post!

    ОдговориИзбриши
  5. Nikad nisam bila tu naćalost, ali izgleda neverovatno *-*
    Fotografije su zaista prelepe i vidi se da imaš talenta za njih, takođe mi se jako sviđa tvoj autfit<3<3 Prelep post sve u svemu <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  6. Dok gledam ovo, shvatam koliko je Srbija prelepa zemlja u smislu turizma i prirodnih bogatstava. Van Beograda je svuda dosta jeftinije, o čemu svedoči ta karta za vožnju od 50 dinara. Mislim da Srbija zaslužuje da bude istražena u mnogo više nego što jeste, a jedino što je iole skupo na tim 'putovanjima istraživanja' jesu sami troškovi puta. Zato se to čini kao još jedan veliki plus i sjajan razlog da se prida pažnja našim divnim predelima. Izvan toga, ne znam da li je još toliko stvari lepih u našoj zemlji.. :)
    Uživala sam u slikama, svaku sam pogledala ponaosob, drago mi je da si organizovala sebi ovakav interesantan izlet i bila taj zalutali fotograf :D
    Pošto voliš travel postove, imaš ih na mom blogu već 4, iz Italije. Nisam sigurna da li si ih pročitala, ali ako nisi sada je svakako pravo vreme za to! --> Najnoviji post: Đenova i Milano

    ОдговориИзбриши
  7. Predivno, draga moja! :)
    Bila sam u banji koviljači pre par godina sa bakom i zaista smo se izuzetno provele, a tvoje slike dočarale su pravu atmosferu mesta! <33

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su toptop! I ja također volim čitati travel diary postove, a tako i pisati... Oduševljena sam, i taj vozić je baš fora, super post♡

    messy hair and hot coffee 


    ОдговориИзбриши
  9. Predivno izgleda! Nikada nisam bila tamo, ali bih zaista volela jer je ova priroda divna. Fotografije su divne, takođe ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  10. Slike su zaista predivne. Banja se čini jako lepom.. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Slike su jako lepe!
    Ja obozavam da slikam prirodu i da budem u njoj. :)
    Nisam posetila ovu banju ali sam sigurna da cu jednom otici!

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  12. Slike su predivne!Imas jako lep blog :) Pratim te i srecnou daljem blogovanju!!

    Moj blog je nov,ako mozes,pogledaj ga.Hvalaa! ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Koliko savrsene slike, bas su mi nekako (a verujem i ostalima) prenele tu magiju koju si ti osetila tamo :) Od kako sam procitala da je voznja vozicem 50 dinara, nikako da se povratim od (pozitivnog :D) soka. Prva slika je kao iz neke bajke, nestvarna je skroz. Sto se tice serije bts postova, meni uopste ne bi smetalo ni da odmah krenes sa njima, jer obozavam da citam takve postove, tako da ti kreni kad god tebi odgovara :) Hvala ti na online putovanju! <3 <3 <3

    neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Mjesto izgleda predivno. Baš preprepredivno. Slike su mi isto predivne. Baš si lijepo dočarala to mjesta i sad me jako zaintrigirao taj čaj od kokosa haha. Sjajan post! Inače, vidim da voliš travel postove, a ja sam upravo jedan takav izbacila maloprije na mome blogu pa pogledaj ako želiš.:)❤

    sretnisanjar.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  15. I sama volim takve postove pa sam i ja bila odlučila da objavim jedan i dobila sam pozitivne reakcije. Drago mi je što si ti uradila isti post. Mjesto je zaista divno i vidim da se isplatilo da dođeš tu i uslikaš nam sve te ljepote. Također, smatram da je bolje da se obiđe pješke, svakako se više vidi, umjesto vozića. Sve u svemu, odličan post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  16. Heej, post je predivan! Takodje volim da citam o necijem putovanju, ali i pogledam mnogo lepih fotografija sa istog, sto si mi ti svakako pruzila. Predivno, Adji, drago mi je da si se lepo pdovela. A vidim da ni tvoja perfekta pundjica nije mogla da izostane :D ♡♡♡

    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  17. Volim ovakve postove i ovaj mi se mnogo svidio, divne su fotkice, pogotovo ova s naocalama

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши